Gå til innhold

Pianolyd spilles når vinduer maksimeres eller minimeres - hvorfor?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hei.

 

Sitter på min splitter nye DELL-laptop og alt er fryd og gammen uten om en ting:

 

Hver gang jeg skal maksimere eller minimere et vindu, spille det av en slags "pianolyd", som låter som noen fort slår fingrene på diverse tangenter på et piano.

 

Jeg har aldri vært borti lignende og har ingen anelse hvorfor det oppfører seg som det gjør. Standard Windows-lydskjema er aktivert, og det skal i følge innstillingene ikke være noen lyder som spilles av når jeg gjør nevnte handling.

 

Kan det være en tredjeparts programvare som tuller med meg? Det er det eneste mulige jeg kan tenke meg, ellers er jeg helt blank.

Jeg hadde ikke disse problemene i går kveld.

 

Alle forslag, tips og triks tas i mot med åpne armer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I sound scheme er det hvertfall en mulighet for lyd ved Maximize og Minimize, så det må jo nødvendigvis ha kommet seg samples inn der, da. Isåfall fjerner du dem bare igjen. Bruker alltid No Sounds Scheme jeg. Trenger ikke masse rare lyder for alt jeg gjør, det trengs bare på film.

Lenke til kommentar

Prøvd annet scheme? No sounds? Forsvinner alle lydene da? Har aldri hørt om noe eksternt program som lager sånne lyder, men det finnes kanskje og du har fått det. Kikk gjennom installed programs-lista og alle folderne i start-menyen.

Luk vekk ting du ikke vet hva er. Tror ikke noe spyware-program vil finne noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...