fUsiOn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Var inne på prisguiden før i dag og den fungerte fint. Så gikk jeg inn på prisguiden nå og den fungerer jo ikke engang. Nytt design tydeligvis, men kanskje en fordel å teste det før det legges ut? Søkefunksjonen fungerer jo ikke i det heletatt. Gidder da ikke sitte og browse gjennom tusenvis av varer... Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Funker da den. Fant iallefall Sansa Clip på første forsøk *shrug* Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Filtersøket på venstre side fungerer ikke hos meg hvertfall. Og etter hvert endte søk blir jeg sendt helt nederst på siden som om noen trykte end på tastaturet. Er hva jeg kaller beta-versjon. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nye Prisguiden kommer nok tidvis å være litt til & fra fordi de driver å oppdaterer/jobber med den. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen usaklige poster og svar til disse slettet. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Fungerer fint i Firefox verre med IE8. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 "Prisguide 2.0" er under utrulling ja Som det nevnes over her må det påregnes noe tid med justeringer, bugfikser m.m. Mer om nye prisguide kan forresten leses her: http://sandkasse.eddamedia.no/2009/11/02/n...isguide-no-her/ Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) jeg får ikke logget inn. I internet explorer logger den inn på et annet navn, og i Mozzilla Firefox logger logger den seg ikke inn i hele tatt. Håper de sparer på handlekurvene. har et oppsett de rsom jeg ikke bør miste. Endret 2. november 2009 av Magronmhr Lenke til kommentar
janao Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 "Prisguide 2.0" er under utrulling ja Som det nevnes over her må det påregnes noe tid med justeringer, bugfikser m.m. Mer om nye prisguide kan forresten leses her: http://sandkasse.eddamedia.no/2009/11/02/n...isguide-no-her/ Hvorfor fjernet dere ikke litt fler barnesykdommer før dere lanserte? Beta-testingen har jo bare vart i 2 uker. Har vært storbruker av prisguide.no, men vil nok vente en stund før jeg tar den aktivt i bruk igjen da det nå er altfor mye rart. (Forøvrig er prisguiden er godt konsept!) Lenke til kommentar
Osse Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Layout ok, men hvorfor i helvete skal det gjøres så idiotisk. Skulle gå inn å se etter et AM3 hk med 2 pcix16 spor, chipset 790gx, er jo totalt opp i rumpehullet hele greia nå. Og slik fortsetter hele driten. Hvor er de gode søkefunksjonene. Totalt ubrukelig slik det er nå. PS, opprinnelig skrev jeg dette på nordnorsk, men alle de uttrykk jeg brukte der ville vært totalt uforstålig for de som står bak denne versjonen av prisguiden. Kokt fordervet torsk har mer inteligens en de som står bak dette. Og overskriften på denne tråden er meget mild. Lenke til kommentar
preje Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg vil ha tilbake den gamle jeg Dette var jo bare rot, og ikke skikkelig oversikt over f.eks. skjermkortene Får håpe det går seg til. Poenget med en slik endring må jo være at det skal være mer oversiktlig og lettere å finne det man leter etter. Fikk ikke den følelsen nå akkurat, men skal være positiv Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvor lenge må en vente før en får brukt prisguiden igjen tro? Dette her var ræva... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvor ble det av handlevognene jeg hadde lagret? Lenke til kommentar
preje Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvor ble det av handlevognene jeg hadde lagret? BORTE!!! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvis noen savner handlevognene sine kan de se etter dem her Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg får ikke logget inn. I internet explorer logger den inn på et annet navn, og i Mozzilla Firefox logger logger den seg ikke inn i hele tatt. Bruker Opera og får heller ikke logget inn... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 skulle tro de folka som griset til politiet.no ikke fikk en designjobb igjen noensinne, men tek valgte de tydeligvis likevel... Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
dios Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 "Prisguide 2.0" er under utrulling ja Som det nevnes over her må det påregnes noe tid med justeringer, bugfikser m.m. Mer om nye prisguide kan forresten leses her: http://sandkasse.eddamedia.no/2009/11/02/n...isguide-no-her/ Takk for den, jeg benyttet anledningen til å legge inn en betimelig blogg-kommentar. Når sendes alpha-produktet tilbake til utviklingsavdelingen? Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 if it ain't broke, don't fix it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå