Kjetil.. Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Er det bare jeg som har fått ødelagt forside? bildet under er en liten del, ettersom jeg kan scrolle enda lengre ned. Endret 12. november 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hmm.. får ikke lastet sida jeg.. Kan hende de sliter med noe teknisk for øyeblikket. (btw. emnetittelen sier lite om problemet ditt.. prøv å skifte til "Bare jeg som ikke får lastet hw.no riktig?" eller noe og btw2. rediger heller førsteposten enn å poste 2 ganger) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Hmm.. får ikke lastet sida jeg.. Kan hende de sliter med noe teknisk for øyeblikket. (btw. emnetittelen sier lite om problemet ditt.. prøv å skifte til "Bare jeg som ikke får lastet hw.no riktig?" eller noe og btw2. rediger heller førsteposten enn å poste 2 ganger) Beklager dobbel post, men som du sier tek sidene er fryktelig trege for øyeblikket, skiftet tittel også. Takk Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Nei du er ikke den eneste ikke får lastet HW.no riktig. Har samme problem her også. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hender med meg fra tid til annen også, men går alltid tilbake til "vanlig" etter noen timer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Bytt skin til IP.board Pro så funker det fint Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 http://twitter.com/tekdev Lenke til kommentar
RBW Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Yes, er dessverre _litt_ problemer med et par servere.. det har vært jobbet med saken siden i går. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg opplever til stadighet at maskinene jeg bruker står og venter på img.gfx.no og/eller static.tek.no(?), skalerer disse bra nok i forhold til brukermassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå