Cryztek Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Kommentarer Da har vel prosjektet blitt gjenopplivet etter måneder med stillhet og har derfor et par hjerneskader som gjør at jeg ikke blir og bygge ett kabinett da jeg ikke lengre har fasiliteter til dette eller plassen Jeg blir heller og kjøpe ett vanlig kabinett og plassere noe heftig vannkjøling og forhåpentligvis et kraftigere grafikkort og en eller to ssd'er Prosjektet Endret 12. mai 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ingen grunn til å kjøpe Deluxe v2. Den har mindre features enn "v1" og koster litt mer. Så bare kjøp vanlig p6t deluxe Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Hehe litt sent. Jeg har alt av hw er bare skjermkort jeg skal kjøpe av hw da et 8800gtx er en god flaskehals på en i7cpu Endret 24. november 2009 av Cryztek Lenke til kommentar
FpsAlex Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dude, awesome! Gif PC? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fintfint prosjekt, men kan man ha 8800 i physx når man har ATI main kort? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Fintfint prosjekt, men kan man ha 8800 i physx når man har ATI main kort? Dette går fint er mange tutorials osv.. bare google det Selv så lasta jeg ned en fiks som åpner physx med siste driver Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Driver og ordner litt på modellen så blir sikkert nye bilder senere Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Mini uppdate se workloggen for mer Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Spennende projekt, blir fett og se resultatet, Har lit og gjøre for tiden, prøver og søke jobb for å kunne kjøpe noe hardware, har 0^^ Lykke til videre. Mvh Daniel Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Blir litt lite oppdateringer nå da ruteren er til rep og det ikke er så mye mer og gjøre er mer eller mindre ferdig med design osv. Lurer på og skifte fra to quad radiatorer og heller bruke to trippelrads med tre 140mm vifter. Hva syns folket? Kabinettet blir også en del kortere da jeg ikke trenger all den ekstra plassen pga quad radiatorene. Endret 14. desember 2009 av Cryztek Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Blir litt lite oppdateringer nå da ruteren er til rep og det ikke er så mye mer og gjøre er mer eller mindre ferdig med design osv. Lurer på og skifte fra to quad radiatorer og heller bruke to trippelrads med tre 140mm vifter. Hva syns folket? Kabinettet blir også en del kortere da jeg ikke trenger all den ekstra plassen pga quad radiatorene. Det blir jo selvfølgelig mye mere plass, men det kan jo kanskje ikke bli like stabilt?Du får jo varmen lettere ned, eller så kan du senke vifteturtallet på quad radiatoren, og få samme effekt som mye bråk fra triple.. *Jeg ville gått for quad Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Lite action her kan kansje ha noe med at oppdateringene jeg gjør på de allerede brukte innleggene ikke kommer opp i deres "mine innlegg men sjekk ut i workloggen hva som er planlagt nå Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Da blir det jobbing på 17mai som betyr dobbel timelønn *sniffe på deilig hw* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå