Gjest Guest_TS_* Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Haha, sett mye om Første gang, første orgasme etc. så tenkte jeg å hive meg på Hvordan var din første runk? hvordan vil si, hvor, når "hvordan" og evt. sammen med andre osv:P Kjør på :!: Lenke til kommentar
Gjest Mr. Wanker Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Mener jeg nettopp var blitt 13 år. Grunnen til at jeg husker dette var at like etter jeg fant ut av dette dro jeg med klassen på en helgetur hvor jeg ikke fikk praktisert dette fantastiske jeg nettopp hadde funnet ut, så jeg gledet meg til å komme hjem igjen. Som en skoleflink 13 åring hadde av en eller annen grunn hele konseptet onani gått meg hus forbi. Jeg hadde jo lært om blomster og bier og dametiss og mannetiss og hvordan det ble barn, men dette var egentlig noe jeg tenkte at jeg ikke trengte å tenke på før jeg var gammel og skulle ha barn. En natt våknet jeg med et tårn og følelsen av å måtte på do. Jeg snek meg ut på badet og stilte meg opp for å gå på do, men merket at det faktisk var mer behagelig å gjøre andre ting enn å pisse. Man kan si jeg ble litt overrasket over "utfallet" og har vært hektet i over 15 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Trådstarter misbruker gjestefunksjonen - tråd stenges. PM om det er noe du/dere lurer på i henhold til bruk av denne funksjonen. Les sticky først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg