Mr. Sandåker Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei! Jeg er valgt til russeprest ved Risør videregående skole, og skal sammen med den andre presten finne noe vi skal shotte. For de som ikke vet hvordan dåpen foregår så skal jeg prøve så godt jeg kan. For hver person som vi døper så skal vi ta en shot. Og vi er 80 russ, så vi skal ha 40 shots hver. Cluet er da... Hva kan vi shotte for at dette ikke skal bli en heller ubehagelig hendelse. Jeg regner med at vi blir dritings, så det er ikke det. Men noen ting er bedre enn andre ting. De fleste går for en billig champagne. Men jeg tenkte å prøve noe litt utradisjonelt. Vær så snill kom med gode og mange forslag fort Jo fler jo bedre! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kva med vanleg hushaldningssaft? Det hadde tatt glatt av. Sjå kor mange som vart fulle av det. Berre dei trur dei vart fulle, kan det bli ganske så morosamt. Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Hehe ja, men blir ikke like gøy for min del da De andre har med egen drikke, og får bare en shot. Det er jeg som skal ha alle shotsa. Så husholdningsaft funker nok heller dårlig da : / Men artig plan, vet om noen som kjøpte alkoholfri øl uten å vite det og ble faen så fulle hehe. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tyrker shots er godt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 "Regner med at vi blir dritings" ? Er jo bare enn 40 shotter lissom... høhø. Må vell li noe mildt noe, mener 40 er alt for mye om det så bare var vann jeg da, men halve glass med litt utblandet mild men god drikke må passe`? Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 ja jeg tenkte også på å blande ut shotten siden 40 er veldig mange. Men jeg lurte på noe mer spesefik. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg hadde hvertfall ikke klart og shote 40 tyrkere uten og spy ned hele lokalet, hehe lykke til xD Lenke til kommentar
akle Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Her er det slik at den som døpes spanderer en shot av sin drikke som presten/prestinnen skal drikke. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Frost Krekling. Den gylne middelvei! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Litt vodka og battery? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I min russedåp var det lærerene som mekket shotsa. De mixet bare 4-5-6 forskjellige typer ting for å gjøre hele shotten så vond som mulig. Utrolig artig å se hvem som var nærmest med å brekke seg! Mye latter og glede i lokalet. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 40 shots ganger 4 cl.... det blir 1,6liter med noe blir det ikke det? Sprit bør vel helst unngås da... Eventuelt ordner du noen 2 cl glass og blander litt svak bacardi razz og sprite feks... Eller Aftershock, den er fet Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 40 shots ganger 4 cl.... det blir 1,6liter med noe blir det ikke det? Sprit bør vel helst unngås da... Eventuelt ordner du noen 2 cl glass og blander litt svak bacardi razz og sprite feks... Eller Aftershock, den er fet Her er det snakk om 1 shot hver, på per person. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Prestene skal drikke en shot for hver person de døper....Sånn jeg forsto det hvertfall Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kor mykje alkohol taklar dykk da? 1/2 liter 40% fordelt på 40 shotglass går nok fint for dei fleste. Da har du eit utgangspunkt så då er det bare å finne ut kva du vil drikke. Enklaste er f.eks vodka+brus, men moglegheitene er endelause Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kor mykje alkohol taklar dykk da? 1/2 liter 40% fordelt på 40 shotglass går nok fint for dei fleste. Da har du eit utgangspunkt så då er det bare å finne ut kva du vil drikke. Enklaste er f.eks vodka+brus, men moglegheitene er endelause En halvliter er ikke så mye, men hvor lang tid tar dåpen? Drikker du en halvliter på 20 min, kan det vel være skadelig? Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 For hver person som vi døper så skal vi ta en shot. Og vi er 80 russ, så vi skal ha 40 shots hver. Det er direkte livsfarlig Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 For hver person som vi døper så skal vi ta en shot. Og vi er 80 russ, så vi skal ha 40 shots hver. Det er direkte livsfarlig Kjem an på kva du shottar. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Prestene skal drikke en shot for hver person de døper....Sånn jeg forsto det hvertfall Det er vell de som blir døpt som skal drikke en shot ver. Shotten er "døpevannet" på en måte. Vertfall slik det er overalt jeg har hørt om russedåp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå