Psykotisk Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Slik funger Mind Control og det blir benyttet i Norge helt ulovlig av politiet: Veri Chip har laget implantatet som brukes i Utah State prison, utstyret de benytter seg av strider mot internasjonale menneskerettigheter. Fangene får injisert en glass sylinder som er en tidels hår i diameter i synsnerven uten fangens samtykke eller viten. Et sofistikert implantat fra firmaet VeriChipCorp, som er utviklet med nano teknologi. I den glass sylinderen så er det meget avansert utstyr. Den har en mottaker og to radiosendere samt to CCD brikker. En mottakeren som mottar lyd opptil 20Khz samt kontroll signaler for å styre implantatets funksjoner. Kontroll signalene kan endre sender effekt å forårsake att tesla coilen lades opp samt endre aksess koden for GSM. En radiosender som sender bare video og en som sender video og lyd. Den som bare sender video bruker det tidligere 900Mhz mobil nettverket til og sende signalene som kommer fra CCD brikken som peker utover i synsnerven og benytter øyet som optikk. Pupillen sørger for att det er fokus. Det er et kodet signal i AVI format og 25bps. Tilgangskoden til video signalet er hard kodet i implantatet. Den med video og lyd er en spesiell GSM enhet, som sender og mottar stereo lyd og video signal fra CCD brikken som peker innover i synsnerven. Disse video signalene blir sendt i frekvensområdet mellom 20 og 40Khz. Sender effekten er innstilt på 10mW Men kan senkes til 5mW eller økes til 15mW. Tesla coilen kan forårsake støt i synsnerven som fører til lammelse av hjernen, det resulterer i att hjertet slutter å slå, og kan føre til hjertestans og død hvis signalet vedvarer mer en tre sekunder. Det er kun et implantat i synsnerven som gir slike muligheter, fordi nerveimpulsene mellom øyet og hjerne har en frekvens på 3.5Hz og er det eneste stedet det er nok elektriske nerve impulser til å drive en radiosender og mottaker uavbrutt. Høytalleren i glass sylinderen er forklaringenen på hvorfor de hører stemmer, nå jeg skal prøve å forklare hvordan de kan lese tanker: CCD brikken som peker innover kan se hva de tenker/hører og hva hjernen har fokus på. For hjernen dekoder tanker og hva vi hører til tekst (bokstaver). Det er et tekst senter i hjernen som automatisk gjør om tanker til bokstaver (forutsatt att du kan lese og skrive). Det gir operatøren som overvåker deg et kraftfullt våpen. Han kan stille spørsmål: Har du drept noen? Har du voldtatt noen? Hva er du mest redd for? Hva skammer du deg mest over? Tanken det resulterer i blir avslørt pga. implantatet, som sender hva som blir projisert til netthinnen (tekst og bilde), og da kan opplysninger komme frem som operatøren kan misbruke for å plage/torturere deg med. Ved siden av tekst senteret så får operatøren også opp på skjermen sin eventuelle minner (bilder) fordi de også blir projisert til netthinnen. Alle kan forestille seg eller minne faktiske situasjoner med et bilde. La oss kalle et slikt bilde for et glimt. Og hvis man har flere glimt etter spørsmål om man har drept eller voldtatt noen, så er det bare å telle glimt for å finne ut hvor mange som er blitt drept eller voldtatt. Drap eller voldtekt er du skyldig så kommer det et glimt ifra øyeblikket det ble begått. Alle kan tenke/forestille seg ved hjelp av hjernen og visualiserer det for sitt «indre øye», alt projiseres i synsnerven, det som visualiseres blir sendt til operatørens PC, som sitter med full kontroll over hva som foregår i hjernen din. Bortsett fra hvilke konklusjoner du gjør, fordi konklusjoner foretas i lillehjernen og bare oppfattes som bevegelse i hjernemønsteret. Så operatøren kan se att du har kommet til en konklusjon. Operatøren hører det samme som personen som har implantatet, han ser hva du hører fordi det kommer opp i tekst boksen. Ord vi hører blir dekodet av hjernens tekst senter automatisk, så operatøren kan kommentere når jeg hører feil. Og kan irettesette meg med riktig ord. Ofte så stemmer irettesettelsen. Operatøren har gjort meg oppmerksom på hvordan hjernen fungerer med tanke på lyd, smak, følelser, han har hele tiden oversikt over hva hjernen har fokus på. Lyd: hvis man hører en lyd så prøver hjernen automatisk å finne ut hvor lyden kommer fra, hjernen forestiller seg hvor lyden kommer fra ved å visualisere ruta lyden kommer med. For operatøren oppfattes det som om fokuset til hjernen starter ved øret og går i en bane frem til lyd kilden. Hvis du er veldig bevisst så innser du att du automatisk prøver å visualisere banen frem til lyd kilden. (kanskje ser du for deg att lyden kommer fra ytterdøra) Smak: Når vi spiser så forestiller man seg innimellom det som blir spist, ved å visualisere det som blir tygd i munnen. (bevisst nok så kjenner du deg igjen der også). Følelser: Et grøss visualiseres med hjernen ved å se kroppen sin fra hodet og ned til bena på utsiden i et kort blaff, fordi hele kroppen sender nerve signaler. Sett på en grøsser eller tenkt på noe som får deg til å grøsse så innser du att hjernen visualiserer hele kroppen ovenfra og ned. Jeg vet hjernen fungerer på måten fordi operatøren har forklart meg det. Og det stemmer. Vær veldig bevisst så innser du hvordan hjernen visualiserer en følelse ved å forestille seg kroppsdelen hvor en nerve fragir seg signaler. Som f.eks. ved klø eller smerte, klør du på ryggen så visualiserer du det med hjernen. Operatøren ser hvor du klør, og jeg har flere ganger blitt opplyst om att jeg klør på ryggen. Skal man slippe ut tarm gasser så visualiserer du deg enden din før du slipper ut luft. Lukter man noe så forestiller man seg hvor lukten kommer fra og visualiserer det i hjernen, det kommer opp tekst i tekst senteret som er beskrivende f.eks brent, svette, svidde bremser etc. Referat fra lufte tur med hunden: Operatøren kommenterer: du skal gå tur med hunden, når vi har kommet et stykke ned i gata så kommenterer han att hunden ikke skulle tisse etter å snust ganske kraftig. Han kan komme med slike kommentarer fordi han ser det samme som meg. Vi står utenfor 7/11 og en kar kommer gående som hunden ser og resulterer i att han logrer. Men karen bare går rett forbi og operatøren sier: hunden trodde det var en bekjent. Når jeg kommer tilbake med hunden så opplyser jeg om att den har urinert og hatt avføring. Operatøren sier: akkurat som det skulle vært en unge. Kameraten min spør om jeg har hørt tlf. hans, nei den ligger kanskje på soverommet sier jeg. Operatøren sier nå var du hjelpsom. Jeg sitter og lager et notat på tlf. operatøren sier: Håper du mister tlf. Banale kommentarer på hva som foregår rundt meg. Håper et måleinstrument kan identifisere IMEI nr. på GSM enheten jeg har i sysnerven så jeg kan blokkere det å bli kvitt operatørens kommentarer. De som sitter med makten kan kontrollere samfunnet ved hjelp av et IMEI nr. og en micro chip. De kan se hva du tenker, å gjøre noe med det. NSA følger nøye med på individer de finner interresante. President Obahma? Slikt utstyr blir også benyttet for å overvåke narkotika miljøet i Norge, ca. hundre personer. har blitt utsatt for overgrep og har fått implantat fra VeriChip. Det er brudd på menskerettighetene og Norsk lov. En telefon/kjennelse til handelsregisteret ved den Amerikanske ambassaden kan bringe klarhet i det. Hvem importerer/mottar implantat til synsnerven fra VeriChipCorp til Norge? Vedkommende har en liste med offere og kan opplyse om hvem i politiet som har rekvirert injisering av implantat for å overvåke hjernen og for å se hva som skjer i narkotika miljøet. Er redd det må en rettslig kjennelse til for å åpne registerne hos VeriChipCorp., jeg har forgjeves kontaktet handelsregisteret ved den Amerikanske ambassaden men de vil ikke opplyse meg om hvilken person som avhenter foresendelser fra VeriChip med synsnerve implantater her i Norge. Gjør søk på internett med «verichip» AND «optical nerve» eller «utah state prison» AND «hearing voices» der finnes masse informasjon. Skulle gjerne hatt tak i den sensurerte publikasjonen fra: «experiences of utah state prison» i den rapporten beskrives hvilke muligheter implantatet fra VeriChipCorp. gir. Et skremmende scenario? Fakta? Skulle gjerne vært i kontakt med en som har måleinstrument som måler utstralte RF signaler eller en følsom feltstyrke måler. Det vil bevise et signal ved neseryggen med effekten 15mW i NMT-900 båndet. [email protected] Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hm. En lengre tekst, proppfull av mer eller mindre sannsynlige påstander og tildels alvorlige anklager mot myndigheter og samfunnet forøvrig, og det uten en eneste spesielt fornuftig henvisning til pålitelig dokumentasjon eller kilder. Annet enn google, altså. Det er ærlig talt ikke noe særlig. For å være ærlig så skriver jeg her mest fordi jeg ønsker å følge med på denne tråden, for moro skyld. Håper du finner et slikt måleinstrument, og poster resultatet. (Hva er RF signaler? radiofrekvens?) Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Edit: Mitt langt bedre, velmente innlegg nr. 2 ble slettet, så derfor endrer jeg litt på budskapet her. Alle kan tenke/forestille seg ved hjelp av hjernen og visualiserer det for sitt «indre øye», alt projiseres i synsnerven, det som visualiseres blir sendt til operatørens PC, som sitter med full kontroll over hva som foregår i hjernen din. Bortsett fra hvilke konklusjoner du gjør, fordi konklusjoner foretas i lillehjernen og bare oppfattes som bevegelse i hjernemønsteret. Så operatøren kan se att du har kommet til en konklusjon. Vitenskapelig sett så er dette (som førsteinnlegget forøvrig) helt ute på viddene. Bedre kildekritikk er nok på sin plass. Endret 30. november 2009 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Psykotisk Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Hvis du greier å frembringe et grøss? Det resulterer i att hjernen ser for seg kroppen fra hodet og ned til bena akkurat i det øyeblikket du har et grøss. Er du bevisst nok til å få med deg det automatisk blikket hjernen gjør av kroppen ovenifra og ned til bena. Ikke bevisst nok? Jeg er blitt utsatt for mind control og det har gjort meg oppmerksom på endel automatisk visualisering i hjernen. Prøv. Greier du å tenke på noe som er så ubehagelig att det provoserer frem et grøss dvs. følelse, så er faktum att kroppen visualiseres ovenfra og ned. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvis du greier å frembringe et grøss? Det resulterer i att hjernen ser for seg kroppen fra hodet og ned til bena akkurat i det øyeblikket du har et grøss. Er du bevisst nok til å få med deg det automatisk blikket hjernen gjør av kroppen ovenifra og ned til bena. Ikke bevisst nok? Jeg er blitt utsatt for mind control og det har gjort meg oppmerksom på endel automatisk visualisering i hjernen. Prøv. Greier du å tenke på noe som er så ubehagelig att det provoserer frem et grøss dvs. følelse, så er faktum att kroppen visualiseres ovenfra og ned. Tvangstanker med andre ord. Seriøst se på hva du skriver, det er helt ut av mål. Men men, jeg er sikkert en av de som er leid in av purken for å si det motsatte av deg jeg. The new religion. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 at vitenskapen kan kontrollere hjernen og koble instrumenter til den er old news. det er bare ikke så mainstream enda Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vær mer spesifikk, evilfish. Hvordan kan man kontrollere hjernen? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Elektriske impulser ? Går utifra at om man kan styre en avatar i ett spill på PC bare med å tenke, så må det vel kunne gå til en viss grad andre veien også. MEN forsøk som er gjort med elektromagnet for å lamme/sette ned aktivitet impulser en side av hjernen viser at faktisk noen evner blir bedre og at hjernen bare sender signaler en annen vei og kompanserer for "tapet" Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er ikke så vanskelig å få forskjellige reaksjoner ut av hjernen. Med elektriske impulser kan man blant annet stoppe effekten av parkinsons, bevege på lemmer eller gi noen en orgasme. Vi er langt fra å kunne gi hjernen ordre for å si det sånn, men vi kan absolutt påvirke den. Når det er sagt så er det vanskelig og dyrt. Kontroll over store folkemengder vil enda gjøres gjennom propaganda og feilinformasjon i mange mange tiår enda. Å tro at noen bevisst planter mikrochipper i hjernen på folk flest og får full kontroll over individet og dets tanker er, som sagt, psykotisk. Det er ikke umulig i fremtiden, men en så lenge er teknologien ikke engang i nærheten av å være nyttig for en ond overlord som prøver å ta over verden Regner med noen vil rope bullshit på parkinsons kuren min, så jeg legger ved en link, http://www.cnn.com/HEALTH/9604/07/tremor_treatment/ Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Å putte implantatet inni hjernen din er ikke akkurat risikofritt, 5% sjanse for "devastating consequenses". For ikke å snakke om Compulsive Thalamic stimulating, som er den effekten du får når du kan trykke på en knapp for å få en orgasme. Det vil si, når du først har prøvd kommer du til å trykke på knappen flere tuden ganger i minuttet til knappen stikker ut på andre siden av fingeren. Dette er gjort forsøk på flere ganger, både på dyr og mennesker og resultatet er det samme. Orgasmer er det ultimate dopet. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 http://video.google.com/videoplay?docid=21...mp;q=human+2.0# ett eller annet sted i dokumentaren kan du se forskerne har en mus med en inplanert brikke som de kan kommandere den med. f.eks gå høyre eller venstre. denne dukumentar er et par år gammelt så hvem vet hva man har forsket fram i dag som ikke er mainstream enda. musa hadde fremdeles fri vilje men den kunne nesten ikke mostå og gjøre det den ble fortalt til Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Men at noen skulle bruke ett slikt implantat som beskrevet av trådstarter er vel lite rasjonelt.. jeg kan tenke meg at om man i det heletatt hadde denne muligheten så ville det kostet mer ressurser enn hva det er verdt å sitte å høre på noe mumojumbo på ett nachspiel hos en gjeng med party dopere. For ikke å snakke om operatøren som liksom skal styre ett annet menneske med helt andre oppfatninger og dermed impulser. En mus er nok motivert av andre ting enn ett mennske og derfor høyre venste valg også en annen ting enn ett fritt menneske ute i vårt samfunn der man til stadighet blir stilt ovenfor valg som ikke er så simple som høyre venstere. Kan tenke meg at ett sånt prosjekt vil kreve mange tusen timer med forkunnskap og utstyr i million klassen. Da skal det være en rimelig viktig partydoper med ett kontaktnett som ligner statshemmligheter for å være verdt det? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 11 innlegg som gikk på person og/eller ikke stimulerte til debatt er slettet. Slikt ser jeg helst at dere tar andre steder enn her, ok? Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Psykotisk Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Når det er sagt så er det vanskelig og dyrt. Kontroll over store folkemengder vil enda gjøres gjennom propaganda og feilinformasjon i mange mange tiår enda. Å tro at noen bevisst planter mikrochipper i hjernen på folk flest og får full kontroll over individet og dets tanker er, som sagt, psykotisk. Det er ikke umulig i fremtiden, men en så lenge er teknologien ikke engang i nærheten av å være nyttig for en ond overlord som prøver å ta over verden Er man psykotisk så opptrer man usammenhengende og husker kanskje ikke sitt eget navn engang. Og det er ingen som har sagt noe om microchipper i hjernen. Synsnerven, enkelt inngrep via bihulen. ikke umulig i fremtiden: Benekter du att det lages elektronisk utstyr med nano teknologi? Jeg har nok et helt annet stå sted som har erfart dette i to år, hadde lenge problemer med forstå hvordan jeg kunne høre stemmer uten att noen var i nærheten. Operatøren har vel glemt å skru av mikrofonen, ihvertfall så overhører jeg: Endelig skal jeg få ham psykotisk, han kommer ikke til å få sove pga . høyfrekvent lyden når jeg har satt senderstyrken på MAX. Høyfrekvent lyden ble høyere. Og høyfrekventlyden kommer fra video signalene som blir sendt i området 20 til 40Khz. Trodde jeg kunne nå frem til en eller annen som har kunnskap om elektronikk, med måleutstyr som kan bekrefte mine UTSAGN... Tenkte hardware.no kunne være i besittelse av slikt utstyr? Eller har noen noe forslag til hvor man kan målt utstråling av radiosignaler? Fratus hadde nok syntes denne informasjonen var vært og undersøke, han har skjønt noen kan se tankene hans men forstår ikke hvordan.... Selvfølgelig er jeg psykotisk det er ikke mulig å lage slikt utstyr, kunne vært vrangforestillinger dessverre så er ikke det. Hvis jeg greier å finne et sted GSM ikke har dekning, så forsvinner høyfrekvent lyden... Endret 30. november 2009 av Psykotisk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Sykehus -> MRI-skanning. Vil du godta forklaringen om du får se bilder av at det ikke finnes noe implantat i hodet ditt? Lenke til kommentar
Psykotisk Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Sykehus -> MRI-skanning. Vil du godta forklaringen om du får se bilder av at det ikke finnes noe implantat i hodet ditt? Det hadde jeg godtatt. Ber du om unnskyld når det blir bekreftet? MRI problemet blir vel å skaffe seg en slik rekvisisjon. Men det kan hende den ville avslørt en glass sylinder som er en tidels hår i diameter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ja, når dette kommer frem i de norske tabloidavisene vil jeg møte opp personlig og be deg om unnskyldning. Du skriver spesifikt om implantater som skal være brukt i Utah State prison, også om spesifikasjoner på sendefrekvensene etc. Hvor har du informasjonen din fra? Jeg spør ikke bare fordi jeg har problemed med å tro dette uten pålitlige kilder, men også fordi jeg finner nanoteknologi interessant. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Veldig interessant at ein fengsel i USA har så gode produskjonslokaler og "skilled wrokforce" at dei har nano-produksjonstekonologi som fungerer fantastisk. Mottakerutstyr, styring av hjernesignal og sender. Wow Spesielt når forsatt prosessorteknologien er på mikro. Og det me snakker om nano-teknologi i dag er ein svært dyr og forsatt forsøksbasert kunnskap. Eg vil anbefale trådstarter først å lese litt om kva det kreves å kunne sende å motta signaler. Korleis mobilnettet er bygd opp og mobiltelefonene er ein god studie. Sendeeffekt, energiforbruk, mootakerantenner, bølgelengde Datamengde og transportfart er også interessante aspekt. samt produksjonsteknologien til CCD-brikker. Stemmer i hovudet har folk hatt lenge, det er eit tegn på at ein bør ta ein tur til legen. ikkje skylde på CIA....... operatører o.l Når det gjeld høgfrekvente pipetoner så er dette ein normal lidelse, tinitus kalles det, eller på normalspråket øresus. Oppstår gjerne der nervecellene i øyret har død men sender fantomlyder. Veldig kjent problematikk blant hørselsskadde og folk med nedsatt hørsel. Endret 30. november 2009 av Jankee Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Går fint ann å bygge ett lite "bur" der ikke det kommer noen signaler gjennom. En Mesh av kobber vil gjøre den jobben ganske fint tror jeg. Dvs finmasket kobber tråd vevd sammen også spikret på en ramme som avgrenser det området man vil skjerme for bølger. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Går fint ann å bygge ett lite "bur" der ikke det kommer noen signaler gjennom. En Mesh av kobber vil gjøre den jobben ganske fint tror jeg. Det er litt komplisert å bygge et personlig mesh dog - jeg ville heller anbefalt aluminiumsfolie; det er mye lettere tilgjengelig, og lett formbart. Så, etter en rask handletur hos den lokale dagligvarebutikken kan du enten beskytte deg personlig ved å lage deg en hatt/hette av aluminiumsfolie, eller du kan beskytte nærmiljøet ditt ved å kle stue og soverom med folie. Den første opsjonen er den beste dog, da mobildekningen blir nokså dårlig inni huset ditt hvis du kler alle rommene i aluminiumsfolie. Det finnes også en malingstype med ledende sporelementer i seg, som vil fungere som et isolerende bur når en maler rommet med den - det er kansje litt penere enn å kle rommet med aluminiumsfolie, men effekten er den samme. Jeg har ikke sett malingstypen i salg lokalt enda dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå