Natrich Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Julen nærmer seg med stormskritt! Julebrus, julemarsipan og julesanger hører til Fra i fjor har vi 111 sanger, men det kan vel bli flere? Jeg oppfordrer alle til å legge inn sine favorittjulesanger! Hot tip! Når du skal søke på sanger så kan du skrive genre:christmas i søkefeltet, dette er kanskje kjekt hvis du ikke husker navn osv, men husk på det er 10077 sanger å velge mellom Håper at alle som kan, vil bidra, dette kan bli knall Listen finner du her. Forøverig så ber jeg alle om å ikke slette sanger som ligger der fra før av, vi har forskellig musikksmak og dette må respekteres. =] Andre juletråder her på forumet: Juleavatarkonkurransen 2010 - Er du klar for julen? Endret 16. november 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 La til Fairytale of New York, jeg . Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Psst. 16. Oktober.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Psst. 16. Oktober.. Psst, julen kommer aldri for tidlig Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Feil. Julen kommer altfor tidlig. 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 True that. Jula er jo blitt den lengste årstiden av dem alle. Men lista ain't worth shit uten "Stjernesludd". Så nå har jeg gjort mitt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har desverre ikke spotify atm. men min favoritt julesang er "driving home for christmas", husker ikke hvem som synger den Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Har desverre ikke spotify atm. men min favoritt julesang er "driving home for christmas", husker ikke hvem som synger den Chris Rea Den ligger i listen btw Endret 20. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har desverre ikke spotify atm. men min favoritt julesang er "driving home for christmas", husker ikke hvem som synger den Chris Rea Den ligger i listen btw Chris Rea var det ja, takk skal du ha Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) La til Fairytale of New York, jeg . Det var første jeg tenkte på Men dere har jo ikke med "Another Christmas Song" AV Jethro Tull, de to er de klart beste julesangene EDIT: Dessverre finnes ikke den bra versjonen av Another Christmas Song på spotify, den andre har mye mer julestemning enn den som finnes her :/ Endret 23. oktober 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det noe du synes mangler så er det jo bare å legge til Hvis du har Spotify da. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det noe du synes mangler så er det jo bare å legge til Hvis du har Spotify da. Ja, men den julete versjonen av nevnte sang finnes ikke der, dessverre. Lenke til kommentar
trenger_brukernavn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Stemmer for at jula kommer for tidlig. Men da er vi hvertfall forberedt Synes Queen - Thank God it's Christmas fortjener en plass på listen. 1 Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 SERIØST HVOR MYE BEDRE HADDE IKKE JULEN VÆRT OM DEN KUN HADDE VART FRA 24. DESEMBER TIL NYTTÅR? beklager ot Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 SERIØST HVOR MYE BEDRE HADDE IKKE JULEN VÆRT OM DEN KUN HADDE VART FRA 24. DESEMBER TIL NYTTÅR? beklager ot Caps... Men er vel greit å være litt forberdet når det gjelder slike ting som dette? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan jo forberede en jævla invasjon av Russland som blir vellykket på den tiden dere har tatt dere Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 The Locust - Pulling the Christmas Pig by the Wrong Set of Ear ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 The Locust - Pulling the Christmas Pig by the Wrong Set of Ear ! Da er den lagt til Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 The Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End) Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Denne sangen får meg og kompisen alltid i julehumør når vi sitter å synger til den! Christmas Time In Dun Morogh - PurePwnage :!: Vi sitter synger til den hver jul selv om ingen av oss spiller wow lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå