Latias Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 United har hatt fryktelig mange fantastiske spillere gjennom tidene, og usedvanlig mange legender at det er vanskelig å sette opp en ellever. Men hvordan hadde deres drømmelag sett ut? Mitt hadde nok sett slik ut (utelater spillere som Best og Charlton, da jeg ikke levde på den tiden de spilte, og har ikke sett all verdens med kamper der de spilte. Men de er fortsatt legender!): Peter Schmeichel Gary Neville - Nemanja Vidic - Jaap Stam - Denis Irwin Cristiano Ronaldo - Roy Keane - Paul Scholes - Ryan Giggs Ruud van Nistelrooy - Eric Cantona Edwin van der Sar - Rio Ferdinand - John O'Shea - Patrice Evra - David Beckham - Ole Gunnar Solskjær - Wayne Rooney Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva med å lage voter der vi stemmer på posisjoner slik de gjorde på canal + i fjor? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Peter Schmeichel Gary Neville - Steve Bruce - Jaap Stam - Patrice Evra Cristiano Ronaldo - Duncan Edwards - Ryan Giggs - George Best Dennis Law - Ole Gunnar Solskjær Det er min ellever Dessverre ikke sett mye av Best, Edwards, Bruce og Law. Men føler de fortjener en plass Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Av spillere som jeg har sett i min levetid: Peter Schmeichel Gary Neville - Nemanja Vidic - Jaap Stam - Evra Cristiano Ronaldo - Roy Keane - Paul Scholes - Ryan Giggs Ruud van Nistelrooy - Eric Cantona Benk: Edwin van der Saar, Rio Ferdinand, David Beckham, Ole Gunnar Solskjær, Berbatov Endret 27. november 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Schmeichel Neville - Bruce - Vidic - Irwin Ronaldo - Keane - Scholes - Giggs Cantona - Cole Subs: van der Sar, Stam, Evra, Beckham, Fletcher, Solskjær, Rooney Må bli noe sånt, tar bare de jeg har sett spille. Huff, mange gode som har blitt silt ut. Endret 27. november 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Boleslaw - Alexander, Jakob, Gavin, Joseph - Robert Joseph, Maurice, Aaron, Joseph - Daniel Pierre, Johannes Martinus. Innbyttere: Alain, Jean, Andrew, Nicholas, Barr, Alexander, dos Santos Aveiro. Og her føler jeg faktisk mange mangler. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Peter Schmeichel Gary Neville - Stam - Ferdinand - Evra David Beckham - Paul Scholes - Roy Keane - Ryan Giggs Eric Cantona - Ole Gunnar Solskjær Spillere jeg har sett i min tid. @Sameboe: Har du i det hele tatt sett noe av Edwards? Jeg slet selv med å finne frem rundt 15 minutter av han. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Får vel være med å leke jeg også, og kun med spillere som jeg har sett i aksjon. Schmeichel G. Neville - Bruce - Ferdinand - Irwin Beckham - Scholes - Keane - Giggs Eric Cantona - Van Nistelrooy Benken: van der Sar, Vidic, Pallister, Evra, Robson, Ronaldo, Solskjær, Rooney Midtbanen er udiskutabel! Edit: Glemte pokker meg Robson, så jeg hiver han inn på benken. Endret 27. november 2009 av Manx Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Schmeichel Neville - Stam - Bruce - Irwin Best - Robson - Keane - Giggs Charlton Law Mange vil nok reagere på at jeg ikke har med spillere som Cantona, Scholes, Ronaldo mfl her, men i en klubb med en en slik historie så må til og med legender vike. Det blir helt feil å ikke ha med Foulkes, Stiles, Edwards, Macari m.fl. Men det vitner om en flott og suksessrik historie Kommentarer? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) vanDer Sar G.Neville - Rio Ferdinand - Ronny Johnsen - Pat. Evra Ronaldo - Scholes - Keane - Giggs Cantona - Sunny Benkeslitere: Fletcher, Vidic, Stam, Beckham, Rooney, Valencia, Smichel Har riktignok ikke fulgt med så lenge, men å utelate Ronaldo kan nesten ikke skje. Jeg likte ham ikke i United, og liker ham fremdeles ikke, men han er det beste valget. Spillere som Valencia er benken verdig, og absolutt en jeg hadde satt på mot hvilket som helst lag, selv i en "drømmeliga". Endret 27. november 2009 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Beckham - Scholes - Keane - Giggs Midtbanen er udiskutabel, Beckham var nok idolet til mange på slutten av 90-tallet (bl.a. mitt da jeg begynte å følge med på United i 99), men det blir feil å si at midtbanen er udiskutabel. Ronaldo er den beste enkeltspilleren (når det gjelder fotballferdigheter) vi har hatt i denne klubben. Scorer 42 mål på omtrent like mange kamper i en og samme sesong. Hovedgrunnen til at vi tok hat-trick i PL, og CL i fjor. Om det ikke hadde vært for personligheten, så hadde han nok vært legende i de fleste United-hjertene. Sier ikke at du må ha Ronaldo på laget, bare at det faktisk kan diskuteres. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke for min del, for meg så er det der den sterkeste midtbanen som har spilt i hele PL historien og da tar jeg med samtlige lag. Uten gutter som lag seg ned og sutret hver gang noen tenkte på og felle en av dem. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) @Nightkeeper: Hva gjør at du setter Robson foran Scholes, eller Law foran Dennis Viollet for eksempel? Schmeichel vs Stepney? Stepney som for øvrig gjorde en redning i 68' som gjorde at Benfica ikke stakk av med Europacupen, blir aldri lei av å se den redningen. Uhyre vanskelig å kommentere på et der jeg bare har sett en god del klipp av en god del av de nevnte, men synes det uansett er rart å utelate Duncan Edwards som regnes av de som var så heldige å få se han som en fotballspiller verden ikke har sett maken til på et slikt lag. @FlinkeFreddy: Ronny Johnsen i førstelleveren? Har lyst til å høre hvorfor Endret 27. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Wisbatov: Har alltid hatt inntrykk av at han var en god spiller. Veldig god på hodet i allefall Er vel ikke det verste forslaget i denne tråden ? Helt ærlig, bøyer meg i støvet hvis valget mitt var "feil". Har dummet meg ut før når jeg snakker om fotball, men interessen er der, og det er det viktigste! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Schmeichel G.Neville-Japp Stam-Nemanja Vidic-Denis Irwin David Beckham-Roy Keane-Paul Scholes-Ryan Giggs Eric Cantona-Wayne Rooney Benk: Edwin Van der Sar, Rio Ferdinand, RvN, Wes Brown, Darren Fletcher, Andy Cole, Ole Gunnar Solskjær Utelatt spillere som Bobby Charlton, George Best og andre legender, men disse er de jeg har sett spille. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sir Alex har selv sagt at den stopperen som han har hatt under seg som har innehatt de største kvalitetene var Ronny Johnsen. Å at han lett hadde vært verdens beste om han ikke hadde vært så skadeplaget. Johnsen og Stam ilag var jo perfekte på lik linje med Rio og Vidic. Eneste forskjellen er at Johnsen var raskere enn Rio, men hadde ørlite grann mindre forståelse. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva med å lage voter der vi stemmer på posisjoner slik de gjorde på canal + i fjor? Laget deres vil nok ikke ende opp langt unna tidenes PL-lag hos Canal Digital. Latterlig mengde ManUtd-fans som stemte i den avstemningen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva med å lage voter der vi stemmer på posisjoner slik de gjorde på canal + i fjor? Laget deres vil nok ikke ende opp langt unna tidenes PL-lag hos Canal Digital. Latterlig mengde ManUtd-fans som stemte i den avstemningen. Evt at det har vært latterlig mange gode spillere fra United. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Wisbatov: Har alltid hatt inntrykk av at han var en god spiller. Veldig god på hodet i allefall Er vel ikke det verste forslaget i denne tråden ? Helt ærlig, bøyer meg i støvet hvis valget mitt var "feil". Har dummet meg ut før når jeg snakker om fotball, men interessen er der, og det er det viktigste! Ingenting "feil", derfor jeg også la til smiley for å vise at jeg på ingen måte dømmer valget ditt. Jeg lurte bare på hvorfor ettersom det var annerledes. Det finnes ingen fasit. @Atald: Hvem skulle tatt plassene fra de? Det var på ingen måte ufortjent at de fikk de plassene de fikk, og jeg skulle gjerne sett deg argumentere i mot det laget. Endret 28. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva med å lage voter der vi stemmer på posisjoner slik de gjorde på canal + i fjor? Laget deres vil nok ikke ende opp langt unna tidenes PL-lag hos Canal Digital. Latterlig mengde ManUtd-fans som stemte i den avstemningen. Evt at det har vært latterlig mange gode spillere fra United. Selv om jeg prøver å se på det laget objektivt greier jeg ikke godta at dette skal være tidenes PL-lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå