Jørgen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Da skal vi stemme frem formannen vår utifra de kandidatene vi har nominert i tidligere tråd. Det er bare stemmer som skal postes og diskutering kan bli tatt i den andre tråden eller Manchester United - tråden. Jeg foreslår at man ikke stemmer på seg selv. De nominerte (som har sett seg villige/evt. ikke har svart om de ønsket vervet): Nightkeeper Hyrlen Points Tc47 Wisbatov Geir M D'Amico Jotun Limbeck Mx1000 Sameboe Jeg ser at Jarmo foreslå stemning via PM, men opprettet denne allikevel. Hvis noen har problemer med å stemme her kan vi sikkert finne en aktuell bruker til å ta imot stemmer på PM. Endret 3. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Og hvor er navnet mitt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Såvidt eg kan se i kanditatur tråden så er du vel ikke nominert? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Såvidt eg kan se i kanditatur tråden så er du vel ikke nominert? De nominerte (som har sett seg villige... Jeg sa meg da villig! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Stemmer på: Wisbatov Mener han er rett mann. Seriøs, voksen og aktiv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Du er ikke nominert av noen Sameboe, dermed er du ikke på listen, og der synes jeg vi setter en strek for off-topic. _____________________________________________________________________ Min stemme går til Points. Jeg begrunner det med at han er en av de tre mest aktive brukerene i Internasjonal Fotball og en ressurs for forumet. Han har nok av tid og er moden og reflektert som person. Endret 3. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Wisbatov En liten grunn: Må ha en som er ofte aktiv under kamper. Da faller de to største kandidatene bort. Endret 3. november 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 WISBATOV uten tvil! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Stor tvil jo. POINTS Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg gir min stemme til Hyrlen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vanskelig valg. Stod mellom 2 personer, men Points får min stemme. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Wisbatov får min stemme. Vinner klart for min del, med Jotun og tc47 litt bak. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Min stemme går til Wisbatov. Han er moden og jeg føler at han kan ta på seg ett slik ansvar. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 For meg er det tilnærmet dødt løp blant Hyrlen, Wis og Points. Valget faller på Hyrlen. Jeg har egentlig stor tro på at hvem som helst av disse vil gjøre en bra jobb som kaptein, men må jo stemme på én av dem. Hyrlen is my man Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dette har vore eit veldig vanskelig valg. Det har vore spennande å følge prosessen fram til no og det er veldig gøy å sjå at folk bryr seg om korleis vi har det i United-tråden. Det er gøy å sjå at vi har såpass mange brukarar som kan tenke seg denne rolla og vi er faktisk ganske priveligerte med så mange gode alternativ, men det gjer også sitt til at det blir vanskeligare å bestemme seg for kven ein ønsker. Eg håpar at uansett kven som ender opp med vervet, så blir det gjort ein skikkelig jobb. Det var veldig tett om kven som skulle få mi stemme, men den endte til slutt på Points. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Etter litt om og men, så endte jeg opp på Wisbatov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det med meg, Raste og Latias var jo bare en spøk, Wis kommer med stemme senere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Haha, skjønner ikke hva jeg gjør på lista. Min stemme går til Hyrlen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå