EC Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Dette er ment som et sted der dere kan skrike ut om hvor glade dere er. Men husk på: [*]Meldinger med masse smileyer = spam [*]Flaming og andre brudd på retningslinjene vil bli slått hardt ned på [*]Masse utropstegn = spam [*]Spam = utestenging Det er altså ikke fritt fram til å poste hva du måtte ønske her. Post meldinger slik du skal poste overalt ellers i forumet. Denne gruppen er et forsøk - vi vil vurdere om den skal bestå når vi får litt erfaringer fra den. En ting til: i denne gruppen vil vi med jevne mellomrom slette samtlige tråder, muligens med unntak av de aller siste. Når gleden er over, er tråden over... KOS DERE! -moderator yummy- Lenke til kommentar
salsamann Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jajaja, det skriver dere overalt, og dessten vet jeg åssen dere moderatorer er... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Gjør det noe å spamme her, da? Postcounten stiger jo ikke! Enorme mengder smileys trenger da vel heller ikke være spam, er vi glade eller ikke? Mange utropstegn: Det gjør jo ingenting! Hvis noen skriver: "Å, jeg er glad, for nå skjedde ditten og datten! ", det virker ikke som vedkommende er noe mer glad enn en femåring på juleaften. Merk tekst for å se den:Å, nå skjedde ditten og datten, og nå er jeg bare så UTROLIG GLAD!!!!!!!!!!! Smiley-linkSmiley-linkSmiley-linkSmiley-link Linkene er for ikke å bruke for mye smileys. Disse er synlig i posten. Ingenting er lov her! Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 jajaja, det skriver dere overalt, og dessten vet jeg åssen dere moderatorer er... De er som noe shit man har fått under skosålen :!: Neeida, bare tuller med deg MODegutten;) Lenke til kommentar
alfern Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kommer ikke på noe å rope hurra for...... men gjør det likevel.. HURRA! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) hurra at jula nærmer seg Endret 27. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hurra! Verdens undergang nærmer seg Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 noen spesielle regler for emnetittel? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 noen spesielle regler for emnetittel? 5376940[/snapback] 3-ords regelen, ikke caps, og skal beskrive emnet. Normale regler tror jeg da. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Fint at det er noen regler . Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Fint at det er noen regler . 9109746[/snapback] Ja, og de gjelder deg! Spam = utestenging Du er en irriterende spammende drittunge.. (moderator står selvfølgelig fritt til å slette dette innlegget, men vær så snill å gi brukeren "oblivion_-__" tilsnakk med det samme) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Fint at det er noen regler . 9109746[/snapback] Ja, og de gjelder deg! Spam = utestenging Du er en irriterende spammende drittunge.. (moderator står selvfølgelig fritt til å slette dette innlegget, men vær så snill å gi brukeren "oblivion_-__" tilsnakk med det samme) 9112832[/snapback] Spam, jeg? Er det ikke lov å gratulerer folk lenger? I så fall så gjør 90% av alle brukerne her lovbrudd. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 forstår jeg dette riktig...man får ikke vise at man er glad når man er glad? hmm... Å poste noe er vel også spam da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå