Bruno Mars Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) 17. Nani Fullt navn: Luís Carlos Almeida da Cunha Kallenavn: Nani Nasjonalitet: Portugisisk Født: 17. november 1986 Fødested: Praia, Kapp Verde Posisjon: Venstrekant/høyrekant/offensiv midtbane/spiss Høyde: 175 cm Vekt: 66 kg Overgang: 2. juli 2007 fra Sporting CP (£17,000,000) Kontrakt til: 30. juni 2012 United-debut: Community Shield, 5. august 2007, innbytter mot Chelsea (N) 1-1, 3-0 på straffer Klubber: 2005-2007: Sporting CP 2007-: Manchester United Ungdomsklubber: 2000-2003: Real de Massamá 2003-2005: Sporting CP Informasjon om spilleren: Hurtig og teknisk avansert kantspiller som ble hentet fra Cristiano Ronaldos gamleklubb Sporting Lisboa. Har potensial men sliter med å få det ut. En middels første- sesong. Meget svak og ustabil andre- sesong. God start på sesong nummer tre men igjen har det dabbet litt av. Blir han i United ut kontraktstiden? Endret 29. november 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Betalte dere virkelig så mye for Nani? :O Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Han er flink as.. Men ikke sett saltoer på ganske lenge nå (ikke scoret på lenge) Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Men jeg har en følelse at han kommer til å gjøre det samme som tevez gjorde.. Han stygge kaninen! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Betalte endel for han ja. Han har vel ikkje heilt levd opp til forventningane som vart sett til han etter ein veldig god start første sesongen. Den gode sesongstarten denne sesongen var også lovande, men akkurat no ser det ut til at han har mista alt av tillit, så er nok redd han vil forsvinne over nyttår. Er også redd for at det første han vil gjere om han blir solgt, er å blomstre som f. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Men jeg har en følelse at han kommer til å gjøre det samme som tevez gjorde. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ryker nok ut ved første åpning. Har vel vært ute å sagt hva han mener om SAF sine valg, og da blir man ikke lenge på OT. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ryker nok ut ved første åpning. Har vel vært ute å sagt hva han mener om SAF sine valg, og da blir man ikke lenge på OT. SAF har vel sagt at det var medieskapte sensasjons-nyheter. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Tviler på at Ferguson skulle selge noen førstelagsspillere i januar. Men man skal ikke se bort ifra at han kan bli solgt til sommeren med mindre han skulle ha en ganske fantastisk siste halvdel av sesongen. Så gjenstår det å se om vi henter spillere eller om han nøyer seg med Tosic, Obertan (og Giggs) på venstrekant etter at Nani eventuelt har forlatt oss. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har alltid likt Nani, deilig å se han første sesongen. Andre sesongen ble det ikke like mye spilletid, og da han fikk spille var han skuffende. Veldig positiv i oppkjøringen og starten denne sesongen, men så har han fått mindre og mindre spilletid, ikke i form i det hele tatt og gjort mye dårlig i det siste, selvom jeg synes de 2-3 siste kampene hans var veldig bra, merkelig at SAF da ikke lar han få mer spilletid. Virker som om han har mistet all tillit, og dessverre kan det se ut som han er på vei vekk, selvom jeg håper ikke det, for jeg har ekstrem tro på Nani om han får nok tillit og spilletid. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ryker nok ut ved første åpning. Har vel vært ute å sagt hva han mener om SAF sine valg, og da blir man ikke lenge på OT. Du er ikke alene om den tanken. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg blei veldig mistenksom når han ble byttet ut med Rooney, og Macheda tok hans plass på venstreving, husker ikke helt hvilken kamp det var, men trur det var 3-3 kampen mot Moskva. Det er litt synn, men det virker som om han ikke passer inn i spillestilen som er i England. Gutten har talent, men vi får ikke dratt det frem. Det virka lovende i starten av sessongen, men jeg har mistet litt trua på om han noen gang kommer til å slå ann i United. La oss håpe jeg tar veldig feil. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, man kan begynne nå å lure på fremtiden hans etter at han ble sittende på benken hele kampen i går, selv om vi ledet både 3-1 og 4-1, ikke var det slik at SAF hadde brukt opp innbytte-kvoten sin heller. For min del er det snart bare et spørsmål om han blir solgt i Januar eller til sommeren. Tipper han blir solgt om SAF har en erstatter klar, eventuelt om han mener at Obertan er god nok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 - Uaktuelt å selge Nani Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tja, kommer det et bud på 300-350, tror jeg nok pipen får en annen lyd. Ikke at det gjør meg noe om han forsvinner til Milan.. Heller det enn City eller Real. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tingen er vel at vi pr dags dato aldri ville få 300 for Nani. Håpar dette faktisk betyr at han blir i klubben lenger enn til januar, og at han får sjansen til å vise seg. Reknar med at han startar mot Spurs på tirsdag, men eg kunne tenkt meg å latt han spele eindel i PL, med eit skikkelig toppa lag, så han faktisk får spelt seg varm i trøya. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg tror ikke vi ville fått 17M £ heller i dag. Jeg regner med at Milan og ikke minst Benfica gjerne vil ha Nani, men ikke vil gi mer enn 8-10M £ for han. Da er det like greit at SAF går ut og sier det er uaktuelt og selge Nani. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 City kunne lett funnet på å komme med et sånt bud. Ikke undervurder City. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva skjer egentlig? SAF går ut og sier at han ikke skal selges og at han skal få spille mot Tottenham, men så har han jo ikke spilt en kamp på en evighet nå. Makes no sense to me. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Blir spennende å se hva som skjer ja. Må jo være veldig demoraliserende å ikke å ha spilt noe i det siste, også med tanke på hvilke motstandere vi har hatt. Men jeg tviler uansett på at Fergie vil selge i januar med mindre vi skulle få et "once in al lifetime"- bud pluss at vi har erstatere, internt eller eksternt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå