Latias Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) 15. Nemanja Vidić Fullt navn: Nemanja Vidić Kallenavn: Vida Nasjonalitet: Serbisk Født: 21. oktober 1981 Fødested: Titovo Užice, Serbia Posisjon: Midtstopper Høyde: 189 cm Vekt: 84 kg Overgang: 4. januar 2006 fra Spartak Moskva (£7,000,000) Kontrakt til: 30. juni 2012 United-debut: Ligacup, 25. januar 2006, innbytter mot Blackburn (H) 2-1 Klubber: 2000–2004: Røde Stjerne 2000–2001: Spartak Subotica (lån) 2004–2005: Spartak Moskva 2006–: Manchester United Ungdomsklubber: 1989–1993: Jedinstvo Užice 1994–1996: Sloboda Užice 1996–2000: Røde Stjerne Informasjon om spilleren: En fysisk midtstopper i verdensklasse. Flere klubber var interessert i denne midtstopperen (blant annet Liverpool), men Vidic valgte Manchester United. Etter en skade på Wes Brown i 06/07-sesongen, formet Vidic en fantastisk midtstopperduo sammen med Rio Ferdinand. Vidic var en av hovedgrunnene til at United satte en fenomenal rekord med 14 clean sheets på rad. Denne perioden bidro sterkt til at Vidic ble kåret til Premier Leagues beste spiller i sesongen 08/09. Endret 29. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Han er en dødelig spiller as.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Måtte Han bli i United ut karrieren, mannen er jo nesten et Levende fjell Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Han er jo ute i media og avkrefter at han vil bort, og det er bra. Han ønsker å være med på å bygge opp et nytt lag. La oss håpe han blir i mange år til. Link Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Bedre enn Rio Ferdinand. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Litt unødvendig med slike innlegg uten begrunnelse. Men ellers er jeg enig. Men hvem har vel egentlig ikke vært bedre enn Rio i år? Rio/Vidic har jo blendet oss de siste tre sesongene, men denne sesongen har alt gått feil vei for Mr. Ferdinand. Spiller lite pga skader og når han først spiller så er det dårlig og ukonsentrert. I'm sorry to say, men hvem i Premier League, som normalt er et førstevalg, har spilt dårligere enn Rio denne sesongen? Huff, jeg håper Rio slår knallhardt tilbake med lite skader og bra spill i andre halvdel av sesongen. Forøvrig synd at Evans sliter med skader også. Hadde vært et ganske klart førstevalg med Rio borte. Brown ser jeg mest for meg som høyreback nå, for de som lurte. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ville bare se om det var noen kraftige reaksjoner (som altså uteble). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Så du prøver å fremprovosere kraftige reaksjoner? Han var bedre enn Ferdinand i fjor og har også vært det i år, men jeg håper han slår tilbake igjen og viser seg som verdens beste midtstopper nok en gang. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, du kan vel kalle det det. Interessant å se synspunktene på hvordan han klarer seg i United fra folk som faktisk leser denne tråden. Er forøvrig synd at han har en skikkelig Liverpool-kamp as we speak. Gule kortet var greit nok, og straffen var i teorien riktig. Synes likevel holdinga utgjorde svært liten forskjell i situasjonen. Så ikke ut som han ble holdt tilbake eller hindret i det han hoppa. Er litt surt å få straffe mot på dette når vi hver eneste runde ser folk blir revet ned på langt mer brutale måter. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle6970903.ece Er det noe i dette? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Vet ikke hvor mange ganger stakkars Vidic må ut å avvise alle ryktene jeg. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nå skal jeg være forsiktig med å trekke sammenligninger, men Ronaldo sa da også at han ikke kom til å dra hele siste sesong. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Men han var uklar ved en del anledninger og hadde eksplisitt sagt at han ønsket seg til Spania flere ganger. Vidic har aldri sagt noe annet enn at han vil bli, og det finnes ingenting på trykk som tyder på noe annet. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vidic Avkrefter rykter Jeg personlig tror han blir solgt til Det JÆVLA horelaget Real Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Slapp av da. Vet du hater City og Real, men er det virkelig noe vits i å si "jævla horelag" hver gang du nevner et av dem? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Slapp av da. Vet du hater City og Real, men er det virkelig noe vits i å si "jævla horelag" hver gang du nevner et av dem? JA Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tragist, men ikke noe annet å forvente fra den kanten, forsåvidt synd at kampen vår utsettes også, hadde gledet meg til å se oss forhåpentligvis slå tilbake mot City. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Tragist, men ikke noe annet å forvente fra den kanten, forsåvidt synd at kampen vår utsettes også, hadde gledet meg til å se oss forhåpentligvis slå tilbake mot City. Skjønner ikke hvorfor det siste postes her av alle tråder, men men. Vidic skulle gjerne ha knust City alene da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hadde vært deilig om Vidic stakk. Han er en fantastisk midtstopper. Han og Ferdinand i form er jo ustoppelige. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Forventer nå egentlig at Vidic stikker, men ikke før til sommeren. Jaja, han er langt ifra uerstattelig. Vi har jo også Evans, som er god nok for en fast plass. Men men, verdige erstattere koster, og jeg håper Sir Alex glemmer at han er skotte et lite sekund eller to. Rio kommer nok aldri tilbake dit han engang var. Han er den nye Saha, det er jeg bombesikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå