tmaalen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hva gir man til kjæresten til jul? Er bare 15 år og har ikke vert sammen så lenge, men syns det er ganske serøst... Aner virkelig ikke hva han skal få til jul. Han har også bursdag like etterpå, så jeg må finne på noe til da også... Noen som har noen ideer? Skal gies til en gutt. Helst ikke så mye over 200... Endret 28. november 2009 av tmaalen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Altså, om han har bursdag bare et par uke etter jul, synes jeg ikke du trenger kjøpe to gaver. Lzm. Men hva gir du? Du gir noe som passer til en av interessene hans. Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Altså, om han har bursdag bare et par uke etter jul, synes jeg ikke du trenger kjøpe to gaver. Lzm. Men hva gir du? Du gir noe som passer til en av interessene hans. Han er interessert i foto. En linse er alt for dyrt. Tenke på et minnekor eller noe sånt, men alt det har han jo... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hm. Fotostativ? Finnes små stativer til potrettfoto som ikke er alt for dyre. Ekstra batteri er alltid kjekt å ha. Eller du kan låne det bildet han er mest fornøyd med, og få det trykket i stort format og ramme det inn. Det er stas, vettø. Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Hm. Fotostativ? Finnes små stativer til potrettfoto som ikke er alt for dyre. Ekstra batteri er alltid kjekt å ha. Eller du kan låne det bildet han er mest fornøyd med, og få det trykket i stort format og ramme det inn. Det er stas, vettø. Takk :-D Lenke til kommentar
Camreth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Muligens en dårlig idé men du kan jo slå sammen jul & bursdagsgaven å kjøpe noe litt større. Dersom han er interessert i foto kunne muligens en digital fotoramme være noe (du burde kunne få en brukbar en til 4-500 kroner (200 jul + 200 bursdag)). Dersom taket er på ca 200,- totalt er TheMartine's forslag sannsynligvis bedre. Håper det hjalp og lykke til med gavesalget ^^ Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Muligens en dårlig idé men du kan jo slå sammen jul & bursdagsgaven å kjøpe noe litt større. Dersom han er interessert i foto kunne muligens en digital fotoramme være noe (du burde kunne få en brukbar en til 4-500 kroner (200 jul + 200 bursdag)). Dersom taket er på ca 200,- totalt er TheMartine's forslag sannsynligvis bedre. Håper det hjalp og lykke til med gavesalget ^^ Takk Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ge honom 200 :- Det har han mer nytta utav. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ge honom 200 :- Det har han mer nytta utav. Det kan du ikke vite. Tenk om han er kjøpeavhengig og ikke klarer å styre pengebruken sin. Når han da får 200,- kroner vil det bli som å sette en ny sprøyte heroin på en nykter narkoman. Nei, det beste er nok å kjøpe noe til ham, ja. Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Skal kjøpe noe ja! griet å få penger, men tenker jeg kanskje må gi noe som betyr litt mer... Han er desverre veldig bestemt på at han ikke vill ha sammeslått bursdag/julegave.. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Lerret med et bilde han har tatt til jul og kjede til bursdag. Bursdaggaven burde være noe han kan ha på seg og tenke på, men de fleste gutter synes det er kjedelig å få klær. Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Lerret med et bilde han har tatt til jul og kjede til bursdag. Bursdaggaven burde være noe han kan ha på seg og tenke på, men de fleste gutter synes det er kjedelig å få klær. Ja, tror ikke jeg skal kjøpe noe klær til han... kjede kunne ha vert noe, men tviler på at han ville ha gått med det... selv om jeg tror han hadde passet det, er ikke helt han da... Han har allerede lerret med et bilde han er glad i, men tenkte jeg kanskje kunne ordne et lite bilde med meg og han eller noe... Hvor får jeg gjort det? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Lerret med et bilde han har tatt til jul og kjede til bursdag. Bursdaggaven burde være noe han kan ha på seg og tenke på, men de fleste gutter synes det er kjedelig å få klær. Ja, tror ikke jeg skal kjøpe noe klær til han... kjede kunne ha vert noe, men tviler på at han ville ha gått med det... selv om jeg tror han hadde passet det, er ikke helt han da... Han har allerede lerret med et bilde han er glad i, men tenkte jeg kanskje kunne ordne et lite bilde med meg og han eller noe... Hvor får jeg gjort det? Din nærmeste fotobutikk er et lurt sted å starte Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Tror jeg skal ordne med et bilde, i alle fall i julegave, så har jeg det i boks :-) Nå er neste problem at vi nesten ikke har noen bilder sammen... Har ett jeg kan bruke, men jeg syns ikke det er noe fint... Han har på seg et ku kostyme som han elsker, men som jeg virkelig ikke kan fordra... (Det var på en halloweenfest :-P) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skal kjøpe noe ja! griet å få penger, men tenker jeg kanskje må gi noe som betyr litt mer... Han er desverre veldig bestemt på at han ikke vill ha sammeslått bursdag/julegave.. Jøss, det var en krevende ung mann. Da får han bare leve med å få billiggaver til begge anledninger, synes jeg. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, kan du ikke lave noe sjelv da? Jeg hadde blitt glad om jentan min (Hvis jeg hadde noen) hade lavet meg en smukk tavle. om det er ekte kjerleik man kjenner så blir man glad av alt. Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Har tenkt den tanken også, men har ekstremt dårlig fantasi, så aner jo ikke hva jeg kan gjøre da heller... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 kjæresten min vil at jeg skal gi henne penger, men jeg vil heller gi noe som betyr litt mer og som hu kun får fra meg! Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 kjæresten min vil at jeg skal gi henne penger, men jeg vil heller gi noe som betyr litt mer og som hu kun får fra meg! enig... Tror jeg har bestemt meg for å gi et bilde i bursdagsgave. Da er vell forholdet kanskje litt mer seriøst... Lite han kan gjøre med bildet når det blir slutt... Tenkte jeg skulle ordne med middag eller noe hos meg også men da er jeg tilbake uten julegave igjen... :-S Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 kjøp en bamse med en hvit t-skjorte. skriv glad i deg på den og spray den med parfymen du bruker:) det fikk jeg engang og det var så koselig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå