Efagimo Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei I 2007 jobbet jeg sammen med ei jente som jeg ble veldig godt kjent med, vi jobbet sammen ca 5 måneder og fikk veldig god kontakt. Vi har holdt kontakten siden vi sluttet på jobben, og siden dag en har hun vist interesse for meg og flørtet en god del med meg. Daglig var det mye blikk kontakt på jobben, og hun var ofte flørtende i praten. Som for eksempel sa hun følgende "hva om vi hadde blitt sammen, og satt seg på fanget for så og si unnskyld jeg bare satt meg her jeg" hun kunne også spøke for så å si "jeg bare tullet" og så strøk hun meg på skulderen. I ettertid fikk hun seg en ny jobb og vi mistet litt kontakten. Vi har ofte sett hverandre på bussen og rundt omkring i byen, å hilst på hverandre og slått av en prat. Hun har da ofte prøvd og få øyekontakt noe som jeg har tatt initativ til. Jeg har i ny og ned vert innom der hun jobber bare for å hilse på henne og eventuelt slå av en prat. Hun har da vert smilende og glad og ofte slått av en prat. Her i sommer som var traff jeg henne tilfeldigvis like ved butikken hvor jeg bor, vi stoppet da opp og slo av en prat. Hun spurte meg da om jeg fortsatt var singel eller hadde funnet en kjæreste, på en seriøs måte. (noe hun har gjort flere ganger) Jeg svarte at jeg var fortsatt singel og tok livet med ro. For en ukes tid siden traff jeg henne på bussen. Jeg satt meg da ved siden av henne og slo av en prat. Vi gikk så av på samme stopp etterhvert, da hun bor ikke så langt unna meg. Da vi kom ut av bussen "så hun meg i øynene, smilte og sa at da var hun endelig singel" Jeg ble helt paff og svarte med et enkelt jaha... Hun fortalte meg så videre at hun hadde kranglet mye med typen i det siste, og at typen bodde med hun enda til han hadde funnet seg en ny plass. Hun spurte meg da om mitt kjærlighetsliv blomstrett eller om jeg fortsatt var singel. Jeg svarte så at jeg fortsatt var singel. Hun fortalte meg videre at hun skulle ut til helgen på julebord, og at vi kanskje kunne treffest. Jeg takket ja til tilbudet, og dro ut når helgen kom. Når helgen kom, traff vi hverandre ute på byen som planlagt. Jeg fikk ikke pratet så mye med henne siden hun satt sammen med sine kolegaer, men senere på kvelden fikk vi endelig bedre kontakt. Vi gikk så i byen og pratet men ble stadig avbrutt av hennes ex. Vi fant så ut at vi tok en felles taxi hjem. Siden dette har jeg ikke pratet så mye med henne. Føler hun har vist mye interesse for meg, men vet ikke helt hvor jeg har henne, eller hva hun vil. Noen som har noen formeninger om dette? Eller tips/råd hva jeg kan "gjøre" videre for at vi kan få bedre kontakt, eventuelt bli et par? På forhånd takk for alle svar Efagimo Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 vel... er vel bare igjen å be henne ut som jeg kan se... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 vel... er vel bare igjen å be henne ut som jeg kan se... tanker frastjålet av bruker vesleengen: 1 Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Faen da, Efagimo! Ta grep og vær en mann! Denne dama er gal etter deg! Hun blir enten sprengkåt hver gang hun ser deg eller så forestiller hun seg at du er hennes prins på hest i skinnende rustning, eller begge deler. Hun serverer seg selv ferdig marinert, godt oppvarmet og oppskåret på platinafat. Spørsmålet skulle kanskje heller vært "hvordan skal jeg gå frem når dama er så tydelig interessert i meg". Kanskje denne er til hjelp. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Som sagt før: Er det ikke bare å spørre om hun blir med på noe? Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Joa! Skal spørre henne ut i dag Så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Takk Poor Leno Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Se hva som skjer? Du skal ikke se hva som skjer.. Du skal gjøre så det du vil skal skje, skjer. Som en annen bruker skrev lenger opp: Hun er gal etter deg. Hun er en av de jentene som virkelig prøver å ta initiativ, men alt hun gjør og alle hintene hun gir deg flyr rett forbi hodet ditt. (slapp av, det er sånn det er å være mann ) Jeg kan garantere deg at hun er så klar for at du skal make a move at jeg med 99,9% sikkerhet kan garantere deg suksess så lenge du bare tar sjangsen og gjør noe. Gå for kysset, og det fort. Ved første mulige sjangs du har, så tar du kysset og jeg skal garantere deg at kysset blir gjengjeldt. Eneste du har å tape på dette er at du bruker for lang tid til å gjøre noe med saken, og hun plasserer deg pent i vennesonen fordi "han var jo ikke intressert". Gå for gull, og det fort! Lykke til (ikke at du trenger lykke, for denne er bænkers ) Endret 2. desember 2009 av Smurstafa Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Lykke til (ikke at du trenger lykke, for denne er bænkers ) *ler* +10 Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for alle gode råd Hun var ikke på jobb i dag, så da får jeg ta det i morgen! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) FFS! dra hjem til henne, si det rett ut at du elsker henne, gi henne en RØD rose og gi henne en gedigen klem om hun reagerer positivt, eller et nice kyss om hun reagerer veldig positivt! så langt jeg kan se er dette en freebie Endret 3. desember 2009 av vesleengen Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 hehe, skulle gjerne ha gjort det, men å si jeg elsker henne hadde hun garantert trukket seg unna. Ex'n hennes bor fortsatt med hun, ellers hadde jeg stukket innom Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Lenge siden sist jeg oppdaterte her, så da er det på tide nå Det gikk ikke så bra, det har vert stille den siste måneden og i dag spurte jeg henne om hun ville bli med på kafe. Da fekk jeg beskjeden... Nei hun og typen har blitt ilag igjen. Og hun har blitt gravid. Så takk for den å ikke si en DRITT til meg om de og gi meg falske forhåpninger.. Så da er det egentlig berre å gi faen og komme seg videre. Life goes on i guess. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 meh... masse fisk i havet Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Sant så sant, så det er hennes tap og ikke mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå