Gå til innhold

Program som lagrer en logg på alt det du skriver?

Anbefalte innlegg

Heisann jeg har en sønn som driver å surfer på noen spesiele websider, og jeg lurer på om det finnes et program som kan lagre alt det han skriver eller gjør på pcen ?

Det er bare for å se hva han driver med, han logger av med en gang jeg kommer in på pckontoret!

ja jeg kan se på nettleser loggen, men han vet hvordan han sletter det.

håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror heller sønnen er 10 år?

jeg lurer på hvilket krav dama kan få av hjelp til bostøtte osv. jeg og dama skal flytte fra hværeandre. og sønnen min er 7 mnd.

er det noen som har info?

dermed har ikke jeg lyst til å gi noe som helst av tips.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Vel, alle irrelevante detaljer til side, så er det i bunn og grunn en keylogger du er ute etter. De er dog i utgangspunktet ulovlig å bruke på andre, så det er et temmelig hysj-tema. Det fantes noen kommersielle slike programmer tidligere, men jeg kan ikke huske navnet på noen av dem, som kanskje er like greit siden de neppe går innenfor retningslinjene her. Ofte er de brukt i sammenheng med backdoors som kan gjøre dem til en risikabel sport å google.

Lenke til kommentar

Keyloggere i seg selv er i grunn ikke ulovlige, men man må ha samtykke av personen som skal overvåkes for å bruke den såvidt jeg husker. Har selv brukt denne et par ganger. Simpel, men funker jo.

Selv vil jeg bare anbefale deg å snakke med gutten. Hadde blitt passe irritert om jeg fant ut at mine foreldre overvåket nettbruken min. Om han ikke vil si hva det er så legg klare retningslinjer for hva som er greit og ikke greit, forklar han hvorfor og stol på at du har hatt såpass suksess i oppdragelsen til at han tar til seg det du sier ;)

Funket for meg :)

(flytter forøvrig tråden til Annet om programvare)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...