Gå til innhold

Kandidaturtråden for Liverpool

Smågal

Gi din stemme til den du vil ha som formann for oss i TiA  

56 stemmer

1. 1. Formann i TiA

• Termo
      1
    • Jefecito
      19
    • Superparanoid
      10
    • ErlendRU
      3
    • Guttorm
      3
    • Jeg er uvitende og vil bare stemme på gøy..
      20

Anbefalte innlegg

Da er dette den ofisielle tråde for Liverpool-gutta hvor vi nominerer, diskuterer og kommer frem til en formann.

Aller først skal dere fiske ut kandidater som vil påta seg et slikt verv, for hver sin klubb. Så blir det en demokratisk prosses ved valg av formann. Kommer tilbake til saken på neste uke, først bør vi bli enige om den nye stukturen og kjøreregler.

Om dere vil starte en egen tråd for hver klubb eller diskutere om saken i deres tråder, er opp til dere selv.

Ps. Kun de aller største klubbene vil få dette tilbud så glem Tufte IL, i første omgang. ;)

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SuperParanoid hadde vært strålende han og, men føler at Jefe er litt mer aktiv osv. Men det kan hende at det ikke er såå viktig heller siden SP er ganske aktiv han og. Jaja, vi får se; som Wis sier så tror jeg dere velger den riktige til slutt uansett. :)

Lenke til kommentar
Hewitt er ikke aktiv nok ,dessuten hadde ikke admin hatt tid til å lese gjennom DE rapportene :p

Haha, innertier :D Foreslår også Hewitt, snakka med han i dag faktisk, og kanskje om han får en slik oppgave så vil han bli mer aktiv. Kan foreslå det for han i hvertfall. SuperP, ErlendRU, Guttorm, Smågal er alle gode kandidater. Synd det er så få som er aktive i TIA-tråden. Føler at Utdgutta har klart flere å velge mellom.

Foreslår Termo også!!!

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Så det var dette du mente med kandidaturtråd, Jefe.:p

Smigret over å bli nevnt så lite aktiv som jeg er, men jeg må nok si at det er uaktuelt nå. Jeg er enig i at en med slikt verv burde være en som er aktiv og inne så og si daglig.

Min stemme til Jefecito.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...