Gå til innhold

Create A Class - hvilke har du?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kjeder meg og begynner å lure. Hvilke klasser har du laget til deg selv? Tenkte det her kunne bli en liten samletråd der man kan dele erfaringer osv.

 

Bruk gjerne Modernwarfare247.com for å dobbeltsjekke info.

 

Navn: Assault

Våpen 1: M16 med Red Dot Sight

Våpen 2: USP .45 med silencer

Equip: Semtex

Special: Stun

Perk 1: Scavenger Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim Pro

 

Hvorfor har jeg denne klassen og hvordan bruker jeg den:

Min mest brukte klasse som jeg bruker på maps med store avstander. M16 dreper fort og effektivt på lang og kort avstand. Sikter klart best med red dot. Scavanger bruker jeg så jeg aldri tenker på ammo, bruker ofte kuleregn som cover når jeg skal bevege meg. Stopping power og steady aim er for å kunne drepe raskere, lettere. Stun for å kunne "storme" rom, rundt hjørner og drepe før fienden dreper meg.

 

Navn: Rambo

Våpen 1: UMP45 med silencer

Våpen 2: USP .45 med silencer

Equip: Throwing Knife

Special: Flash

Perk 1: Marathon Pro

Perk 2: Lightweight Pro

Perk 3: Commando Pro

 

Hvorfor har jeg denne klassen og hvordan bruker jeg den:

Klassen jeg bruker på små, intime maps som Favela, Invasion og Skidrow. Pleier å komme meg bak fienden slik at jeg med lyddemper og kniv kan drepe usett/ubemerket. Flash er for å kunne bevege meg langt før fienden ser hvor jeg har gjort av meg. Perks er for å maks bevegelse og OPkniving.

 

Navn: Sniparn

Våpen 1: Barret .50cal med FMJ (byttes ut med M21 EBR når jeg blir 56)

Våpen 2: USP .45 med silencer

Equip: Claymore

Special: Smoke

Perk 1: Sleight of Hand Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Ninja Pro

 

Hvorfor har jeg denne klassen og hvordan bruker jeg den:

Min sniperklasse, venter på M21 EBR. Bruker skjeldent pistol, men foretrekker silencer for å være noe usynelig skulle jeg se noen nerme seg. Claymore er for ekstra trygghet og smoke for å kunne skjule meg selv og skape avledningsmanøvrer.

Sleight of Hand Pro lar meg reloade og sikte raskere, Stopping Power Pro for å være sikker på at de fleste faller på ett skudd, mens ninja er for å unngå de som får killstreaks.

 

Dette er de som fungerer for meg, hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navn: Silenced

Våpen 1: M4 med red dot og silencer

Våpen 2: SPAS-12 med Silencer og grip

Equipment: Frag Grenade

Special: Stun

Perk 1: Bling Pro

Perk 2: Cold Blooded

Perk 3: Ninja Pro

 

Dette er en genial klasse for å bevege seg usett bak motstandernes grenser. M4 er nøyaktig og dreper fort, og på nær avstand er SPAS-12 med lydemper en artig og veldig effektiv sak. I tillegg er det veldig deilig at ingen "auto-killstreaks" ser meg.

 

Navn: Assault

Våpen 1: TAR-21 med holographic sight

Våpen 2: Akimbo Ranger

Equipment: Semtex

Special: Flash

Perk 1: Sleight of Hand Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Commando Pro

 

TAR-21 er kraftig og relativt nøyaktig, og med holographic er det svært få som slipper unna. Med SOH Pro lader jeg fort og går fort inn i siktet og sammen med TAR-21 stopping power er dette en klasse som dreper svært fort og effektivt. I tillegg gjør Commando Pro det svært enkelt å jakte folk uansett hvor de er, siden jeg ikke tar skade fra noen hopp og rekkevidden til kniven er forlenget.

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar

Navn: Sniper

Våpen 1: Intervention - bytter attachments avhengig av bane.

Våpen 2: SPAS-12 med Grip

Equip: Semtex/Tactical Insertion

Special: Flash

Perk 1: Sleight of Hand Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Ninja Pro

 

Egentlig den eneste klassen jeg bruker. Jeg har en med samme våpen men med Tactical Insertion, som er utrolig kjekt på enkelte baner. På den første playthroughen bruke jeg i hovedsak AR, men da jeg kom til M21 ble jeg hekta på sniping. Etter prestiege prøvde jeg Intervention, og ble forelsket i den. :)

 

Intervention er (imo) den beste sniperen. Veldig treffsikker, og med stopping power er alle bodyskudd, med unntak av armer og ben, one shot. Med Sleight of Hand Pro er det enkelt å quick scope folk, samt at du knapt merker at rifla er bolt-action. Hagla syns jeg er utrolig digg i nærkamp, og på små maps blir det til at jeg løper rundt med den 90% av tia. Gleder meg dog til å kunne bruke Benelli'n igjen!

Lenke til kommentar

Navn: Intervention
Primary: Intervention med FMJ
Secondary: AA-12 Red Dot
Equipment: Throwing Knife
Special Grenade: Smoke
Perk 1: Sleight of Hand Pro
Perk 2: Stopping Power Pro
Perk 3: Steady Aim Pro

 

Dette er den classen jeg bruker desidert mest, samme hvordan map. Om det er små maps pleier jeg å løpe rundt med hagla og throwing knife. Jeg har 4 classer som er ganske lik som denne, bare med forskjellig attachements på sniper rifla, annet equipment, men for det meste samme perks. Jeg har alltid vært svak for no-scoping og har derfor valgt steady aim, som i tillegg hjelper når du hard-scoper med Steady Aim Pro.

 

Navn: Scar
Primary: SCAR-H FMJ
Secondary: Stinger
Equipment: Frag
Special Grenade: Flash
Perk 1: Scavenger Pro
Perk 2: Stopping Power Pro
Perk 3: Ninja Pro

 

Denne classen kan holde ut ekstremt lenge, i tillegg til at jeg kan skyte ned fientlige killstreaks. Scar med FMJ og stopping power gjør ekstremt høy skade, og med scavenger i tillegg kan jeg bare løpe rundt og plukke fiender.

 

Navn: Flanker
Primary: Mini-Uzi Silenced
Secondary: USP .45 m/Tactical Knife
Equipment: Throwing Knife
Special Grenade: Smoke
Perk 1: Marathon
Perk 2: Cold Blooded Pro
Perk 3: Ninja Pro

 

Bruker denne for å flanke fienden, samt å ta ut fientlige campere.

Lenke til kommentar

Navn: Sniper

Primary: Barrett .50cal FMJ

Secondary: Ranger Akimbo

Equipment: Semtex

Special Grenade: Flash

Perk 1: Sleight of Hand Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim Pro

 

Denne classen er utrolig bra på store maps, slik som Wasteland og Afghan, men fungerer også bra på de fleste andre maps. Jeg har fått en elsk for denne classen fordi du knerter det andre laget lett som bare det :) Dreper på 1 skudd (2 skudd hvis fienden har Painkiller). Er det snakk om små maps, har du Ranger Akimbo som secondary, og den dreper rett og slett alle. Du har 4 skudd til din rådighet, og dermed kan det komme 4 stk etter hverandre, og du tar alle sammen. SoH-perken for rask reload og at jeg sikter fort inn. SP-perken for ekstra damage, selvsagt. Og SA-perken for stødigere aim (obviously), og at jeg kan holde pusten lenger.

 

___________________

 

Kjenner Martin-sama i real-life, så har derfor også den samme classen som han som en av mine favoritter:

 

Navn: Stealth

Primary: M4A1 Silencer

Secondary: Spas-12 Silencer

Equipment: Semtex

Special Grenade: Smoke

Perk 1: Scavenger Pro

Perk 2: Cold-Blooded Pro

Perk 3: Ninja Pro

 

Dette er en av mine favoritter! Du kan snike deg rundt, helt usett, og fortsatt drepe som bare det. M4A1 fordi den er svært nøyaktig, og Spas-12 fordi det er et av de kuleste våpnene på spillet når den er silenced - høres ut som en stiftpistol :D Jeg bruker Scavenger-perken fordi denne classen lever du lenge med, og du trenger ny ammo etterhvert. I tillegg har jeg den Pro, og har derfor også Extra Mags. Cold-Blooded og Ninja sier seg selv - jeg skal være usynlig.

 

__________________

 

Navn: MONSTER

Primary: Tar-21 Grenade Launcher

Secondary: Thumper

Equipment: Semtex

Special Grenade: Stun

Perk 1: Scavenger Pro

Perk 2: Danger Close Pro

Perk 3: Commando Pro

 

Denne classen er ypperlig når du vil ha det skikkelig gøy (haha)! Du kan løpe rundt og blåse alle de andre i fillebiter. Tar-21 med Grenade Launcher, samt Thumper, får en ny dimensjon med Danger Close-perken. Bruker Tar-21 fordi det er et kraftig våpen når du ikke har flere GL-skudd igjen. I tillegg bruker jeg Scavenger-perken for ekstra ammo, og Commando Pro-perken slik at jeg kan hoppe ned fra hvor som helst uten å ta skade av det. Folk hater deg når du løper rundt med denne classen, men det er verdt det!

 

__________________

 

Navn: Assault

Primary: ACR Red Dot Sight

Secondary: Ranger Akimbo

Equipment: Semtex

Special Grenade: Stun

Perk 1: Scavenger Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Ninja Pro

 

Fikk akkurat en ny elsk for ACR. Utrolig nøyaktig, og headshotene ruller inn. En class for de fleste maps!

Endret av Martin.F
Lenke til kommentar

Close-Medium

Primary: M4A1 med Red dot, FMJ

Secondary: SPAS-12 med Red dot, Grip

Equipment: 1x Frag 2x Stun

Perk 1: Bling Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim Pro

 

Ikke noe spesielt med denne classen, men er en av de jeg bruker mest. Navnet tilsier bare rekkevid/map-størrelse hvor jeg bruker classen. M4A1 er den jeg liker best på slike maps og SPAS-12 er elsk å ha i backup når folk er i close range. Bruker Bling Pro pågrunn av at jeg er stor fan av red dot og med tanke på map størrelse så kommer FMJ i handy fordi det blir ofte mange kills igjennom vegger og slikt. Stopping Power Pro og Steady Aim Pro er ganske opplagt, og jeg bytter nok til Ninja Pro så fort jeg får ordnet det.

 

Medium-Long

Primary: ACR med red dot

Secondary: M9 med FMJ

Equipment: 1x Semtex 2x Stun

Perk 1: Scavanger Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim Pro

 

Mye av samme greia som med første classen min. Dette er den jeg bruker for de større områdene og steder hvor jeg ofte kan finne posisjoner jeg oppholder meg en stund og drepe folk fra lang avstand, litt camping og spawnrape altså. Synes ACR funker flott på medium til long range og har minimalt med recoil som gjør at man bare trenger å sikte headshot og skyte, selv på lang avstand. M9 synes den funker ganske bra på medium range, men er noen ganger jeg bytter den ut for G18 med Red dot. Når det kommer til perks har jeg ikke noe stort behov for noe annet enn Scavanger Pro på første, mens de andre er standard for meg.

 

Sniper

Primary: Intervention med FMJ

Secondary: M9 med FMJ

Equipment: 1x Semtex 2x Stun

Perk 1: Sleight of Hand Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim Pro

 

Sniper classen min som jeg som regel bruker på maps som Afghan, Wasteland og Estate. Bruker Intervention siden jeg synes bolt-action er best og er også den type sniper rifle jeg har brukt i andre spill. M9 er også valget som secondary her fordi den funker flott som backup på maps jeg er sniper. Perks er også ganske åpenbart. Bruker ikke Cold-Blooded Pro etc. på sniper, klarer meg fint uten.

 

Nevner også at disse er for stock, altså ikke hardcore hvor perks som Stopping Power blir litt overkill.

Lenke til kommentar

Shieldfag

Perks:Scavenger, Danger close og commando.

Weapons: Shield og TMP sammen med semtex/kastekniv og stungranades.

Rimelig fucked setup, bruker den mest for tull med noen kamerater. Kaster semtex på hverandres shield, og løper inn i mengder osv. Funfun, selv om man fort blir lei. De fleste vil kalle shields feigt, men jeg er rimelig elendig med shields, så jeg ender opp med å bli eid uansett.

 

Spygasm

Perks: Bling, Cold blooded og ninja.

Weapons: Acr med silencer og tubbtubb(skal byttes med thermal) m9 med silencer og knife sammen med claymore og smoke.

Bruker denne mest, men funker ikke særlig bra på de mindre mappene, ettersom jeg ikke har stopping power.

 

Strongstrong

Perks: Sleight of hand, stopping power og ninja.

Weapons: M16 med acog, og M1014 med grip. Bruker claymore og flash som equipment.

Digger rett og slett m1014 hagla, og vurderer skaffe extended mag istedet for grip. Helst skulle jeg hatt begge, men sleight of hand er et must for hagla der. 4shells i "magasinet"

 

Javelinos

Perks: Scavenger, Danger close og ninja.

Weapons: Acr med tubb og javelin.

Funspecc på store maps. Har slått til med noen store multikills i blant

Lenke til kommentar

Bytter våpen, attachments og equipment (og class) i hytt og gevær, men sånn cirka:

 

Assault:

Våpen: ACR med FMJ / M93 med FMJ

Equip: Frag/Semtex og Stun

Perks: Scavenger, Stopping Power, Ninja

 

CQC:

Våpen: Mini Uzi Akimbo / Striker

Equip: Frag/Semtex og Stun

Perks: Scavenger, Stopping Power, Last Stand

 

Long range:

Våpen: FAL med ACOG / M93 med FMJ

Equip: Semtex og Stun

Perks: Scavenger, Stopping Power, Ninja

 

Sniper:

Våpen: Intervention / M9

Equip: Tactical Insertion og Smoke

Perks: Marathon, Stopping Power, Steady Aim

 

Supressor:

Våpen: M240 med Grip / Javelin

Equip: Frag og Stun

Perks: Sleight of Hand, Stopping power, Ninja

Endret av Volak
Lenke til kommentar

Poster det jeg trives med best for tiden.

Silenced:

TAR- 21 med Silencer

PP2000 Silencer

Slight of hand

Hardline

Ninja

Alle pro

 

Herlig oppsett, fungerer i så og si alle tilfeller med unntak av wasteland som forblir sniper. Kombinerer kraft, hurtighet og stealth, sammen med enkel oppnåelse av killstreaks, som går kampen mye lettere.

 

Syntes det er merkelig at såpass få bruker Tar med silencer.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Jeg har ingen veldig gode gjennomtenkte classes, men nevner den jeg bruker mest:

 

Main

SCAR-H med Red Dot

Stinger

Semtex

Stun Grenade

Scavenger

Stopping Power

Commando

(martyrdom)

 

Bruker den som en "allrounder".

Stinger for å ta ned andres heli osv.

Stun er tilfeldig

Scav. for å ha nok ammo, SCAR har lite ammo.

Stopping for å ta mer liv.

Commando fordi jeg ikke hadde noe bedre å ta.

 

Det skal nevnes at jeg bare er i level 30 (1. prestige) noe som er grunnen til at jeg ikke bruker andre våpen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Raping machine

ACR med lyddemper

M9 med lyddemper

 

Semtex og stun grenade

 

Scavenger Pro

Hardline Pro

Commando Pro

Final Stand

 

Bruker denne classen til å, som tittelen sier, voldta det andre laget :p Med denne får jeg alltid nuke

 

Schnipah!

Barret 50.cal med HBS

M9 med lyddemper

Tactical insertion/throwing knife (Kommer ann på hvilken map) og stun grenade

 

Marathon Pro

Cold-Blooded Pro

Ninja Pro

Final Stand

 

Brukes som oftest på store baner, som Wasteland og Afghan, men også på Highrise faktisk :)

 

Sniper arctic

WA2000 med FMJ og arctic camo

USP .45

 

Throwing knife og stun grenade

 

Samme perks som over, bruker classen bare på Derail

 

Schwarzenegger

M240 med grip

Stinger

 

Semtex og stun grenade

 

Scavenger Pro

Cold-Blooded Pro

Ninja Pro

Martyrdom

 

Denne classen bruker jeg bare når det er luftfartøy som må ned :p

 

Ekorn på speed!

P90 med rapid fire

Ranger akimbo

 

Throwing knife og stun grenade

 

Marathon Pro

Lightweight Pro

Commando Pro

Martyrdom

 

Brukes når jeg kjeder meg og vil rage totalt med dobbel hagle :)

Lenke til kommentar

Skal sies at navnene på mine classes var første ordet som falt inn i hode på meg. Ingen av navnene er på noen måte ment å støte noen, eller virke diskriminerende. Har satt opp classene mine fra mest brukt til minst brukt.

 

Jødevåpen

-TAR-21 + red dot

-AT4-HS

-Frag Grenade

-Flash Grenade

-Scavenger

-Hardline PRO

-Steady Aim

 

Bruksområde: På baner hvor jeg trenger en blanding mellom presisjon og kloss hold

 

Kakemonster

-M4 + Red Dot

-AT4-HS

-Frag Grenade

-Flash Grenade

-Sleight of Hand PRO

-Hardline PRO

-Steady Aim

 

Bruksområde: Når jeg har behov for et våpen med presisjon. Bytter ut M4 med FAL så fort jeg unlocker den.

 

Bananas

-MP5K + Red Dot

-AA-12

-Frag Grenade

-Flash Grenade

-Sleight of Hand PRO

-Hardline PRO

-Steady Aim

 

Bruksområde: På baner hvor jeg regner med å møte fienden på kloss hold.

 

MG

-SA80 L86 LSW

-AA-12

-Frag Grenade

-Flash Grenade

-Sleight of Hand PRO

-Hardline PRO

-Steady Aim

 

Bruksområde. Grei å ha når man skal forsvare objective. F.eks når jeg spiller Domination, Capture the Flag ect.

 

CHICKEN!

-Barret .50 cal

-PP2000

-Frag Grenade

-Flash Grenade

-Sleight of Hand PRO

-Hardline PRO

-Steady Aim

 

Bruksområde: Når hjernen min får for lite surstoff/hardt slag mot hode/beruset og jeg finner ut at jeg skal sitte i et lite hull og campe.

Endret av mau5trap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...