Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! jenta mi gikk fra meg pga en dum krangel og personlige problemer

Anbefalte innlegg

Hei,hei

Jeg har vært sammens med en jente i ca 1,5 år nå. Vi har hatt en fantastisk tid sammen. helt til nå i det siste=( det startet med at jeg fikk noen familie problemer som gjorde at jeg lukket meg og ikke viste følelser. ( noe som sitter igjen fra noen barndoms traumer, jeg har etter en stemor jeg ikke likte). jeg låste meg inne og var veldig dum. Å når jeg endelig klarte å åpne( det tok ca 3 uker) meg igjen fikk jeg en uke med henne så gikk henne i fra meg pga en veldig dum krangel.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre=( hun betyr alt for meg! Jeg har fortalt henne hva jeg føler og sagt unnskyld for mange ting. Det hjalp ikke engang at jeg la roser i skapet hennes på skolen med et kort der jeg skrev at jeg var lei meg.

Jeg angrer veldig på at jeg låste meg inn=( (btw dette har skjedd nylig). Jeg vet at henne fortsatt har følelser for meg pga hun sa ja til at vi kunne være sammen hele helga<3 men jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre da:S tengte å lese et dikt for henne som jeg har skrivd selv, mens jeg gir roser til henne etter hvert vers.(diktet handler om rosene og hva de står for) også vil jeg prøve å få henne til å mimmre litt over den fine tiden vi har hatt. Desutten skal vi ut sammen på lørdagen.

Hun sier hun ikke har noen følelser for meg lengere. Men jeg ser på henne at hun trykker dem ned. Hun vil ikke bli mer såra. for jeg var en dust, siden jeg ikke viste følelser. Men det var ikke bare for henne da. men for familie og venner også. jeg skal aldri i den gropa igjen. Men nå det sånn det er.

Hva kan jeg gjøre i denne helga med henne?? jeg er veldig lei meg og allt jeg vil er å være sammens med henne igjen. fordi den tiden med henne har vært den lykkligste i mitt liv!!!

Så mitt spørsmål er vel, hva mer kan jeg gjøre?? Jeg vil for allt i verden bli sammens med henne igjen! Jeg har ikke hatt annen kontakt med henne enn et kyss på kinnet og hei, siden dette skjedde. men har sendt litt meldinger om hvor fin hun ser ut på håret og hvor fin hun ser ut!

værså snill trenger noen tips! i morgen er dagen, jeg drar til henne. og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre"/

noen forslag eller tips til hva jeg/vi kan gjøre??

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt råd vil være at du tar føringen til helgen. Ikke vær så fløtete med de rosene og diktet, men rett og slett ta hun tilbake med storm. Få i gang kroppskontakt fra første stund, og vis henne at du er intressert i å fortsette med det dere hadde.

Sett stemningen til en morsom og spennende stemning i stedet for en amper og følelsesladet stemning. Du vil ha større sjangs til å vinne henne tilbake hvis hun har det morsomt og gøy til helgen, i stedet for roser, tårer og snørr.

Ta helgen som om det skulle vært deres første date. Ha det gøy, le og kos dere og skap en god stemning fremfor en trist følelsesladet setting.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Høres fornuftig ut :) men hvordan skal jeg kalare å snu sitvasjonen?? Hu under trykker følelsene sine for meg "/ for hun har også andre som liker henne og hu vet det! Hu føler seg sikkert kostbar "/

for å være ærlig har ikke peiling på hvordan jeg kan bli premien igjen:-S

btw takk for gode svar:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...