Blåbær Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Snakket med cyclo om å opprette en tråd der vi som har google wave kan diskutere triks og adde folk og lignende. Grunnen til det er at den "Google Wave, hva skjer?" tråden har blitt til kun ett tråd der folk maser om invitter og at selve diskusjonen rundt google wave drukner i mengden av det andre. 1. Så vil du diskutere google wave, vær her. 2. Vil du ha google wave invitasjon, bruk denne tråden Mitt første spørsmål er hvordan kan jeg se at folk er online? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Slenger meg på her jeg. Har ikke fått testet noe særlig foreløpig da jeg kunne tenkt meg å teste one on one med noen interesserte Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Im on nå, se msn adressen på profilen og bytt ut hotmail med gmail Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Slenger likegreit inn et spørsmål jeg også: Hva er greia med at folks avatarer vises/ikke vises til stadighet? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 http://danieltenner.com/posts/0012-google-wave.html <--Flott lesing om wave Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Var det slik at det var mulighet å bruke MSN i google wave? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Foreløpig kan du kun kommunisere med andre som har google wave. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noen som vet når man kan kommunisere med folk på msn og lignende eller når det blir åpent for alle? Følte wave var ganske poengløst for meg siden jeg ikke kjenner noen andre som har det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Er vel bare å søke etter folk eller å delta i public diskusjoner. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fikk min Google Wave i går. Men føler det hele er meningsløst uten kontakter. Så hva med å legge til hverandre? [email protected] Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Fått meg google wave developer sandbox tilgang nå, noen fler her? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Er det noen egen wave for oss fra diskusjon.no? Eller fra Norge generelt? Fikk min invite nå nettop, men ingen av mine venner har enda, og når jeg søkte på with:public var det litt mye og rotete kanskje akkurat nå Mvh Olav B, G Endret 7. november 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Søk på hardware.no Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hvor skal jeg søke? Søkefeltet på toppen av Wave-lista søker vel bare gjennom de wave'ne jeg allerede er deltager i? edit, fant det ut, legge til "with:public" i søkefeltet Endret 9. november 2009 av ventle Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hvordan lager man public waves? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 fant det ut: 1. Click on the + beside Manage Contacts 2. Type [email protected] (not [email protected]) 3. Ignore the "User does not have a Google Wave account" message and hit enter. 4. Create a new wave 5. Click the + at the top of the wave 6. Choose [email protected] from the list Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Enklere å bare si at du må legge til brukeren '[email protected]' til en diskusjon du vil skal være public. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 må man ikke først legge til kontakten? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Nei, tror ikke det. Siden den automatisk søker etter om mailadressen har google wave så skal det fungere. Men tydeligvis at det finnes flere brukere som gir public access siden jeg har brukeren [email protected] som gjør akkurat det samme. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Får vi som fikk tilgang gjennom invite invites vi også? Isåfall, hvor finner man disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå