Datasmurfen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hei har glemt passord til min brukerkonto. Etter å ha brukt funksjonen "glemt passord" får jeg ikke lov å endre tilbake til noe som jeg klarer å huske.. (et av mine standard passorder) I tillegg kan/FÅR jeg ikke endre min epost adresse... Noen moderatorer som kan hjelpe... EDIT Passord problemet er løst. Jeg får til å endre passord. Men etter en stund så endrer den seg tilbake til noe ukjent..Så må jeg hele tiden bruke glemt passord når jeg skal inn på diskusjon.no Mail bytting er forsatt et problem! EDIT 2: Passord bytting funker. Men når jeg bytter mail klikker hele systemet til diskusjon.no og passord blir da generert til et oggabugga passord som ikke jeg kan. Endret 12. november 2009 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sliter med akkurat det samme. Vennligst se på dette snarest! Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Virker som administratorene og moderatorene bare overser dette problemet. Oppfordrer alle som leser denne posten å prøve om dem faktisk får det vellykket til! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Virker som administratorene og moderatorene bare overser dette problemet. Oppfordrer alle som leser denne posten å prøve om dem faktisk får det vellykket til! Hvis det fører til det samme problemet som du har, nemlig at det forandrer seg til noe ukjent etter en stund, så er det uaktuelt. Det er for dårlig at ikke teknisk kan gi tilbakemelding i trådene. Ting tar tid, men en liten post hvor det står at de jobber med saken er kjekt, så man vet at sakene ikke er glemt (slik som PM-saken som robert stengte). Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Mitt forandret seg da jeg tok endre passord Lenke til kommentar
WebN00b Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg får ikke endret passord. Får feilmelding og beskjed om å prøve igjen senere. Hver gang jeg prøver å endre passord må jeg be om nytt ved neste innlogging. Kjedelig, men overlever jo. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hvis det fører til det samme problemet som du har, nemlig at det forandrer seg til noe ukjent etter en stund, så er det uaktuelt. Det er for dårlig at ikke teknisk kan gi tilbakemelding i trådene. Ting tar tid, men en liten post hvor det står at de jobber med saken er kjekt, så man vet at sakene ikke er glemt (slik som PM-saken som robert stengte). Ja ikke gjør dette. Jeg fikk ikke logget inn igjen, jeg måtte ha ekstern hjelp. Alle ressurser til drift er fortiden satt til å jobbe med prisguide, men en tilbakemelding kunne selvsagt vært på plass om ikke annet. Når det gjelder den aktuelle saken angående den stengte tråden, var den en feiltagelse fra en overtrøtt moderator. Det er ikke noe i veien for å åpne den igjen, selvom saken nå er løst da lagringsplassen for PM er utvidet. Men tilbake til saken, så er dette et noe kjedelig problem jeg håper kan løses snarest. e: leif Endret 19. november 2009 av R083r7 Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Helt klar at vi har et problem her. Personlig slider jeg ennå med mail endring og passord.. Må bruke glemt passord for å redde min bruker.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skal man snart få gjort noe med dette? I det minste gi oss en forklaring? Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 BUMPE BUMP! BUMPE BUMP! Synes det er dårlig at ingen mods el admins tar tak i dette!BUMPE BUMP! BUMPE BUMP! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Virker forøvrig som vi har noen problemer med endring av e-post/passord. Mange henvendelser nå, jobber med saken - Dotten Da håper vi på snarlig bedring. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Virker forøvrig som vi har noen problemer med endring av e-post/passord. Mange henvendelser nå, jobber med saken - Dotten Da håper vi på snarlig bedring. Takk å lov.. Hvorfor svarer de kun deg ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 De har ikke svart robert, de har skrevet på twitter... Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 De har ikke svart robert, de har skrevet på twitter... Fikk ikke med meg det.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei! Drift er klar over dette, hvor fort de rekker å fikse det vil tiden vise. De har hatt nok å holde fingrene i, nå vil en del ting ikke bli tatt tak i fordi vi skal oppgradere til IPB3 som gjør at mye vil fikse seg selv (dette for å unngå å bruke resurser på dobbeltarbeid). IPB3 er da siste versjon av forumprogramvare, for de som lurer. Mer informasjon om dette vil komme. Ellers så er drift også bedt om å gå oftere gjennom tråder her under tekniske tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Hei! Drift er klar over dette, hvor fort de rekker å fikse det vil tiden vise. De har hatt nok å holde fingrene i, nå vil en del ting ikke bli tatt tak i fordi vi skal oppgradere til IPB3 som gjør at mye vil fikse seg selv (dette for å unngå å bruke resurser på dobbeltarbeid). IPB3 er da siste versjon av forumprogramvare, for de som lurer. Mer informasjon om dette vil komme. Ellers så er drift også bedt om å gå oftere gjennom tråder her under tekniske tilbakemeldinger. Takker for positivt svar Dotten... Får håpe drift følger dette opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg