Latias Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Dette er Tippeliga tråden 2010. Her kan vi diskutere alt som skjer i Tippeligaen! Tippeligaen 2010 er den 20. sesongen av den norske eliteserien i fotball som går under navnet Tippeligaen, og den andre sesongen med 16 deltakende lag. Sesongen vil starte i mars, og avsluttes i november. Rosenborg er regjerende mestre, og de nyopprykkede lagene er Kongsvinger IL, FK Haugesund og Hønefoss BK. Lag som er med i Tippeligaen 2010: AALESUND Arena: Color Line Stadion (10 903) BRANN Arena: Brann Stadion (17 967) HAUGESUND Arena: Haugesund Stadion (5 200) HØNEFOSS Arena: AKA Arena (3 500) KONGSVINGER Arena: Gjemselund Stadion (2 750) LILLESTRØM Arena: Åråsen Stadion (12 500) MOLDE Arena: Aker Stadion (11 167) ODD GRENLAND Arena: Skagerak Arena (13 500) ROSENBORG Arena: Lerkendal Stadion (21 166) SANDEFJORD Arena: Komplett.no Arena (9 000) STABÆK Arena: Telenor Arena (15 000) START Arena: Sør Arena (15 000) STRØMSGODSET Arena: Marienlyst Stadion (8 500) TROMSØ Arena: Alfheim Stadion (7 500) VIKING Arena: Viking Stadion (16 600) VÅLERENGA Arena: Ullevaal Stadion (25 572) Terminliste kommer ikke før i desember. Inntil da kan man diskutere hvordan man tror oppsettet kommer til å se ut neste sesong. Hvem får hjemmekamp på 16. mai? Hvem får åpne og avslutte sesongen på hjemmebane? Hvem blir så heldige at de også får bortekamper under VM, slik at man ikke taper penger pga. at kampene blir nedprioritert? Snakk i vei! Endret 31. juli 2010 av Latias Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Føler denne tråden kom litt tidlig, i sær siden omtrent halvparten av lagene kan degraderes pågrunn av dårlig økonomi Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Regner med at Rosenborg, Brann og Vålerengen får hjemmekamp 16. mai. Lurer egentlig mest på hvilke lag som må spille på Nadderud når MGP stjeler Telenor Arena i en måned. Sameboe: Det er ikke for tidlig, heller for sent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Føler denne tråden kom litt tidlig, i sær siden omtrent halvparten av lagene kan degraderes pågrunn av dårlig økonomi Det hadde vært litt synd, for brukte litt tid på spoileren. Regner med at det er det du håper på, for da kan Alta komme opp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Føler denne tråden kom litt tidlig, i sær siden omtrent halvparten av lagene kan degraderes pågrunn av dårlig økonomi Det hadde vært litt synd, for brukte litt tid på spoileren. Regner med at det er det du håper på, for da kan Alta komme opp. Yes, vi har jo ikke økonomisk rot Men da må 6 klubber fra enten Tippeligaen, eller de fem som kom over Alta i Adecco gå konk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ijeh ferdig i Viking Håper han forlater Norge også, for er ikke en spiller jeg har sansen for. Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Lurer egentlig mest på hvilke lag som må spille på Nadderud når MGP stjeler Telenor Arena i en måned. Hva mener du med det? Stabæk kommer etter det jeg vet til å spille på Ullevaal. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Lurer egentlig mest på hvilke lag som må spille på Nadderud når MGP stjeler Telenor Arena i en måned. Hva mener du med det? Stabæk kommer etter det jeg vet til å spille på Ullevaal. Da vet du feil. Stabæk kommer til å spille hjemmekampene sine i den perioden på Nadderud. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Pàll Gunnarsson tilbake til Stabæk! Dette er noe jeg liker! Gunnarsson og Nanskog på topp igjen, og de blir konkuransedyktig mot RBK til sesongen! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Seriestart 14. mars Og Stabæk var jo konkurransedyktige denne sesongen også, problemet var bare at de slet litt i starten. Laget var jo mer enn godt nok, noe en tredjeplass viser. Endret 30. november 2009 av Bagh Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mine innlegg. Brann vinner neste år. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mine innlegg. Brann vinner neste år. Er nok noen-og-førti år til neste gang, tenker jeg. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mine innlegg. Brann vinner neste år. Er nok noen-og-førti år til neste gang, tenker jeg. Vi får håpe på det. Tipper Molde ikke blir like gode neste år, ettersom de da mangler en viktig spiller som Mame Diouf. Blir sikkert et litt dårligere RBK også, men håper og tror at de klarer det også neste år Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Regner med at Rosenborg, Brann og Vålerengen får hjemmekamp 16. mai. Fikk hvertfall rett på den. Bortekamp mot Molde i første runde er spenstig. Blir nok tur ja. 16. mai i Bergen for fugla kan jo fort bli "artig", mtp. de som er finere kledt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Bortekamp mot Molde i første runde er spenstig. Blir nok tur ja.16. mai i Bergen for fugla kan jo fort bli "artig", mtp. de som er finere kledt. LSK 16. blir artig ja. Alltid like morsomt når vi får et hat-lag 16. mai. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Brann får alltid 16. mai kampen på stadion. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Brann får alltid 16. mai kampen på stadion. Hadde overrasket meg veldig om kampen hadde blitt spilt andre steder. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Funny guy, du skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Rosenborg serieåpner borte mot Molde. Blir en tøff kamp som ender med borteseier til slutt (håper jeg) Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Og vi i HBK må til Barte-byen 16 mai ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå