suringen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei Jeg har fått tilsendt et tilbud om å bytte abonnement. Er dette et godt tilbud?? Noen innspill? link til tilbudet som alle kan benytte ut november: https://www.chess.no/abonnement/forhandler/...mp;distdepid=62 Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Ser ut som et greit abonnement det, men du må jo se det i forhold til ditt bruksmønster. Det kan finnes andre billigere alternativer. Endret 23. november 2009 av havardsa Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 onecall faktura ville jeg gått for om jeg var deg... det er også 0 kr i mnd pris, men med ab. får du 120 min ringetid samt noen gratis sms`er.. tror det er 25. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er sikkert et forsøk på å dekke opp for de kundene som flytter fra Netcom-nettet etter problemene på vestlandet i går. Ellers er det jo et OK tilbud for de som vurderer abonnement som Onecall Faktura, Ludo Gul, Tele 2 Champion, Djuice SIMply osv - spesielt siden det ikke er minimumsforbruk. Lenke til kommentar
suringen Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Regner dette for å være det beste tilbudet for meg, siden jeg har mange venner med Chess. Dvs at jeg ringer og skriver sms og mms gratis til disse. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er sikkert et forsøk på å dekke opp for de kundene som flytter fra Netcom-nettet etter problemene på vestlandet i går. Ellers er det jo et OK tilbud for de som vurderer abonnement som Onecall Faktura, Ludo Gul, Tele 2 Champion, Djuice SIMply osv - spesielt siden det ikke er minimumsforbruk. onecall faktura har 120 min og 90 sms gratis MEN du har oppstartsavgift innenfor de gratis ringeminuttene;) jeg hadde det først og byttet til folkepakka fra onecall. 199 i mnd avgift og du får 400 og 400 sms 0 i oppstart. 10 mb og 10 mms. veldiggod deal Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som har dette abonnementet som kan fortelle datapris/MB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå