iNeo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dæven! Imponerende. Hvor mange forsøk totalt? Lenke til kommentar
bassincstudios Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 her er den.. Jeg og vennene mine brukte en del uker på den. Men jeg er nokså fornøyd.... http://kampanje.gulesider.no/besteprosjekt...ject&id=212 (det er bare å stemme hvis du liker den altså ) Hva syntes du ? sang redigeringa osv... Lenke til kommentar
bassincstudios Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 takker... vel det var vel noen klipp vi brukte opp til kanskje... 1 time på...Mens andre rundt 10 min... Tilsammen tørr jeg ikke å si hvor mange ganger vi prøvde... kanskje godt over 1000.. hehe Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dette blir litt OT, men jeg husker å ha sett en slik film en gang i tiden, bare at det gjalt hverdagslige handlinger; pusse tenner (da han kaster tannkosten med syke skills), kaste søppel, og slike ting. Het noe som "perfect man", "perfect life" eller noe sånt. Noen som veit hvor en kan finne denne? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Filmen var grei den. Det ble kanskje litt kjedelig og samme greia etter noen minutter Linken er forresten feil, denne fungerer: http://kampanje.gulesider.no/besteprosjekt...ject&id=212 Denne burde kanskje flyttes til videokritikk? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette blir litt OT, men jeg husker å ha sett en slik film en gang i tiden, bare at det gjalt hverdagslige handlinger; pusse tenner (da han kaster tannkosten med syke skills), kaste søppel, og slike ting. Het noe som "perfect man", "perfect life" eller noe sånt. Noen som veit hvor en kan finne denne? Denne for eksempel? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jess den var det! Takk den har jeg lett etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå