blomsty Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Idag da jeg startet opp den bærbare pc'n, fikk jeg opp en blå skjerm nesten med en gang windows hadde startet opp. Jeg har fått opp denne blå skjermen før, noen ganger har jeg fått den f.eks mens jeg har lest på dagbladet og lignende. Hva kan det komme av? Er redd for at jeg plutselig en dag ikke skal få startet opp maskina, og miste tinga mine. Jeg formaterte for et kanskje 1-2mnd siden..og grunnen til at jeg gjorde det var fordi jeg fikk opp denne feilmeldingen i tillegg til at dataen var litt treg sånn generelt. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tipper hardisken er fucked. Men ville kjørt en memtest, kan også vere rammen som fucker ting til. En av delene er det nesten garantert. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Anbefaler trådstarter så søke med 0x000000F4 på google elle Microsoft og se hva årsaken kan være. Feilkoden er den beste hjelpen i å finne mulig årsak, Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har du to disker? Dette kan evt skje hvis du har en ødelagt disk som kjører slave. Ellers så er det nok RAM-en som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå