Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) 41 - Joshua King Fullt navn: Joshua King Kallenavn: Har ikke hørt noen, men han går vel under King eller Josh vil jeg anta Nasjonalitet: Norsk Født: 15.01.92 Fødested: Oslo Posisjon: Spiss Høyde: 184 cm Vekt: ukjent Overgang: Kom fra Vålerenga i 2008 Kontrakt: ukjent United-debut: 23 Sept 2009 v Wolves (H) Klubber: ManUtd Ungdomsklubber: Romsås, Vålerenga Informasjon om spilleren: Joshua King (født 15. januar 1992) er en norsk-gambisk fotballspiller som spiller for Manchester United. Han har gambisk far og norsk mor, akkurat som John Carew. Han er fast på Norges U17-lag, og kan spille både spiss, høyre- og venstrekant. Han er med i akademiet til Manchester United, hvor han spiller på U18-laget og reservelaget. King fikk sin førstelagsdebut onsdag 23. september 2009 i ligacupkampen mot Wolverhampton. Han ble byttet inn ni minutter før full tid og erstattet matchvinneren Danny Welbeck. King har fått drakt nummer 41 i United. Han er også ansett som et av de største talentene i klubben på spissplass, og det blir spennende å se hvordan denne norske kanon spissen utvikler seg de neste årene. Han er allerede fulgt av Norsk A-landslag ettersom han er en målfarlig spiss, og John Carew fortiden sliter med å score for dem. Kan King bli den neste norske stjerna i United, tiden vil vise! Endret 29. november 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Se filmen hos Youtube Debuten til King for A-laget! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Gleder meg i hvert fall til å se han i aksjon for førstelaget. Vært syk på reservelaget (som Macheda i forrige sesong), og hadde ikke overrasket meg om han gjør det veldig bra i de kampene han får spille for A-laget. Satser på at han vil få noen minutter mot Spurs til midtuka. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Gleder meg i hvert fall til å se han i aksjon for førstelaget. Vært syk på reservelaget (som Macheda i forrige sesong), og hadde ikke overrasket meg om han gjør det veldig bra i de kampene han får spille for A-laget. Satser på at han vil få noen minutter mot Spurs til midtuka. Håper det! Han holdt godt nivå mot Wolves som også er premier league lag så! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hadde ikke Fabio (eller var det Rafael ) fått rødt kort mot Wolves, hadde nok King vært mer involvert i den kampen. Laget var mer opptatt av å sikre seieren enn å gå opp og angripe. Rødt kort for Neville mot Barnsley ødela også Kings muligheter. Han har ikke vært så heldig med kampene så langt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mine innlegg. King er en spennende spiller som jeg har interesse av å se vokse da jeg faktisk er Norgesupporter også Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hadde ikke Fabio (eller var det Rafael ) fått rødt kort mot Wolves, hadde nok King vært mer involvert i den kampen. Laget var mer opptatt av å sikre seieren enn å gå opp og angripe. Rødt kort for Neville mot Barnsley ødela også Kings muligheter. Han har ikke vært så heldig med kampene så langt. Får håpe SAF har skjønt det nå og like greit bruker han fra start Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fins bare èn spiller med fortid i Norge, og fremtid i United. Han heter Mame Biram Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fins bare èn spiller med fortid i Norge, og fremtid i United. Han heter Mame Biram Men om det er en lys eller mørk fremtid gjenstår å finne ut. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er det muligheter for et innhopp på tirsdag for King? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Er det muligheter for et innhopp på tirsdag for King? Det er vel godt mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå