ostenxx Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei. Oppdaget disse hodetelefonene på nett for noen dager siden. Porta Pro har jo blitt folkeheadsettet etter mp3- spillerens introduksjon og er derfor ikke særlig "eksklusivt" lengre. Dette i sterk kontrast til mitt første Porta Pro - kjøp som ble utført for snart 9 år siden - da brukte jeg et lass av sparepenger (hele 1000 kr) på å kjøpe en utgave (og følte meg som kongen på haugen...) I dag finnes hodetelefonene i ulike farger, eies av flertallet av alle som bruker mp3- spillere og koster tilnærmet ingenting. Jubileumsutgaven er dog en versjon få har på ørene da den er laget i et begrenset antall. Prisen er ikke ille; rundt 350 kr fra nettbutikker. Forskjellene fra det orginale er i utgangspunkt litt penere finish, tøykledd og mer holdbar ledning, svart bøyle m.m. Ingen forskjell i lydkvalitet. Det følger med en fin innpakning, en samlemynt samt et hefte om dets historie. Noen bilder av hodetelefonene: Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 De så jo slettes ikke dumme ut. Liker hvordan ledningen ser ut Husker også jeg betalte sånn 800 kr for Porta Pro for en del år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå