WheelMan Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Velkommen til Spotifykaféen. Stedet for å snakke løst og fast om Spotify, såvel som andre online musikktjenester. Være løsninger, forslag, invites eller fiffige sanger og artister du har funnet og vil dele med resten av tilhengerne. Dersom noen føler for å dele sine spillelister, feel free to. Så skal jeg forsøke å samle de i førsteposten etterhvert Ang. invites - LES NØYE!Jeg må få understreke at spørring etter invites vil ses på som spam, og tillates ikke. Dersom noen her inne har invites å dele med resten skal den personen ta kontakt med trådstarter via PM, så vil disse plasseres i førstepost. Når invites blir brukt eller ikke fungerer ber vi om at personen som bruker / finner ut av dette også sender en PM til trådstarter, så kan koden fjernes.Ubrukte tokens (invites): *tomt* Husk; send PM om du bruker en - eller du opplever at en ikke fungerer.---Normal folkeskikk, såvel som forumets retningslinjer, gjelder også her inne. Utover dette tas informasjon, tekst, og detaljer til førstepost imot med stor takk.Andre nyttige lenker:- Musikkaféen- FAQ: Spotify og Wimp Endret 27. april 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Artig med egen tråd for Spotify Link til Forumbrukerenes julesanger: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1162950 Endret 9. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da starter jeg det hele med å spørre om folk kjører gratis eller Premium? Selv har jeg Premium, og er ganske fornøyd med det. Musikk uten nett, bedre kvalitet og det å støtte en aktør som tør noe nytt er mine hovedargumenter for å gå Premium. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Godt initiativ. Kan starte med denne linken til P3 sine spillelister. Litt kjekt iblant. Edit: Kjører Premium her også, av samme grunner som Matsemann, + iPhone-funksjonaliteten. Endret 9. november 2009 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har ikke premium _enda_ men vurderer det sterkt Lenke til kommentar
Veix Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg kjører premium, og kan ikke si at jeg angrer. Når Spotify begynte å sende reklame for "Lottes superhits" eller noe i den duren, var ikke gratis-versjonen lengre noe alternativ. Dessuten er 100 kr en brøkdel av det jeg vanligvis bruker på musikk i måneden. Veldig behagelig å høre på musikk uten forstyrrelser, og offline lytting og høyere bitrate er jo også kjekt. Problemet nå er at jeg får en plagsom beskjed om at jeg har X invites som kan deles ut hver gang jeg starter... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Godt initiativ. Kan starte med denne linken til P3 sine spillelister. Litt kjekt iblant. Edit: Kjører Premium her også, av samme grunner som Matsemann, + iPhone-funksjonaliteten. Danke, genial liste. Tror jeg nesten må begynne å høre på mp3 igjen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg kjører gratis fordi jeg kun har små perioder med reklame for tida Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Min premium-subscription gikk ut for noen timer siden - jeg får snart angst. Once you go premium, you never go back! ..av samme grunner som Matsemann nevner, pluss mobil-løsningene. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvis jeg hadde hatt iPhone hadde jeg ikke nølt et sekund med å skaffe med premium, men akkurat nå har jeg ikke behov for mer enn det gratisversjonen tilbyr. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 For oss som har WM mobiler så er det en mulighet for Spotify på mobil, mySpot: Features:> Full implementation of the Spotify search and top list functions > Choose your own media player - define how each track is played (CorePlayer v1.30 is recommended) > Album artwork can also be downloaded as required Requirements: > The .NET 2.0 Compact Framework (which should come with Windows Mobile 6.0 and above as standard) > A Premium Spotify Account (register at http://www.spotify.com) > A media player that supports the ogg audio format (eg. CorePlayer) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vet noen om hvordan Wimp ligger an? Kjøper ikke spotify premium før jeg har prøvd den tjenesten Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ingen dato ennå, de kommer ofte med spillelister på twitter ellers er det lite nyheter fra dem. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vet noen om hvordan Wimp ligger an? Kjøper ikke spotify premium før jeg har prøvd den tjenesten Personlig liker jeg den bedre en Spotify, og Telenor's kommende løsning på innkludert datatrafikk er spennende. Stort minus for dårligere lydkvalitet enn spotify Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Mine innlegg, skal heller komme med noe konstruktivt senere Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Stort minus for dårligere lydkvalitet enn spotify Med premium får du vel 320 kbps? Endret 9. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Stort minus for dårligere lydkvalitet enn spotify Med premium får du vel 320 kbps? Wimp premium? Tror ikke det finnes? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Stort minus for dårligere lydkvalitet enn spotify Med premium får du vel 320 kbps? Wimp premium? Tror ikke det finnes? Spesifisere: Spotify, det måtte du da vel skjønne? Endret 9. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Mulig wimp kommer i samme skalaen når den kommer ut av betaen. Men så lenge wimp er gratis så foretrekkes den, og ang lydkvalitet så hører jeg ikke forskjell. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Min premium-subscription gikk ut for noen timer siden - jeg får snart angst. Once you go premium, you never go back! Høres ut som jeg bør la være da. Jeg hadde bare endt opp med å betale hver eneste måned. Nå så vet jeg jo ikke hva jeg går glipp av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå