Reggy Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser at Mafia 2 er kommet. Ser forholdsvis freskt ut. Jeg spilte Mafia 1, noen år tilbake i tid. Likte godt det spillet. Er det samme greia igjen ? Noen som har vet - så hiver jeg meg på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har Mafia 2 plutselig kommet nå? Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har Mafia 2 plutselig kommet nå? nei Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 kommer i 2010 Ok. Gikk bare forbi en spillbutikk her Kr.sand og der så jeg tydelig en eske som det stod Mafia 2 på - for PC... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Den skulle du kjøpt og solgt igjen for noen hundrelapper ekstra. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det var sikkert bare forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Må ha vært forhåndsbestilling, eller hadde det vært flere timers kø utenfor den Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Må ha vært forhåndsbestilling, eller hadde det vært flere timers kø utenfor den Beklager min feil. Det var sikkert bare til forhåndsbestilling da. Jeg har følger ikke sånn med i spillverden så jeg tenkte --- aahaa nå er det endelig kommet en oppfølger. Så jeg studerte liksom ikke eska så nøye - der jeg holdt den i handa. Vel vel skjønner på engasjementet her at vi har noe stort i vente. Gleder meg. Tar turen ut i morra og kjøper den eska jeg holdt tidligere i uka.... hahahhah Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da kan jeg kjøpe den for det dobbelte! Neida, men gleder meg til det kommer ut, blir dritbra Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Da kan jeg kjøpe den for det dobbelte! Neida, men gleder meg til det kommer ut, blir dritbra Har man en mer eksakt dato for når spillet kommer - annet enn 2010. Endret 7. oktober 2009 av Reggy Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Finner 1. kvartal, men ikke mer eksakt enn det. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Finner 1. kvartal, men ikke mer eksakt enn det. Ok - takk for svar:) Noe annet som anbefales i mellom tiden. Det siste jeg spilte var i våres - da gikk det i GTA - siste utgave. Finnes det noe ekstra man kan kjøpe til dette spillet? F.eks flere scener (utvidelse av spillet på en måte - mer historie og oppdrag?) Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, til X360 OK. Spiller bare PC - finnes ikke noe der altså? Er det noe som er i komminga? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke enda. Ok. Får finne på noe annet da. Fifi 2010? Lenge siden jeg spilte fotballspill - noen som tror det vil fenge - får god omtale. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Mafia 2 blir dritbra!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå