faaeri Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dekket med små krystaller som dekker kameraet, slippes nå Olympus E-P1 i spesialutgave Les mer Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hadde foretrukket at Swarovski hadde bidratt med en annen type glass. Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja det var godt nok stygt ... Men der skal jo nok være nogen der synes at det er pænt, og ovenikøbet vil betale for det... Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dekket med små krystaller som dekker kameraet, slippes nå Olympus E-P1 i spesialutgaveLes mer Yesterdays news.... https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14736455 Holy Crap!Olympus Pen E-P1 -"Liberace" edition Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Svært synd at Swarovki kaster bort tida si med dette tøvet. Jeg har kun kjennskap med Swarovski som håndkikkert, og der er De meget gode. De har også ett ypperlig rykte som leverandør av rifle kikkerter. Forhåpentlig så lager de objektiver neste gang Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg mistenker at det er to avdelinger hos Swarowski. Den seriøse som lager flotte kikkerter, og en bling avdeling som tjener pengene ... Tom Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 kan jo være ett Canon glass som Swarovksi har pulverisert Da blir det jo billig og godt :!: Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Når det gjelder optikk (kikkerter - både rifle og vanlige) nevnes gjerne Swarovski i samme åndedrag som Zeiss og Leica. Et objektiv med Swarowski innmat hadde vært et sellingpoint. Swarowki krystaller utenpå kamerahus er det ikke... Lenke til kommentar
Lewinator Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Swarovski = fail. Tror ikke dette vil bli noen stor slager i kameraverden Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Alternativt kan du bli hjemme, og heller ta noen fine bilder – mange foretrekker det, faktisk. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 dette må vi vel kunne kalle "gay" :!: Jeg føler meg ganske trygg på meg selv, men akkurat dette kameraet ville jeg hatt problemer med å bruke. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 dette må vi vel kunne kalle "gay" :!: Jeg føler meg ganske trygg på meg selv, men akkurat dette kameraet ville jeg hatt problemer med å bruke. Tviler på at du skifter legning av å bruke et kamera med krystaller på. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Men HVORDAN ER DET PÅ HØY ISO!? ... er vel spørsmålet alle lurer på.... btw; Sikkert noen paris-hilton folk som kunne tenkt seg dette... derav et begrenset opplag... Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Men HVORDAN ER DET PÅ HØY ISO!? ... er vel spørsmålet alle lurer på.... Ja, du har fat i noget dér. De burde have lavet det så krystaller var belyst bagfra, så det også kunne være grimt i mørke... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 dette må vi vel kunne kalle "gay" :!: Jeg føler meg ganske trygg på meg selv, men akkurat dette kameraet ville jeg hatt problemer med å bruke. Tviler på at du skifter legning av å bruke et kamera med krystaller på. What? Tror ikke du forstod, men det gjør ikke noe.. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kunne godt tenkt mæ Swarovski optikk på Pentaxen min, for som tidligere nevnt er de helt på høyde med Zeiss, vist ikke bedre i enkelte klasser!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kunne godt tenkt mæ Swarovski optikk på Pentaxen min, for som tidligere nevnt er de helt på høyde med Zeiss, vist ikke bedre i enkelte klasser!! Kan være enig med deg der. Men det er vel større sjanse for at det komme en K-x Swarowski utgave Tom Lenke til kommentar
oddmario Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det mest tragiske her er at folk bryr seg mest om hvordan et kamera ser ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg