Xanman Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Tidenes førsteellever - Kåret av Diskusjon.no Reglene: Man må stemme på tre spillere. Førsteplassen får tre poeng, andreplassen får to poeng og tredjeplassen får ett poeng. Spilleren med flest poeng vinner kåringen. Spillere som kan spille i flere posisjoner kan selvsagt bli stemt på ved flere kåringer, men stemmene fra tidligere kåringer vil ikke bli med. Ved avstemninger av posisjoner hvor det er flere spillere enn én, for eksempel midtstopper, vil både første- og andreplassen komme på laget. Supportere av andre lag kan også legge inn sin stemme, om de er seriøse. Hver kåring vil vare i fem dager. Tidenes førsteellever: David Seaman Lee Dixon - Tony Adams - Martin Keown - Nigel Winterburn Ray Parlour - Patrick Vieira - Liam Brady - Robert Pirés Dennis Bergkamp - Thierry Henry Subs: Jens Lehmann Gaël Clichy Sol Campbell Lauren Mark Overmars Paul Merson Ian Wright Tidenes keeper: David Seaman: 35 Jens Lehmann: 24 Pat Jennings: 12 Manuel Almunia: 3 Alex Manninger: 1 Sean McDermott: 1 Tidenes venstreback: Nigel Winterburn: 31 Gaël Clichy: 22 Ashley Cole: 12 Kenny Sansom: 4 Pascal Cygan: 3 Sylvinho: 3 Tidenes midtstoppere: Tony Adams: 45 Martin Keown: 18 Sol Campbell: 11 David O'Leary: 6 Steve Bould: 5 Kolo Touré: 5 Tidenes høyreback: Lee Dixon: 28 Lauren: 21 Pat Rice: 12 Bacary Sagna: 12 Emmanuel Eboué: 3 Oleg Luzhny: 1 Tidenes venstreving Robert Pirés: 30 Mark Overmars: 13 Cliff Bastin: 10 George Armstrong: 5 Andrei Arshavin: 4 Alexander Hleb: 2 Freddy Ljungberg: 1 Samir Nasri: 1 Tidenes sentrale midtbanespillere Patrick Vieira: 39 Liam Brady: 20 Cesc Fábregas: 10 Ray Parlour: 9 Gilberto Silva: 5 Emmanuel Petit: 4 David Rocastle: 3 Tidenes høyreving Ray Parlour: 21 Paul Merson: 15 Fredrik Ljungberg: 13 Danny Clapton: 2 Tidenes spisser Thierry Henry 28 Dennis Bergkamp 26 Ian Wright 8 Cliff Bastin 1 Charlie George 1 Robin van Persie 1 Endret 26. desember 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Personlig foretrekker jeg at laget er satt opp i tradisjonell 4-4-2, på tross av at laget har hatt fantastiske kamper i 4-3-3 i år. Jeg føler meg rett og slett mer trygg med 4-4-2, og det er det jeg forbinder med Arsenal. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Enig med det. Jeg stemmer også på 4-4-2. Edit: Har satt en frist. Endret 28. november 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Veldig flott tiltak! Jeg synes kanskje denne pollen bør bli forbeholdt Arsenal-fans, men at andre lags supportere kan komme inn og si sin mening. Uansett, glimrende tråd, håper første runde begynner så fort som mulig! Og ja, 4-4-2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Formasjon-kåringen vil bli litt kortere enn de andre, da den ikke er fullt like interessant og ikke legger opp til like mye diskusjon. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Stemmer 4-4-2 jeg også. Hvordan skal spillerne nomineres? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Enig i det Hegland. Derfor mener jeg også at vi ikke bør benytte oss av den integrerte undersøkelsesfunksjonen i forumet, men holde oss til innlegg. Det blir ikke så mye å telle opp, og det forminsker sjansen for at andre lags supportere (evt. klovner) ødelegger avstemningen. Slik Arsenal-fans gjorde med Chelseas åpne årets spiller-kåring i Cashleys første år i drakta. Andelen stemmer til Bridge var om jeg ikke husker galt betydelige. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Folk kan bare poste sin stemme, så teller jeg dem opp når fristen er ute Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) iRoman: Jeg mener at hver enkelt bruker kan sette opp en/to/tre spiller(e) i posisjonen som skal avgjøres, og at vi med det kan hoppe over en rene nominasjonsrunder. Endret 28. november 2009 av Atald Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Stemmer også 4-4-2. 4-3-3/4-5-1 ser ut til å fungere godt, men det er for tidlig å si noe om det danker ut 4-4-2. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Blir det laget en ny tråd for hver avstemning? Syns egentlig avstemningene kan skje her, bare at emnetittelen endres og førsteposten oppdateres. Vi kan derimot ha en egen nominasjonstråd, hva syns folk om det? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg syntes også at alle avstemningene burde bli holdt i denne tråden. Jeg syntes ikke vi trenger noen nominasjonstråd. Da er det bedre at folk bare skiver navnene "manuelt", og at jeg teller dem opp. Da tror jeg det blir mer diskusjon og aktivitet også. Endret 28. november 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg står for mitt forrige forslag, og mener at nominasjonstråder er unødvendig. Alle som noensinne har ikledd seg en Arsenal-trøye er i mine øyne nominerte, så får det være opp til oss å plukke ut hvem av dem vi synes fortjener en plass på tidenes Arsenal-lag. Ettersom vi kjører egne runder på hver posisjon og det er selvpining å skulle velge en enkelt spiller, mener jeg at vi bør ha muligheten til å liste opp tre spillere, rangert med 3, 2 og 1 poeng til hver av de. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Ettersom vi kjører egne runder på hver posisjon og det er selvpining å skulle velge en enkelt spiller, mener jeg at vi bør ha muligheten til å liste opp tre spillere, rangert med 3, 2 og 1 poeng til hver av de. Enig der. Endret litt på første regelen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da synes jeg virkelig du kan ta deg tiden til å stemme på hvilken formasjon du ønsker å ha elveren i også, Torstein! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg liker virkelig 4-3-3 og synes den passer oss perfekt. Men klart at 4-42 har gitt utrolig mye suksess opp igjennom ... Stemmer 4-3-3. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Stemmer 4-4-2. Liker den nye formasjonen også, men tror ikke 4-3-3 hadde funket like optimalt som Wengers tidligere lag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da synes jeg virkelig du kan ta deg tiden til å stemme på hvilken formasjon du ønsker å ha elveren i også, Torstein! Kan nå.. 4-4-2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg stemmer 4-4-2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå