torsteis Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kundeavisen til Japan Foto annonserer Tamron 17-55 2.8 til 999,- (se http://image.japanphoto.no/f/japan/katalog...mber%202009.pdf på side 30). Dette er i overkant billig, og butikken ville ikke selge til den prisen. Men, hva er egentlig prisen? Er det galt objektiv i annonsen, eller er prisen gal? En mulig pris ville være 2999,- Dette er billig, men ikke uanstendig billig. Noen andre som har kjøpt dette objektivet hos Japan Foto i det siste? Torstein. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kjøpte det i sommer til 3370 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kjøpte det i sommer til 3370 Det stemmer med den prisen de oppgir i nettbutikken. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Nå selger jo JapanFoto den nye versjonen med VC for 4300, så at de selger ut den gamle modellen ville ikke vært så rart.. Ville hvertfall ikke betalt 3370 for den gamle når den nye er kommet. Endret 3. november 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg satser på at det er 999,- så blir det en liten førjulsgave til meg selv Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg fikk svar fra japanphoto og desverre var det en trykkleif. Hei Thomas, Dessverre er dette en trykkfeil. Prisen du finner i nettbutikken vår er den som gjelder, og sammenlignet med våre konkurrenter er prisen allikevel svært konkurransedyktig. Ta kontakt hvis det skulle være noen flere spørsmål, og ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Espen H Japan Photo Nettbutikk Tel. 66 82 26 65 (Tastevalg 2) E-post: [email protected] www.japanphoto.no Sjekk også våre supportsider: http://www.japanphoto.no/support Følg oss på twitter http://twitter.com/JP_nettbutikk Endret 3. november 2009 av Panerai Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hehe, vi var ganske overrasket når vi åpnet den nye katalogen på jobb i går, ja. I skapet og i systemet står der 3.499(ca.) og på arket sto der 999,-. Jeg tenkte på å kjøpe objektive der og da, men så sjekket jeg med systemet og ble skuffe... eller lettet.. er ikke helt sikker. Men vi ventet på et mareritt av klager kommende inn. Så vi får se Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Joa.. "gikk på den" jeg og.. men ringte butikken for å spørre om det var på lager lokalt... joa.... "trykkleif"... søren... grrr.. Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 der var det forøvrig mange "nissepriser" for canon objektiver... Ganske mange av dem var jo vesentlig dyrere enn deres vanlige butikkpriser :O Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det noen som veit kar lang tid det bruker å ta frå objektiv blir lansert, til dei faktisk finnes i butikkane? For det er ingen som har inne objektivet med VC... Har lyst til å snart sjå ein test av dette... Snart jul liksom.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå