katet Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kommentartråd til prosjektet: Vannkjølt Antec 1200 Til Jul Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei! Flott prosjekt, har vært eier av et Antec 1200 selv, men syntes det ble for upraktisk til vannkjøling. Sett mange løsninger, og anbefaler overclock.net hvis du skal få litt inspirasjon Masse bra brukerbidrag der. Skal du handle fra Norge anbefaler jeg www.netshop.no, som seff ligger i prisguiden. Det er dyrt der i fra, menmen, det er ditt første bygg, så slik blir det. Om du skal handle kvalitet anbefaler jeg www.coolbits.dk. Du må betale toll, men det er absolutt verdt det om du kun skal ha et system som er godt, og varig. Mange av delene blir billigere derifra enn fra norge etter toll også, pluss at mye av det som er der, ikke er tilgjengelig i norge. ^^ Det siste jeg sier er; Ligg unna ThermalTake sine vannkjølingskit! De er vansklige og skjøre uten særlig god kvalitet! Kjøp et custom, det sparer du mye tid og ressurser på i lengden. Lykke til med prosjektet! Spør og grav, så er det alltid folk her som hjelper deg. Lenke til kommentar
katet Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Takkar for svar å tips Har planar om å handla vannkjøling frå coolbits eller sidewinders elns. Blir ikkje kjøpt noko ferdigt sett på meg ! Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei! SSD'er fine de, jeg personlig holder meg til disker enda Har selv hatt en OCZ Vertex til beskuing og testing, og likte den veldig godt. Bootet vista veldig fort. ^^ Om du skal kjøpe SSD, anbefaler jeg Intel X25-M serien Har lest mye godt om de, og det er god IOPS, eksempelvis. Lekte meg med et lite oppsett til deg fra CoolBits; EK Multires 250 Heatkiller 3.0 EK NB EK SB 5870 Blokk Laing DDC Plus pumpe MOSFET blokker til P6T Deluxe Mener at du må velge nipler og slange selv selv ville jeg gått for 3/8ID, det er litt penere enn 1/2ID, og har null og si for performance Bare spør om det er noe ^^ Lenke til kommentar
katet Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Takker for svar Kjekt att du kjem med forslag. Har lite kjenskap til butikkar utanfor landsgrensene. Har fått anbefalt vcore og sidewinders men har ikkje bestemt meg for butikk endå. Planen er forøvrig å kjøpe tre nye vifter som er heil kvite eller svart / kvit og så kjøpe kvit slange. Har planar om svart / kvit tema i PC`en. Har også planar om kvite katodar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå