Furiouz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har en Audi a6 99 mod. For ca 3-4 mnd siden begynte blinklysene å fuske litt. Enten lyste de bare konstant, eller så sluttet de bare å blinke etter noen sekunder. Nå blinker de nesten ikke i det hele tatt. Blinker i et sekund og skrur seg av med en gang igjen hvis jeg er heldig. Fått høre at blinklysrelet muligens kan byttes for å fikse dette. Hvor sitter rele'et i en audi a6? Og hvor vanskelig er det å bytte det ut? På forhånd takk! Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Reléet sitter trolig i sikringsboksen i motorrommet. Prøv å bytt det først, for det er det enkleste - det er bare plugget inn i en sokkel og trekkes ut på samme måte som en sikring. Hjelper ikke det vil jeg foreslå at du undersøker bryteren. Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Takk for svar! Fått også høre at rele'et sitter i nødblinklysbryteren, kan dette stemme? Får vel sjekke det ut i morgen. Nødblinklysene mine virker ihvertfall, men det går vel kanskje ikke på samme rele? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tipper blinkereleet sitter inni dashboardet en plass. Det er ofte det man hører klikker når blinklysene blir tent/slukket. Dersom nødblinken fungerer, men ikke selve retningslysene, kan det være en elektrisk feil. Ofte kan jordingsfeil forårsake mye rart. Men jeg ville begynt med å skifte blinkerele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå