Wutwut Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Her er en liten liste over de 50 på xbox live med mest gamerscore. Leste en annen post om stats i stad, og tenker dere også liker stats og tall : p Topp 25 - Gamerscore Topp 25 - Norge, Gamerscore Topp 25 - Eier Mest Spill Topp 50 - Mest Etterlyst Topp 50 - Spill Mest Eid NB: Det er ikke 100% sikkert at alle statistikker er riktige. Legger til fler linker om dere poster en ; p Koselig med stats og tall vettuh ; p - NiiiK Endret 16. oktober 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vel, jeg er fornøyd med mine 21000 poeng Synes jeg spiller i overkant mye til tider, men disse gutta får meg til innse det ikke er noen fare. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Vel, jeg er fornøyd med mine 21000 poeng Synes jeg spiller i overkant mye til tider, men disse gutta får meg til innse det ikke er noen fare. Hehe, tenker sånn jeg også. Men jeg spiller mest Live da med venner og sånt, så har ikke så mye Gamerscore. Men når jeg tenker på andre som liksom er no-lifers, så ser jeg ikke noe galt i å spille så mye som jeg gjør. Men jeg lurer på om han som har topp score om han har hacket xD Tror han har fullt på alt :S Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Man skal ha en rik tante for å få alle spillene som trengs også for de scorene. Enten jukser de på en eller annen måte, eller så sitter de vel med guider og kun går i gjennom med hensikt å få full gamerscore. Visse spill krever jo dette såpass mye tid at man kan lure på hvor de finner all tiden. Endret 16. oktober 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Man skal ha en rik tante for å få alle spillene som trengs også for de scorene.Enten jukser de på en eller annen måte, eller så sitter de vel med guider og kun går i gjennom med hensikt å få full gamerscore. Visse spill krever jo dette såpass mye tid at man kan lure på hvor de finner all tiden. Kan jo cracke spill da? BTW: Kommer fler statistikker! Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den lista er kun for de med høyest score blant registrerte Eurogamer medlemmer. Denne er mer riktig: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Den lista er kun for de med høyest score blant registrerte Eurogamer medlemmer. Denne er mer riktig: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php Takk: Skal oppdatere, men de fleste var jo oppført på EuroGamer da. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Bring it up! Lenke til kommentar
No14 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sykt høye gamerscores der nå! Det var en periode jeg var på top 20 i norge, men det begynner å bli lenge siden. Litt andre prioriteringer nå gitt. Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er nok ikke få av de som er pirater for å si det slik. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Kjenner nr 40 på Norges høyeste gamerscore, Braddalavva. Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Den lista er kun for de med høyest score blant registrerte Eurogamer medlemmer. Denne er mer riktig: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php Viser de alle som er koblet opp til Live? Da viser det hvor elendig 360 salget er i Norge og andre europeiske land. Kun 15 tusen i Norge. Og bare halvparten i Danmark. Kan virke som det stemmer fordi 360 selger utrolig dårlig der, 360 spill er aldri på salgslistene i Danmark. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hmm ... Salget kan jo bli mer dersom at ikke alle bruker live? Har forresten en post med hva de fleste på Forumet bruker og der er det 360, så kan hende salget på 360 er bedre ... Ikke vet jeg ... Se dette. Ikke lag dette til en krangletråd! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Viser de alle som er koblet opp til Live? Da viser det hvor elendig 360 salget er i Norge og andre europeiske land. Kun 15 tusen i Norge. Og bare halvparten i Danmark. Kan virke som det stemmer fordi 360 selger utrolig dårlig der, 360 spill er aldri på salgslistene i Danmark. Er nok bare for de som har lagd gamertag pic/app for forumer/facebook, mener at jeg måtte krysse av på at jeg godtokk at 3rd parter hentet info om mine spill og xbl profil når jeg lagde gamertag bilde for forumer. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Viser de alle som er koblet opp til Live? Da viser det hvor elendig 360 salget er i Norge og andre europeiske land. Kun 15 tusen i Norge. Og bare halvparten i Danmark. Kan virke som det stemmer fordi 360 selger utrolig dårlig der, 360 spill er aldri på salgslistene i Danmark. Er nok bare for de som har lagd gamertag pic/app for forumer/facebook, mener at jeg måtte krysse av på at jeg godtokk at 3rd parter hentet info om mine spill og xbl profil når jeg lagde gamertag bilde for forumer. Tror også at det er kanskje bare de som har laget det ... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) BUMP! Endret 31. oktober 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
rwu Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Statistikkene på Mygamercard lages og oppdateres kun ved visning av profil. Dvs kun de som har åpnet profilen sin påhttp://profile.mygamercard.net/{GAMERTAG} er listet. Landet spilleren er fra er basert på lokasjonsinstillingene på xboxen(under System Settings). Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Statistikkene på Mygamercard lages og oppdateres kun ved visning av profil. Dvs kun de som har åpnet profilen sin påhttp://profile.mygamercard.net/{GAMERTAG} er listet. Landet spilleren er fra er basert på lokasjonsinstillingene på xboxen(under System Settings). Ok ... Noen som kan finne bedre liste da? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ok ... Noen som kan finne bedre liste da? Finnes ikke noen bedre liste enn Mygamercard, da andre som 360voice, TrueAchievements, Giantbomb og mange fler enten krever at du registrerer deg hos dem eller på annen måte manuelt legger til gamertagen din. Her er noen ekempler basert på min gamertag: 360voice (Logger spillte spill mm.) TrueAchievements og TA Leaderboard for Norge (Gir Achievementene dine en verdi basert på vanskelighetsgraden) Endret 1. november 2009 av rwu Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Hadde glemt denne posten ... Hehe, Bring Up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå