Frank James Lampard jr. Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hei! Her kan dere få kommentere på SigmaFlow Intercooler worklog som dere finner ved å klikke: her Jeg skal personlig prøve å respondere på deres kommentarer så flittig som overhode mulig. mvh Anders Gill Endret 16. mars 2010 av Frank James Lampard jr. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 HVA?!?!?!!??! Mist-vifter? Har en dårlig erfaring med de Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette ser grådig tøfft ut MIST viftene er ganske stille, noe som egner seg godt til dette prosjektet. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) but why? oO @HansiFansi Det var gode nyheter ;D Endret 19. oktober 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Mist-vifter er stille, noe som for all del er et pluss. Men for mitt bruk passer det ikke når det kommer til luftstrøm. Endret 19. oktober 2009 av macdour Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 @macdour Da kan det set ut som om jeg blir nødt til å modde litt på viftebladene om det du sier stemmer overens med det jeg føler etter litt testing ;D Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 @macdour Da kan det set ut som om jeg blir nødt til å modde litt på viftebladene om det du sier stemmer overens med det jeg føler etter litt testing ;D Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bruker 4stk i mitt kabinett, som jeg kjører på 5v. Ved å sette dem opp til 12v fungerer de mer enn bra nokk for å kjøle ned en stor PC. Det er selvfølgelig ikke de beste viftene på markedet, men de vil nokk være mer enn gode nokk for å kjøle ned en laptop, hvertfall når det brukes fler av dem. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 @HansiFansi Stoler på det du sier Det høres fornuftig ut, men uansett selv om viftene ikke kommer til å blåse allverdens av luft, kommer den uansett til å være bedre enn de stusslige som blir brukt på markedet hos de store firmaene Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 de viftene i "brettet" er de plassert på en strategisk måte på rendringene eller er det mer eller mindre tilfeldig? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 nei de er satt på en strategisk måte, i og med at 100% av vi på malakoff VGS har fått utlevert en DELL bærbar PC, og på DELL pleier CPU-en å være helt oppe i venstre hjørnet, RAM-en litt mer mot midten og litt mot høyre, og harddisken helt nede i venstre hjørnet. Da kommer viftene til å treffe på de punktene på DELL maskiner der de mest trenger kjøling, men ikke nok med det, selv om du bruker en hvem som helst annen PC, vil viftene treffe et punkt på PC-en din som trenger kjøling, for på noen PC-er er kanskje batteriet i nederste venstre hjørnet, og det er vitalt å få litt kjøling på også disse delene iblant. Så lenge du har en 15,4" vil denne kjøleren passe din bærbar PC. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 har dere sett på tanken å ta inn luft via sidene og la den blåse ut gjennom en perforert plate som pcen står på? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er luftehull på den ene siden der hvor viftene er, og siden det er avstand mellom viftene og PC-en, ser jeg ikke det som noe problem. Den står tross alt på gummiknotter som bilde viser til. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fet kjøler. Men dere burde ha flere vifter, da ikke alle laptoper er like under. Det å skru av de viftene man ikke trenger kunne jo vært en mulighet? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis du ser på den her f.eks: Den ene vifta treffer CPU-en, den andre RAM-en og den siste batteriet eller Harddisken, så det blir noe som blir truffet uansett, men en god ide å ha fler vifter ja, men tror neppe vi trenger det i og med at det handler om 120mm vifter, men man kan jo selvfølgelig sette på mindre vifter om behovet er der. takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg skal følge med på dette... Håper jeg får Cred for å ha laga 3D-rendrigene dine! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det der virket sykt sweet. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 iogmed at den kobler i pc'n med usb, hvorfor ikke ha usb plugger på enheten (hvis ikke dette er planene da) slik at når man kommer hjem/på kontoret eller hvorenn den står, kobler man til eksternt tastatur, mus eventuelle andre ting man bruker usb til, når man kobler i selve enheten ^^, -alex Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Smart tenkemåte alex, hyggelig at du ville kommentere. Skal tenke på det du sier Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 iogmed at den kobler i pc'n med usb, hvorfor ikke ha usb plugger på enheten (hvis ikke dette er planene da) slik at når man kommer hjem/på kontoret eller hvorenn den står, kobler man til eksternt tastatur, mus eventuelle andre ting man bruker usb til, når man kobler i selve enheten ^^, -alex Det var faktisk en veldig god idè + 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå