Euklid Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kom akkurat inn døren nå, takk for fin tur. Vi var seks stykker som tuslet rundt i Nygårdsparken og nedover mot sentrum – tredobling fra første treff. Så da satser vi på 18 personer neste gang ... ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vil bare takke for et hyggelig treff. Morsomt å treffe ansiktene bak nickene. Bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar
PiratStian Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Takk for i dag ja, var veldig kjekt Tror denne enorme deltagerveksten kan by på problemer, allerede om 4 meetups er vi nesten 1500 personer.. Laster opp bilder senere, fomapan'en henger til tørk nå, pro400h'en jeg tok i parken er farge så den kan jeg ikke fremkalle selv, tar sikkert en uke+ før den er på plass her Endret 11. oktober 2009 av PiratStian Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Dere var ihvertfall heldige med været, det er helt herlig ute nå Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kjipt at jeg ikke fikk vært med. Måtte bli hjemme å jobbe med bed.øk... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Flott å se at været var med dere, og at dere hadde det trivelig I går tenkte jeg på å møte opp, men det gikk i den store dumme boka i dag... Sånne initiativ er så bra - må bare prøve å få med meg når neste samling skjer, og prioritere det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ble ikke så veldig mange som var skikkelig blinkskudd for min del i dag, men her kommer hvertfall noen smakebiter fra fangsten min: En moskusand (i følge en random fugletitter som slo av en prat) stilte seg opp og ville bli tatt bilde av: Jammen er det godt å klø seg litt: Så nesten ut som en idyllisk elvekant: Godt med mat: Fjær og vann er alltid en slager: Litt bølger gjør ikke saken dårligere: Noen ganger er det gøy å ta bilde av fotografene også. Disse to vitner om ekte fotoglede: Likte veldig godt fargene og strukturen på disse soppene. Men jeg føler at jeg så ut som en sopp selv der jeg lå. Etter parkens naturgleder så var det på sin plass med noen urbane refleksjoner også synes jeg: Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kjempetreff! Håper dette hender flere ganger. Er ferdig med mine bilder fra dagen. Slenger ut noen jeg likte her og resten på link til galleri. Trykk for å se flere Trykk for å se mer behind the scenes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg får mindreverdighetskomplekser av bildene dine, gorpium. Veldig gode bilder med andre ord. Lenke til kommentar
PiratStian Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fantastiske bilder, spesielt de to første til gorpium, veldig bra Kult med behind the scenes serie også.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Fine bilder, L4r5! Liker spesielt soppbildet. Hadde egentlig lyst til at det som tydeligvis var moskusand bare skulle være en hannand, for det ville blitt et fint ord på trøndersk. Jeg får mindreverdighetskomplekser av bildene dine, gorpium. Det er det flere av oss som gjør. Vi kan skylde på at han har kult utstyr, kan vi ikke? Fantastisk gode bilder, gorpium. Også veldig god læringseffekt i å se hva du har fått ut av de stedene jeg ikke så noe lurt. Kjekk publiseringsløsning har du også. I kjent mangel på stil kommer noen av mine bomskudd: På flickr, samme bildene med litt mulighet for forstørrelser. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hehe! Mange takk folkens. Det er kun utstyret mitt som gjør bildene så fine Likte veldig godt soppbilde ditt L4r5! Fint lys. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fine bilder, L4r5! Liker spesielt soppbildet. Tusen takk. Hadde egentlig lyst til at det som tydeligvis var moskusand bare skulle være en hannand, for det ville blitt et fint ord på trøndersk. Kan hende det er en hannand selv om den er en moskusand da. Det kan være en hannmoskusand eller en moskushannand. Det er det flere av oss som gjør. Vi kan skylde på at han har kult utstyr, kan vi ikke? Vi får gjøre det. Selv om jeg alltid har hevdet at en god fotograf kan ta gode bilder selv med relativt enkelt utstyr. Det er kun utstyret mitt som gjør bildene så fine Det tviler jeg på du. Likte veldig godt soppbilde ditt L4r5! Fint lys. Tusen takk. Følte de bare ropte på meg. Bildet var verd å se litt dum ut for der jeg lå på bakken. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tusen takk. Følte de bare ropte på meg. Bildet var verd å se litt dum ut for der jeg lå på bakken. Som jeg såklart dokumenterte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Heldigvis ikke så lett å se at det er meg da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Her er noen av mine. Likte veldig godt duebildet ditt, Euklid. Godt å se at det ikke bare er jeg som får mindreverdighetskomplekser av bildene/utstyret til Gorpium. It's a bird! It's a plane! Nei - MAT! For invardrer? Endret 11. oktober 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Likte veldig godt det bildet av måken (eller hva det nå var) i flukt. Det var et skikkelig blinkskudd. Og så likte jeg sprøytebildet. Jeg så forresten ikke noe smartere ut når jeg lå og tok bilde av fjæra i vannet ser jeg. Lenke til kommentar
PiratStian Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Veldig mye bra her ja, favoritter så langt er soppene til L4r5, treet og anda til gorpium, høstbladene til euklid og måken til anfall Her kommer det som egentlig er rull nr 2 fra meg, en fomapan 100 fremkalt i Xtol (5.1 min @ 21C), rullen starter ved realfagsbygget. Rull 1 (farge) fra parken må vente litt. Sykkel utenfor realfagsbygget: Mini borti gata: Hageport med høstløv (hadde sikkert blitt bedre i farge): Vi gikk på kafe sepia.. eh.. kafe spesial for en liten matbit og noe å drikke: Gutten med utstyret (bomma på fokus her, fokus ligger på skuldrene, ikke ansiktet hvor det burde være, ikke så lett på f2.8 i et alt for mørkt rom): Alle tatt med Papaya .. eh.. Mamiya C330 og Sekor 80mm/2.8 Endret 11. oktober 2009 av PiratStian Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Duene «langs bakken» var veldig godt fanget, Anfall. Definitivt verdt å legge seg på asfalten for, liker blikket i den ene veldig godt. Fuglen som går inn for landing er også en favoritt. Mange fine, PiratStian – herlig fanget Mini. Setter lett igang bruktbilsamba. Ser frem til neste runde. Fremkaller du fargefilm lokalt? Hageporten er også en fulltreffer, forresten. Synes ikke det gjør noe at den ikke er i farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå