Iceman #10 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Everton - Det kansje ikke fullt så populære Liverpool laget. Fant ingen topic om dette fantastiske laget på forumet så tok meg bryen til å lage en. Forhåpentligvis er det flere Everton fans der ute! Spillere: Keepere: Tim Howard Iain Harper Carlo Nash John Ruddy Forsvar: Joseph Yobo John Heitinga Tony Hibbert Leighton Baines Lucas Niell Sylvain Distin Seamus Coleman Phil Jagielka Shkodran Mustafi Shane Duffy Midtbane Mikel Arteta Tim Cahill Phil Neville Marouane Fellaini Leon Osman Steven Pienaar Jack Rodwell Dan Gosling James Wallace Diniyar Bilyaletdinov Anton Peterlin Angrep Louis Saha Jó Yakubu James Vaughan Jose Baxter Kieran Agard Lukas Jutkiewicz Victor Anichebe Cody Arnoux Manager: David Moyes Diskuter. Selv synest jeg denne sesongen har vært en stor fiasko. Spillet har vært forferdelig dårlig og virker som at spillerene ikke har noe selvtillit igjen. Kampen mot Liverpool var ganske bra, men vi sliter med å score! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Synes dette laget har mye lovende, men i år har vel hovedproblemet vært effektivitet? Eller? Howard, Yobo, Heiting, Distin, Baines, (Jagielka), (Arteta), Cahill, (Neville), Fellaini, Pienaar (!), Rodwell, Saha og Yakubu er ihvertfall spillere i mine øyne som bør klare å prestere på et relativt høyt nivå. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Effektivitet, motivasjon og skader vil jeg si. Og ja. De har mer en god nok stall! En skadefri Arteta er verdensklasse over! Chaill, Pienaar, saha og Yakubu er også sykt gode spillere. Veldig synd at de underpresterer. Ganske likt som Atletico. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skulle hvertfall slått Liverpool i forrige kamp... Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Zlasor holder du med 2 lag i samme liga? La meg for spørre om hvem du holder med når dem møtes? Nil satis nisi optimum Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Arsenal er laget mitt. Men har også alltid likt Everton veldig godt! Så mye som jeg ser og følger med på fotball skulle der bare mangle å ha mer enn et lag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvor mye fotball må man se og følge med på for å ha rett til å følge to lag i samme liga? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvor mye fotball må man se og følge med på for å ha rett til å følge to lag i samme liga? Jeg følger United og Aston Villa, og liker også Everton litt, selv om jeg ikke løper hals over hode for å få med meg kampene til Everton på samme måte som med United og Villa. Når de møtes innbyrdes, er det selvsagt et klart hierarki, 1. United, 2. Aston Villa, 3. Everton hadde vært en optimal Premier League tabell for min del. Ser dog ekstremt mye fotball til tider. Sist lørdag alene kom vel tally-en opp på fire kamper på èn og samme ettermiddag / kveld ... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 og så? 4 kamper på en dag er da ikke så mye, helt normalt vil jeg si. Når det gjelder Everton så har jeg sansen for Bilyaletdinov, Cahill, Howard, Neville og Saha. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Personlig har jeg veldig sansen for Howard, Heitinga, Distin, Pienaar og Saha. EDIT: OG PHIL, uten tvil Endret 8. desember 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du har ikke sansen for Phil? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 haha, jo, trodde jeg skrev han opp Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ganske grusomt at Everton, i likhet med Arsenal, hver sesong skal slite med skader. Spesielt synd at Arteta er ute i så lang tid. Han er ganske ekstrem på sitt beste og livsviktig for Everton. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Helt enig med iRoman. Ganske synd at mine to favoritt lag i england skal begge slite sånn med skader! 1/3 av stallen er ute med skader nå, og det er ganske brutalt! Uansett! Kjempe kamp idag mot Chelsea! Jobber veldig bra og gir aldri opp. Chelsea hadde fortjent seieren, og vi var nok litt helldige, men sånn ble det og jeg er KJEMPE fornøgd! 3-3 mot CHelsea på brua er ganske utrolig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Herlig kamp i dag. Så mange skader, likevel ett poeng på brua. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Arsenal er laget mitt. Men har også alltid likt Everton veldig godt! Så mye som jeg ser og følger med på fotball skulle der bare mangle å ha mer enn et lag Er du sikker på at du ikke skal holde holde med Tottenham litt også? De spiller jo mye pen fotball, som du sikkert får med deg. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Arsenal er laget mitt. Men har også alltid likt Everton veldig godt! Så mye som jeg ser og følger med på fotball skulle der bare mangle å ha mer enn et lag Er du sikker på at du ikke skal holde holde med Tottenham litt også? De spiller jo mye pen fotball, som du sikkert får med deg. Skulle det der være en veldig dårlig spøk? Er 99% sikker på at det ikke finnes en gooner i verden som liker Tottenham. Og hva har folk så mye med at du kan like to lag i samme liga? Har sagt det at Arsenal er laget mitt. Everton er mitt lag nr2 i England, og syns virkelig de skal ha en tråd her på diskusjon... Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvor mye fotball må man se og følge med på for å ha rett til å følge to lag i samme liga? Er det en lov som sier at man ikke kan følge to lag i samme liga? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja Jossaa. Lovdata.no paragraf 15 punkt 2 avdeling 4 under lover om Fotballfanskap. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror Everton er på vei oppover nå, og kommer til å stabilisere seg på 6-7 plass denne sesongen. Ryktes at Arteta såvidt er i gang med trening igjen også, men han blir vel ute i 2-3 måneder til uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå