Rudde Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Heisann, headsettet mitt begynner og falle fra hverandre og jeg bør begynne og tenke på ett nytt før TG10 Det jeg lurer på er om det er noen som har noe å ambefale der ute? Jeg ønsker ett headsett som ikke presser mot ørene, de må ha lydtetteputer rundt hørene så de presser generelt på hodet istedefor kun på ørene, jeg for jævlig vondt i øra av mange headset fordi de presser mot ørene. Jeg er glad i bass i musikk, liker også 5/7.1 når det gjelder film men 2.0 er greit under gaming men de trenger jeg mic. Så instillingsmurligheter hadde vært kjekt. De skal kun brukes mot PC så USB er greit - Takk for svar BTW, har sett på G35 men ander ikke hvor mange av kravene mine det innfrir. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 G35 har 7.1 virtuel Roccat kave har 5.1 real Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Nice, nice, men syns de putene de bruker på det ser skummelt små ut og er redd for at headsettet kommer til å belaste ørene mine. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Mange som sier at G35 klemmer veldig og at man burde vie det ut først. Jeg går nok for Kave. Ekte 5.1 istedenfor "fake" 7.1. EDIT: Kave vil heller ikke bli ødelagt så fort, alu fester Endret 19. oktober 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan er Roccat med å fjærne bakgrunnstøy? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så en review på youtube. Den var bra, men Logitech var bedre, men han sa at Roccat grusa Logitech på lyd. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Uff, jeg trenger også et headset før TG, men vet ikke hvor mye penger jeg har da Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Så en review på youtube. Den var bra, men Logitech var bedre, men han sa at Roccat grusa Logitech på lyd. Men så kommer Beyerdynamic og gruser Logitech igjen Ta en titt her Bare for å ha nevnt det så kan Sennheiser også ha noen gode alternativ, for eksempel PC 350. Rudde93 og Nopros, har dere noen kriterier angående pris? Burde ikke denne posten vært under kategorien "Hodetelefoner"? Jeg tror i hvertfall det er lurt å høre meningene til "de audiofile" om dere er ute etter god lydkvalitet Endret 20. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg vil helst betale rundt 500, har sett litt på Icemat Siberia. Men nå skal ikke jeg komme å kapre tråden Har min egen her. Har også tenkt litt på om jeg skal kjøpe headset på TG kan få ganske billig da. Endret 20. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg vil holde meg under tusenlappen Viste ikke at forumet hadde en egen headsett kateogori Lette abre i Data jeg da men xD Endret 20. oktober 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg vil holde meg under tusenlappen Viste ikke at forumet hadde en egen headsett kateogori Lette abre i Data jeg da men xD Dette forumet har så mye rart vet du Jeg tror jeg ville valgt Sennheiser PC 350 om jeg var i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmm, er litt i tvil det er stereo og har ikke sånn støydemping, ikke at jeg vet hva det er men det høres kjekt ut når jeg skal bruke det på f.eks. TG Er virkelig PC 350 noe for Musikk, Gaming og Film? blir vel kanskje 40% Film 30% Spill og 30% Musikk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmm, er litt i tvil det er stereo og har ikke sånn støydemping, ikke at jeg vet hva det er men det høres kjekt ut når jeg skal bruke det på f.eks. TG Er virkelig PC 350 noe for Musikk, Gaming og Film? blir vel kanskje 40% Film 30% Spill og 30% Musikk I forhold til gaming-merkene (Logitech, Saitek, Roccat osv.) er nok PC 350 bedre på flere punkter, men jeg har ikke prøvd det, så jeg skal ikke "love" for mye Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Siberia er et konge headset til alt som nevnes her, bortsett fra bass musikk, selv om den også klarer det helt fint. Det aller beste er at det ikke engang er i kontakt med ørene med mindre du er mr. bean. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Siberia er et konge headset til alt som nevnes her, bortsett fra bass musikk, selv om den også klarer det helt fint. Det aller beste er at det ikke engang er i kontakt med ørene med mindre du er mr. bean. Siberia er stereo og det knirker. Men lyden er ikke så ille Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan dette være ett alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå