Gå til innhold

Spillverkets CS-Servere -Diskusjon og løst prat.

Anbefalte innlegg

Hei!

Spillverket har endelig satt opp servere til CS 1.6 og CS:S. Tenkte i den anlednig at det kunne være greit med en egen tråd der vi samler all prat rundt disse serverene.

Du finner den offesielle nettsiden her.

Servere:

- Counter-Strike: Source med IP-adresse: 88.87.36.94:27015

- Counter-Strike 1.6 med IP-adresse: 88.87.36.94:27016

Rundetiden er satt til 2,5 min.

Brett:

Begge serverne vil kjøre syklusen med følgende brett: dust, dust2, inferno, nuke og train. Men ettersom vi ønsker sterkt fokus på å føye oss etter hva dere ønsker, kan selvsagt denne syklusen endres på populær forespørsel. Ønsker trenger forøvrig ikke å være begrenset til andre brett, men kan også være endring av rundetider, oppsett, regler og mer.

Regler på serverene:

1. Hold en høflig og grei tone, personangrep tolereres ikke.

2. Tolereres gjør heller ikke noen form for rasisme og lignende, det gjelder både chat, "sprays" og nick.

3. Utfør oppdraget! Er du terrorist skal bomba sprenge, er du CT skal du hindre den i å sprenge.

4. Absolutt all form for juks medfører permanent utestengelse.

5. Rett deg etter beskjed fra admin, admins er stort sett merket med [spillverket.no].

Adminsøknad:

Høres det morsomt ut, og du er i en alder av 16 år eller eldre kan du ta kontakt med [email protected] (merk emnefelt med "Adminsøknad - Ditt navn").
Hepps!

Nok en gang, tusen takk til samtlige som har sendt inn søknad. Dessverre har vi nå fått et aldri så lite luksusproblem, nemlig at søknadbunken er på godt over 70 stk. Dessverre har vi ikke muligheten til å gi såpass mange admin-tilgang, derfor blir nok noen skuffet. Vi jobber så fort vi kan med å gå gjennom alle søknadene, og de som har blitt "godtatt" får beskjed ila helgen.

Ønsker du å klage på en admins avgjørelser tar du kontakt med The Stig via Diskusjon.no.

Om utvidet info ønskes anbefaler jeg en titt innom: Spillverkets CS-servere: Praktisk informasjon

Om det er noe som er feil, burde endres eller føye til er det bare og sende meg en PM :) Evt. skriv det her i tråden, men da kan jeg ikke garantere at jeg får det med meg.

Edit: Dersom det er lite aktivitet på serverene da du pleier å spille er det jo fult mulig å avtale tidspunkt her i tråden :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv spiller jeg bare Source. Har vokst opp på 1.6, men har ikke hatt dette på lang tid.

Jeg spiller til vanlig minst en time hver dag(kveld), men har ikke spilt et dataspill på 3 måneder siden PC-en min ble tatt av lynet, mens jeg satt med svineinfluensa i karantene på 6 dagen. Lyset kom igjen etter 2 timer, Internett dagen etterpå og PC-en lengter fremdeles etternytt HK. Nevnte jeg at dette var på bursdagen min? :)

Tilbake til topic: fint du likte tråden :) Nå trenger vi bare noen som vil bruke den :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Jeg spiller for det meste CSS *Mine innlegg*

EDIT: 2Ball(s), med den historien der skjønner jeg godt om du blir litt frustrert :roll: Du har ikke en bærbar (eller den PC'n (om det er en PC) du sitter på nå) som du kan spille CSS på?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Hadde det gått an å økt rundetiden litt? Føler at det bare blir å rushe korteste vei til nermeste bomb site for t hele tiden. Veldig lite taktisk :)

EDIT: Snakker forøvrig om CSS serverene her, har ikke prøvd 1.6 serverene ennå.

Endret av Joakimd
Lenke til kommentar
Hadde det gått an å økt rundetiden litt? Føler at det bare blir å rushe korteste vei til nermeste bomb site for t hele tiden. Veldig lite taktisk :)

Hadde det ikke vært lurere å spørre om det i denne tråden (om du ikke allerede har gjort det)? Jeg tror du vil få raskere respons fra administratorene der :thumbup:

EDIT: I hvert fall foreløpig ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært lurere å spørre om det i denne tråden (om du ikke allerede har gjort det)? Jeg tror du vil få raskere respons fra administratorene der :thumbup:

EDIT: I hvert fall foreløpig ;)

Tror spørsmålet har vært oppe i den tråden :)

Tipper de vil høre om andre er enige før de endrer på ting, noen som synes rundene er lange nok sånn som de er nå?

Lenke til kommentar
Tror spørsmålet har vært oppe i den tråden :)

Tipper de vil høre om andre er enige før de endrer på ting, noen som synes rundene er lange nok sånn som de er nå?

Ja, det har vel vært tatt opp tidligere, men det skader vel ikke om flere bekrefter at de er enige i det? Det fører jo bare til at administratorene har enda større grunn til å endre det ;)

Siden jeg enda ikke har fått testet ut CSS-serveren: Hvor lang er egentlig rundetiden?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Ber om at første innlegg oppdateres angående adminsøknad :)

Hepps!

Nok en gang, tusen takk til samtlige som har sendt inn søknad. Dessverre har vi nå fått et aldri så lite luksusproblem, nemlig at søknadbunken er på godt over 70 stk. Dessverre har vi ikke muligheten til å gi såpass mange admin-tilgang, derfor blir nok noen skuffet. Vi jobber så fort vi kan med å gå gjennom alle søknadene, og de som har blitt "godtatt" får beskjed ila helgen.

Ergo er det dessverre midlertidig stopp for å sende inn nye søknader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...