tnex Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei. Jeg har alerede 1 wow account merged på min battle.net account, men jeg har tenkt å kjøpe kameraten min sin wow account, og han har ikke enda merged wow accounten til battle.net, vil jeg da få til å transfer character fra den ene wow accounten til den andre, så lenge de begge er i samme battle.net account, eller vil det stå hanjs navn og mitt navn og derfor ikke muligheter for å transfer.? Takk! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Skal i teorien kun være navnet på battle.net-kontoen som gjelder. Jeg transferret en karakter fra en konto til en annen her om dagen. Begge kontoene var i forskjellige navn, men de var merget til hver sin battle.net konto med samme navn. Regner med det funker også om begge kontoene er merget med samme battle.net-bruker. Endret 22. november 2009 av Detectable Lenke til kommentar
tnex Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Skjønner Endret 22. november 2009 av tnex Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har begge mine accounts merged til 1 Battle.net account. Funker som snus! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men da har de vel også samme navn registrert på seg, ikke det han spør om Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har begge mine accounts merged til 1 Battle.net account. Funker som snus! Hm, hvordan skifter du mellom accounts da? eller blir de satt sammen? Oo... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når du skriver inn emailen og passordet ditt kommer det opp en liten meny der du velger hvilken account du skal gå inn på. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når du skriver inn emailen og passordet ditt kommer det opp en liten meny der du velger hvilken account du skal gå inn på. Fytti... jeg lagde faen meg 2, bah... tru om det går ann å skrive mail eller ringe for å endre til 1 accounts? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vil tro det lar seg gjøre ja. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg har merget 3 WoW kontoer med forskjellig registrert navn inn i 1 battle.net konto, så det fungerer fint. Endret 23. november 2009 av nazrm Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvis jeg nå får det her til, kan jeg starte 2 wow da og spille 2 samtidig? Har f.eks enchanting og slikt på andre account som jeg trenger til den ene osv.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvis jeg nå får det her til, kan jeg starte 2 wow da og spille 2 samtidig? Har f.eks enchanting og slikt på andre account som jeg trenger til den ene osv.. Jepp det funker. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kan man det? Jeg får ikke åpna mer enn en klient siden jeg konverterte eller noe slikt. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Rart, jeg har ingen problemer med å ha 2 clients oppe samtidig. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har til og med hatt tre samtidig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fire her! *Vente på en multiboxer.* Lenke til kommentar
tmg Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kan man det? Jeg får ikke åpna mer enn en klient siden jeg konverterte eller noe slikt. Jeg har hatt samme problem, at launcher ikke åpner seg når jeg trykker på den når wow kjører. Men jeg gikk inn i wow mappa og åpna et vindu til via wow.exe Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 yea, wowlauncher funker ikke lenger hvis man skal åpne flere, må bruke wow.exe :> Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Klarte du å transfere character fra den ene accounten til den andre? Lurer på det samme selv da jeg har 2 wow accounts på i 2 forskjellige navn på 1 battle.net account Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå