Filmvenn Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Yes da er Chuck bekreftet kommer tilbake allerede 10 januar! NBC has announced that Chuck will return on Sunday, Jan. 10 with two back-to-back episodes before moving into its regular Monday-8 pm time-slot on Jan. 11.Ladies and gentleman, we have a season 3 premiere date! Preview av den nye sesongen, og Zachary Levi(Chuck Bartowski) takker fansen Se filmen hos Youtube Endret 20. november 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Nice. Skulle bare mangle med gode nyheter på en god dag. Denne er noe å glede seg til. Digg med oppgradering til v2.0. Nå kommer vel Chuck ut av de fleste kniper siden Intersecten bare laster inn nødvendig info når han trenger det. Antar det blir noe fart på romansen mellom Chuck og Sarah også. Edit: Woho, både førstepost og post 1600! Endret 20. november 2009 av Myst Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Ser at Zachari Levi fortsatt er med. Skuffende. Synes de kunne ha puttet ham i en boks for å beskytte Intersect. Hadde blitt en mye bedre serie. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 yey, kjekt å få igang serien igjen Liker ikke Zachari jeg heller men resten av folka er helmaks liker godt bestekompisen til "Chuck". Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Akkurat slik jeg føler det Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Gleder meg så sykt! Sett gjennom ses.1 og begynt på ses.2 nå Hvorfor liker dere ikke Zachari? :S Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ny promo Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Gleder meg! Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Håper vi for et gjensyn med Agent Cole Barker Faen å badass karakter xD Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Hmmmm.... Husker faktisk ikke om eg såg siste episode i sesong2. Hva skjedde? Siste eg husker var at Chuck ble en slags superhelt sak. Regner med det var sesongavslutningen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Jepp. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Dette gleder jeg meg til. Blir spennende å se hvordan denne nye intersect greia fungerer, håper de bevarer den klomsete Chuck selvom han har egenskapene til en super spion Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Yeah, da var episoden ute. Skal se den etterpå i dag, gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Da var 3 første episodene sett og syns det var en god start. The Ring er tilbake, forholdet har blitt nedgradert til venner, noe jeg syns er bra, begynte å litt lei av "skal de" "skal de ikke" greia. Den nye Intersecten er genial, kunne ha trengt en noen ganger selv Ellers har jeg bare en ting å si og det er MEGA SPOILER! (les på eget ansvar!) Kan ikke tro at de tok en "Dexter"! De kan ikke bare kutte ut Awesome slik! Han var jo en av de kule! Håper inderlig det blir gode nyheter i neste episode, ellers mister den en god del av spenninga. Ellers er jeg glad de drepte manageren til Buy More, han var så irriterende! PS! Vil du ha cliffhanger? Hold deg unna spoilere om neste episode! Blir en lang uke denne... Edit: Endret litt i spoileren. Endret 12. januar 2010 av Myst Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 hva faen? tuller du? da driter jeg i å se denne serien!! ok kanskje for adam baldwin da... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Awesome dør ikke, finnes promo av neste episode som heter "Operation Awesome". Han kommer tilbake! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Døh, her prøver man å skape litt spenning og så kommer du med den der. Er da en grunn til at jeg la det i spoiler. Tenk hvor gøy det er å tro noe falsk og ikke ha forhåpninger, og så kommer overraskelsesmomentet. En herlig følelse. Greit for meg at Emmett er borte, men uten Awesome hadde nok serien vært slutt for de fleste. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis man følger Chuck så går man ikke inn her når du vet at det er kommet en ny episode, med mindre man vil lese spoilere eller diskutere siste episode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Hvis man følger Chuck så går man ikke inn her når du vet at det er kommet en ny episode, med mindre man vil lese spoilere Tull. Man går inn her for å diskutere siste episode av Chuck. Ikke for å lese spoilere av neste episode. Slike ting SKAL i spoilere. Selv om denne ikke var all verdens kritisk da. Endret 13. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Gleder meg som faen til sesong 3 kommer! Synd Norge er så treg med å få ting på tv ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå