WheelMan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Aftermathtråd til det nylig avsluttede og meget suksessfulle forumtreffet i Drammen Discuss Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Borr! Også var bowlinga kos! Mange morsomme kast, mange gode kast, og noen direkte rævva Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er Ken som borrer! Det var et awesome treff Mathias: bilder? ^^, Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Forventer bilder nå ja. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Skitt, dette så jeg ikke, kjørte igjennom Drammen to ganger i kveld :/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Forventer bilder nå ja. Uff, da jeg snakket med deg, så tenkte jeg kun på en "figur" Du minte meg om han her: Se filmen hos Youtube Men du var grei da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg skal bare whine litt om pepsien jeg måtte legge ut for. Om noen føler for å dele på den, så skal de få lov. Om noen føler seg litt skyldige, skal de få enda mer lov. Litt kjipt å betale for andre sin drikke. Ellers må jeg bare si at forumfesten hjemme hos meg var utrolig koselig. ^^ Håper dette kan gjentas. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) snip Uff, da jeg snakket med deg, så tenkte jeg kun på en "figur" Men du var grei da haha :!: var det pga håret og reggisen eller? Hvem var egentlig du? Endret 25. oktober 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) snip Uff, da jeg snakket med deg, så tenkte jeg kun på en "figur" Men du var grei da haha :!: var det pga håret og reggisen eller? Hvem var egentlig du? Håret, regissen og måten du snakket Hadde samme ansiktsuttrykk også, dere er skummelt like xD Satt vedsiden av deg Endret 25. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
MSg Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Haha, jeg koste meg! Masse. Bilder kommer etter landstinget er ferdig, for har ikke minnekortleseren min tilgjengelig noe sted her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Treffet var koselig! Angrer bare litt på at jeg ikke ble med på forumfesten etterpå. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Veldig koselig! Men, ingenting er som å stå opp kl halv ni for å lese Redaksjonskomiteens innstillinger på 20 sider med alle vedtakene som ønskes innstilt/ikke innstilt på Landstinget. Endret 25. oktober 2009 av MSg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Milanjo: Jeg kan garantere at det blir flere samlinger med den gjengen her. Om ikke et direkte forumtreff, så ja. Og du er veldig velkommen til å delta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Yay! Satser på at jeg ikke er sulten, sliten og blakk by then. P: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det lille jeg var med på var veldig hyggelig. Awesome busdagssang! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Treffet var ganske så vellykket, jeg og Lemon med dagens beste kast Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Treffet var ganske så vellykket, jeg og Lemon med dagens beste kast Fyfaen, da oda mista ballen bakover var jeg sikker jeg kom til å dø. Så for meg i hodet at ballen kom svevende og traff meg rett i nesa. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 haha, det "kastet" var priceless :!: Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen som har film av det kastet? Må tydeligvis få med meg alt neste gang. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Det lille jeg var med på var veldig hyggelig. Awesome busdagssang! Hadde du forventa noe annet med undertegnede som forsanger og ansvarlig? HMM? Treffet var ganske så vellykket, jeg og Lemon med dagens beste kast Fyfaen, da oda mista ballen bakover var jeg sikker jeg kom til å dø. Så for meg i hodet at ballen kom svevende og traff meg rett i nesa. Det var Jokke jeg sikta på da. Jeg er forøvrig sliten og lykkelig etter ei fin helg, takk til MrBjoern for å stille hybel til disposisjon, og til mine overnattingsgjester for koselig besøk. Mamma syntes dere var veldig søte, alle sammen. Endret 25. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå