Prinz Poldi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 19. Jack Wilshere Navn: Jack Wilshere Draktnummer: 19 Kallenavn: Wilshy Nasjonalitet: England Fødselsdato: 01.01.1992 Fødested: Stevenage, Hertfordshire Posisjon: Midtbane Høyde: 170 cm Kontrakt: Ukjent Arsenal-debut: 13.09.2008 vs Blackburn Rovers Jack Wilshere ble plukket opp av Arsenal når han var ni år, og har siden da dominert på hvert eneste aldersbestemt nivå han har spilt. Jack ble tidenes yngste Arsenal-spiller da han kom inn som innbytter i smadringen av Blackburn på Ewood Park høsten 2008. Wilshere har også denne sesongen markert seg, og han var lagets beste spiller i begge kampene i Emirates Cup før sesongen. Når eksperter snakker om potensialet til Jack Wilshere, nevnes gjerne navn som Paul Gascoigne og Wayne Rooney, og ikke uten grunn. Mange regner han som det største engelske talentet i sin generasjon. Han har en utsøkt hjerne for spillet, slepen teknikk og kan spille bak spissen, på kantene og på midten. Jack Wilshere er selve juvelen i Arsene Wengers ungdomsprosjekt, og kommer til å prege Premier League i løpet av få år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...burnley-on-loan Til Burnley ? Hva syns dere om det ? Jeg ville helst hatt han i Arsenal Lenke til kommentar
Smoen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg tror det hadde lønnet seg for Wilshere å gå på lån til en klubb som Burnley. Jeg tror jevnlig med førstelagsfotball er det viktigste for en ung spiller i forhold til utviklingen. Sure, Arsenal har de beste "oppdrettsanleggene" for ungdom i England (Er ikke Gooner selv, holder med Liverpool), men når han ikke får like mye spilletid som det man hadde regnet med før sesongen, er det like greit at han får PL-erfaringen sin et annet sted. Burnley er et lag der han er sikret å jevnlig starte kamper. Hadde ikke vært dumt for gutten det, tror jeg... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Wilshere til FC Twente? Vel, hadde personlig foretrukket PL for Wilshere, men en klubb i Eredivisie er vel bedre enn Championship. Dessuten leder visstnok Twente ligaen, og dersom de kan love fast spill for Jack tror jeg det kan være en bra deal for alle parter. Eneste jeg stusser over er at de vil ha ham på 18-måneders lån. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Greit nivå på Eredivisie da. Ser jo hvordan Vermalen har utvikla seg der. Er iallefall mye bedre enn championship, selv om det kunne vært fint om han hadde fått erfaring i engelsk fotball. 18 måneder er jeg mer skeptisk til! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 18 måneder er utmerket så lenge vi har opsjon på å hente han tilbake når vi vil. Uansett er han ikke klar til å prege laget vårt denne sesongen, det var vi sett. Jeg tviler på om Jack får fast plass , men at han kommer lengre frem i køen i Twente er det liten tvil om. Et langt og trygt låneopphold med mye spilletid er det Wilshy trenger. La han dra sier jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 10.50 Arsene Wenger has ruled out letting Jack Wilshere join FC Twente as Bolton Wanderers prepare to discuss a loan deal for the Arsenal midfielder. Håper ikke Wilshere havner i Bolton. Jeg vil ikke at noen Arsenalspiller skal bidra for at de holder seg oppe i PL. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Wenger må vel være gal om han sender Wilshere til Bolton på lån, plutselig får vi tilbake en spillertype som Axel Witsel. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Bolton har lånt Citys unge kantspiller Vladimir Weiss, og dermed får de vel ikke bruke for Jack. Helt greit for meg, men jeg håper at vi kan finne en PL-klubb til han. On another note; han er skadefri og starter sannsynligvis mot Stoke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...n-next-48-hours Heller Burnley enn Bolton. Får håpe det blir noe av gutten. Synes han har stagnert litt. Har ikke imponert de sjansene han har fått denne sesongen synes jeg, men han er jo bare 18. Kan vel ikke forvente at han stepper rett inn på førstelaget enda. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...n-next-48-hours Heller Burnley enn Bolton. Får håpe det blir noe av gutten. Synes han har stagnert litt. Har ikke imponert de sjansene han har fått denne sesongen synes jeg, men han er jo bare 18. Kan vel ikke forvente at han stepper rett inn på førstelaget enda. Var helt sinnsyk i preseason da, men fikk ingen innhopp selv om han tydeligvis var i god form, som sikkert førte til dårlig selvtillit, som igjen førte til dårlig form. Det blandet med skader o.l. gjør at en 17 (nå 18) år gammel gutt kanskje ikke alltid presterer like bra Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...n-next-48-hours Heller Burnley enn Bolton. Får håpe det blir noe av gutten. Synes han har stagnert litt. Har ikke imponert de sjansene han har fått denne sesongen synes jeg, men han er jo bare 18. Kan vel ikke forvente at han stepper rett inn på førstelaget enda. Var helt sinnsyk i preseason da, men fikk ingen innhopp selv om han tydeligvis var i god form, som sikkert førte til dårlig selvtillit, som igjen førte til dårlig form. Det blandet med skader o.l. gjør at en 17 (nå 18) år gammel gutt kanskje ikke alltid presterer like bra Helt klart, men etter all hypen kan man jo ikke unngå å bli litt skuffet. Håper han gjør det bra i utlånsklubben slik at han kan vise at han holder nivået i PL. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Det er ikke tiden for å rope på stagnering for Wilshere. Gutten er yngre enn meg, han har da så vidt fylt 18. Utviklingen på den alderen kommer gjerne i store trappetrinn. Gi han tid. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Missforstå meg rett her. Ordla meg kanskje feil når jeg skrev "stagnert", men med tanke på hypen Wilshere fikk i sommer blant annet er jeg en smule skuffet over hans prestasjoner når han har fått sjansen. Glemmer hvor ung han faktisk er. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 I følge Daily Mail er Wilshere på vei til Bolton. Håper ikke det er tilfelle, for jeg føler at det ikke er plass til ham der, spesielt nå som de har lånt Weiss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Leste dette, men ingenting er skrevet på arsenal.com enda. Det er Wilshere selv som velger klubb. Kunne godt tenke meg å se han i West Ham f.eks. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Wilshere #32 sitter på benken for Bolton mot Liverpool. Kampen starter om 15 minutter, så tune in. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gutten blir ødelagt om han ikke får slippe til, han ble "lovet" spilletid, da forventes det at han får det også. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nok en kamp som ubenyttet reserve. Hva er poenget med å låne ham ut hvis han ikke får spille? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Helvete? Coyle lovte jo spilletid, hva er det her for noe dritt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå