Gå til innhold

Spille i en FIFA 10 Liga? [XBOX360]

bigbadVuk

Anbefalte innlegg

Hei, er noen game på å spille i en liga? Man møter de andre lagene til 2 kamper hver, maks 20 lag. Alle lag går, unntatt Classic/World XI, og ikke noen dupe-lag. Post her hvilket lag dere tar, så andre kan lese og ikke velge det samme laget.

Jeg regner med at jeg som GM kan kicke ut folk, så om det er noen som spiller for få kamper i uka (under 2-3-4, ser det ann i forhold til de andre spillerne) blir de kicket ut.

Jeg er utrolig lei av at folk disconnecter, så får vi håpe at folk lar vær å gjøre det her. Vi kan gjøre sånn at om noen quitter på dere, så kan dere sende meg en PM her med gametag, og etter 2-3 quits, blir de kicket ut. Men da må det være "suspekt" quitting, altså at noen disconnecter når man leder med 2-3mål (om det er likt eller 1mål mellom, og de disconnecter så regner jeg med at det er problem med linja?)

Nivå blir varierende, jeg vil ikke kalle meg dårlig, eller god, helt middels er jeg, så alle skal få joine, så lenge det er plass.

Obs: Kampene må IKKE spilles til bestemte tider, man bare utfordrer en annen liga-medspiller når begge er online. Så det er ikke press på å måtte spille xboxen til en bestemt tid. :)

Dibs på France :D

Info

Navn: Diskusjon2

Abb: disk

Passord: diskusjon

Håper at vi sees

edit: Om det er noen invendinger til noen av "reglene", si ifra, så kan vi jo komme frem til en liga alle kan komme til å like.

Endret av bigbadVuk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...