KVTL Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Ser det har vært litt misnøye rundt diverse bugger på prisguiden. Derfor tenkte jeg å lage denne tråden der brukerne kan poste de bugsa de kommer over. Husk å ta med følgende: *Nettleser (inkludert versjonsnummer) *Operativsystem Gammel prisguide Endret 3. november 2009 av KVTL Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Snakker vi ny eller gammel PG? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ny selvfølgelig, det er den som har blitt lansert og vises nå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg har fremdeles bare den gamle hos meg.. Men jeg har en bug fremdeles (går ut i fra at beta versjonen er ganske lik..) Burde klare å få knappene på linje synes jeg.. EDIT: Win XP SP3, Firefox 3.5.4 Endret 2. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det er ny prisguide det ser det ut som. Her er mine feil: Operativsystem: MacOSX 10.6.1 Nettleser: Opera 10.10 Beta versjon 6735 Knappetekst står feilstilt under pålogging og nyregistrering, samt ved deling av erfaring: Både smileys og tekst er skjev ved sortering av butikker: En grå firkant like ved venstre hjørne under søkeboksen (helt på forsiden): Masse uryddig tekst, der noe er linker: Navn vises ikke når jeg er logget inn: Endret 2. november 2009 av KVTL Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 OS: MAC OSX 10.5.8 Nettleser: Firefox 3.5.4 Samme problemene som han over + at jeg ikke kan se ting som er lagt i handlekurven. Kunne det ikke vært mulig å få tilbake den gamle handlekurven? Så slipper folk som har ganske mye å lete etter alt igjen.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det meste er vell på to-do listen etter den massive betatestingen som har vært... Men det kan ikke skade å få det ned her om det er noe som er oversett eller som mangler, vil jeg tro Edit: er det den gamle som vises om man går på prisguide gjennom hw.no? Grensesnittet er i ale fall det samme som før og hadlekurven er feilfri.. OS: Windows xp Nettleser: Firefox 3.5.4 Edit2: Skal sies at jeg ikke kom over dette "plaserings problemet" under betatesting Endret 2. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det meste er vell på to-do listen etter den massive betatestingen som har vært... Men det kan ikke skade å få det ned her om det er noe som er oversett eller som mangler, vil jeg tro Edit: er det den gamle som vises om man går på prisguide gjennom hw.no? Grensesnittet er i ale fall det samme som før og hadlekurven er feilfri.. OS: Windows xp Nettleser: Firefox 3.5.4 Edit2: Skal sies at jeg ikke kom over dette "plaserings problemet" under betatesting Du må inn på prisguide.no for å få den nye, bruker du prisguide.hardware.no så kommer du på den gamle. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) *snip* Du må inn på prisguide.no for å få den nye, bruker du prisguide.hardware.no så kommer du på den gamle. Det jeg trodde. Det meste vill nok bli fikset ganske kjapt Endret 2. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Skulle kikke på noen rambrikker, men >data >interne komponeneter >minne = tom kategori IE 8 Vista x64 edit 15 min. senere; funker greit nå Endret 2. november 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Manglende Features: velge med abo / uten abo. Buggy-lista: Standard søk-> sorter på pris -> Velg side 2 i resultatsettet. Ojjj så var det sortert etter popularitet igjen, valg av pris som sortering vil føre ein til side 1 i resultatsettet igjen Dobbeltklikk på Pris-sortering vil gi tomt resultat. Blir ganske forfjamsa over at ei tjeneste blir lansert utan at basisfuksjonene er sjekka at dei virker. Fliter forsvinner tilfeldig når søk-knapp anna enn der ein har klikka på filter blir brukt. Generell søkekunnskap: Når ein parameter seier at det er X antall treff med denne featuren så forventer eg resultat når den blir valgt og klikka på. ikkje tomt resultat som eg fekk med 4-5 avmerkninger Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Får ikke logget inn, kommer bare til: http://auth.tek.no/migrate/ Lenke til kommentar
uGn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg skulle prøve å finne en billig 2TB-disk, det måtte jeg gi opp.. var bedre før. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Klikker du deg inn på Kategorier->Data->PC-bygging->Interne komponenter->Harddisk Får jeg frem fult av konsoller og priser. Kan heller ikke logge inn, blir sendt til http://auth.tek.no/migrate/ med meldingen "Remote server or file not found" / 404 Harddisk-kategorien mangler valg av minimun størrelse. ---------- Informasjon: Nettleser: Opera Version 10.01 Build 1844 Platform Win32 System Windows NT 6.1 Java Sun Java Runtime Environment version 1.6 OS: Windows 7 64bit build 7600 Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Som tidligere sagt pris på mobil med/uten abn. Generelt sett, ser det med rotete ut (ja design elementene i seg selv er jo finere, men rotete satt opp). Å velge ut de forskjellige kriteriene for hva mobilen skal ha er nå mye mer rotete! (f.eks kamera megapixel tingen..) Så langt fysj! Endret 2. november 2009 av danif49 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hos meg heter bugen prisguide.no og er slik på alle operativsystemer og i alle nettlesere. Utrolig at noen kan finne på å lansere noe så uferdig som dette. Endret 2. november 2009 av KjellV Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hos meg heter bugen prisguide.no og er slik på alle operativsystemer og i alle nettlesere. Utrolig at noen kan finne på å lansere noe så uferdig som dette. Det har skjedd noe tull.. Det er helt tydlig. Den var mye bedre unde betatesting.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 At det var bedre under beta-testinga gjer meg ein sterk indikasjon på ein eller anna cowboy-programmer som berre skulle fikse litt før lansering og gjekk i gang med å endre kjernekritiske elementer utan å vite det. Dei feilene eg har oppdaga tyder på at nokon har endra cache-objektet eventuelt sql-spørringene etter datasettet. For dette føler eg er databasesøk og ikkje noko søkemotor som ligger bak. Ei så stor tjeneste som prisguiden burde ha hatt noko skikkeleg søkemotor for produktsøk. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Når jeg prøver å logge inn på Prisguide.no for å sjekke handlevognen min, så får jeg bare en feilmelding! Ganske irriterende, da jeg ikke har noe backup av denne listen. Håper dette blir ordnet snart! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ei så stor tjeneste som prisguiden burde ha hatt noko skikkeleg søkemotor for produktsøk.Kan ikke forvente at søkemotor når ikke norges nest største forum har en søkemotor som fungerer ordentlig en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg