Ziera Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hei, tenkte det kunne være greit å få til en venne liste for PS3 Her kan man legge ut nick, avtale møter osv *public play *Special opp *matcher *turneringer Mitt nick er fredricxz SKAL DU HA NICKET DITT PÅ LISTA MÅ DU NÅ SENDE MEG EN PM. På formen: [ Diskusjon.no nick : Ps3 nick ] <u>Liste over nick:</u> xittos list Diskusjon.no : PSN Jayrunner : Jayrunner Norsk : Holy_Diver92 Cosmo Kramer : Christoffero89 Espen-kun : EspBD Eprox : PoTtEnT Chris9 : Christiaan922 Hansa1991: Hansaselstad Eirikk : Eirikkrist mortensol:mortensol ad.pro.pl : fredricxz tskjorte : HoLy_CoW ojstejn : ojstein^ johnny87 - kjitta87 Rotteh - Rotteh Goldlax - GoldlaXiE Biurn - Shoegazer simmiboj - Bykle Ranxed - Flammen kulaman - Burny ImJoacim4Life - ImJoacim4life imastard -imastard M_Vold - marvol Alltid_ Anathema Torgeeer - Hengende Lem Kakemonstre - Kakemonstre SneakyCartman - cFc Flasketut - Konnis McHalvorsen - McHalvorsen akssta - Noobtube Pinex - Prologue Kz2pwns - CP-ape Colecter - xitto Greva90 - grevas Goldshot1 - Goldshoten EaK2k - ColdIce GingerDawn - GrevenLight TheOwnage93 - Dark_Nemesis Fribbern - Fribbern SirPriest - Flygende rektum davisak - dih TheEpicKnight - TazDog Sykbanan - DeathCab LueDotten - LueDotten FelaroN - FelaroN_ b83qe5t - Coa Endret 22. februar 2010 av Ziera Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 dårlig respons ser jeg:( ingen som vil game? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jooda, jeg. tskjorte legger deg til nå, jeg =) Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 (endret) najs, Er det noen som kan forklare hvordan denne invite greia funker? Inviter en kompis også svarer han ja på den mld han får, men så kommer det opp at det ikke lenger er tilgjengelig. Begge to har NAT open:S Vi har prøvd begge veier, er dette et vanelig problem? Endret 13. november 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hm. Var ikke mye respons her, men legg meg gjerne til: ojstejn Noen som er med på litt MW2 senere? Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hm. Var ikke mye respons her, men legg meg gjerne til: ojstejn Noen som er med på litt MW2 senere? Jeg er med, trenger litt norsk assistanse:P PSN ID: kjitta87 Endret 13. november 2009 av johnny87 Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Spiller gjerne. PSN: Rotteh 1 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Goldlax, bare å adde Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 PSN: Biurn bare å legge meg til. Legger til noen av dere andre etterhvert! Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Bra! Begynner å bli en gjeng nå, litt fett når vi alle var på ett lag i en team deathmatch runde igår. Motstanderene ble jo ganske eid til tider! Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Bra! Begynner å bli en gjeng nå, litt fett når vi alle var på ett lag i en team deathmatch runde igår. Motstanderene ble jo ganske eid til tider! Ja når alle vi var på lag i går så knuste vi jo alle:D Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 add meg alle sammen : simmiboj Lenke til kommentar
Flammen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ta gjerne å add meg sånn vi kan spille senere PSN:Ranxed Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Bra! Begynner å bli en gjeng nå, litt fett når vi alle var på ett lag i en team deathmatch runde igår. Motstanderene ble jo ganske eid til tider! Ja når alle vi var på lag i går så knuste vi jo alle:D Yes, det var morro Merker at jeg trenger litt trening før det sitter helt, men det kommer seg! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 PSN: kulaman spiller som regel team deathmatch men er åpen for nye mods Lenke til kommentar
Audensen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Legg meg til. Jeg spiller hver dag. PS3 navnet mitt er Audensen. Håper dere har mic:P Er litt kult å kunne kominisere Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har begynt å spille Free-for-all nå, kjempe gøy Kunne vært kult å kjøre en turnering eller lignende? Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Heter ImJoacim4Life. Hadde vert gøy og spilt med norske folk, add meg Lenke til kommentar
marvol Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 M_Vold, bare å adde meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå