Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Kommentarer kommer her : Tar i mot alle svar med ett smil HardwareGeek .. Link Til Worklogg : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172805 Endret 14. november 2009 av hardwaregeek Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hmmz, var noen skrøplige tegninger ^^, lag denne Jeg tegnet den idag. Også kan du bruke imageshack.us til bilder, og velge forumpics 1 ellz. Blir morro, skal du lage i tre ? modifisere eller aluminium ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ta screenshot av modellene. Veldig få som gidder å laste ned for å studere dem i Sketchup. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Sorry Brukte bare last opp medtoden på Diskusjon.no;-) hehe ja første gang i sketchup Bimme: Hehe takk mann, vet ikke hvile matriale jeg skal ha ass Forslag? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ta printscreen og last opp bildene Tre er endel enklere å jobbe med enn aluminium, med mindre du har en garasje full av fancy verktøy Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Hehe takk Holder meg til tre tenker jeg, type tre? kunne ha sveiset, bor på gård og vi har vell så og si det meste av utstyr Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 MDF plater tror jeg skulle fungere bra. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 MDF plater tror jeg skulle fungere bra. Ok takk:) er ikke det nesten det samme som spon plater bare finere, så og si nesten som Finer? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Lagre bildene som .jpeg istaden for tiff, reknar med det skal gå greit da.. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Lagre bildene som .jpeg istaden for tiff, reknar med det skal gå greit da.. Ok takk Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Må nesten si at jeg synes sketchup bildene var litt skrøplige samtidig så har du ikke klart å følge temaet "Fire and Frost" Ellers syns jeg du kan droppe den AMD Dragon som står på sia, hvis det er det som står? Hold det simpelt og rent så blir det fint. Mye kritikk her men et kabinett er ikke _bare_ et kabinett Lykke til videre. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Må nesten si at jeg synes sketchup bildene var litt skrøplige samtidig så har du ikke klart å følge temaet "Fire and Frost" Ellers syns jeg du kan droppe den AMD Dragon som står på sia, hvis det er det som står? Hold det simpelt og rent så blir det fint. Mye kritikk her men et kabinett er ikke _bare_ et kabinett Lykke til videre. hehe Veldig enig med deg, det var egentlig bare førsøk i sketchup ja kabinettet skal selvfølgelig ha noe med navnet og gjøre men har ikke så mye ider for tiden angående det, men det kommer Amd kabinettet er ikke mine tegninger, det var en kamerat som tegnet det for meg og så postet vi det her Takk for kritikk, det er det jeg liker best Takk:) Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ah forstår, Det du kan gjør er å lage en front som du former med is på en måte, slik at det ser ut som is så lager du flammer bortover. Lage dem sammen på en måte også fargelegge dem etter fargen på is og flamme. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Ah forstår, Det du kan gjør er å lage en front som du former med is på en måte, slik at det ser ut som is så lager du flammer bortover. Lage dem sammen på en måte også fargelegge dem etter fargen på is og flamme. Takk Genialt forslag, det skal jeg prøve på. Legger ut bilder hvis det blir noe av Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=884511 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=884511 Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå