xenoxz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Oppdatering 03.01.10 Engadget har sett på telefonen. Spennende greier! Oppdatering 30.12.09: Oppdaterer tittelen igjen. Hensikten med tråden var å snakke om denne telefonen, vi har bare ikke visst "sikkert" hvilken som er Google Phone før nå. Photoshoop eller real? Pris på telefonen, techcrunch Og: Google Nexus One Phone likely to be released 5. jan Oppdatering 14.12.09: Endret emnetittelen. Kjært barn har mange navn. Inntil vi vet mer om telefonene bruker vi denne tråden til alle telefonene under navnene: HTC Dragon/Zoom 2, HTC Bravo, HTC Passion og Google Phone / Nexus One. Gizmodo - Nexus One Engadget - What we know, and what we don't know Gamle oppdateringer: Oppdatering 13.12.09: TechCrunch har en artikkel om "The Google Phone". Dette skal visst være en skreddersydd versjon av HTC Passion (også kalt HTC Bravo). For min del er nok dette telefonen jeg har ventet på, selv om HTC Passion i seg selv også er interessant (dersom den kommer ut i Norge?) Det vi alle har ventet på er vel en telefon med hardware skreddersydd av software produsenten (altså en skikkelig iPhone konkurrent). La oss håpe dette er den =) Les også Engadget og Gizmodo HTC Bravo ( passion? ): (Klikk på bildet for ai.rs sin artikkel om HTC Bravo/Passion) Oppdatering 07.12.09 Sjekk ut androidandme.com Kanskje dette er telefonen vi har ventet på? Oppdatering 16.11.09: Ubergizmo har en artikkel med bilde av noe som kan være telefonen: Oppdatering 20.10.09: Amobil har en artikkel med bilder av noe som kan være telefonen 06.10.09: Ut ifra hva jeg klarer å lese her virker det som at dette blir Android versjonen av HTC Leo. Noen som har mer informasjon? DroidDog HTCpedia Phandroid ITavisen Endret 3. januar 2010 av xenoxz Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser veldig lovende ut. Om den får samme skall som Htc HD2 også, så er den kanskje fort mer interessant enn ventede xperia 3 med android fra SE.. Men så spørs det hvor lenge en må vente på hver av dem også da, foreløbig ser det vel ut til at xperia 3 kanskje kan komme i januar om jeg husker rett. Noen tanker om når en kan vente denne fra htc? Hva er vanligvis deres "rumor to market" tid.. ? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Håper virkelig disse ryktene er sanne! Android, 1Ghz cpu og 800x480 capacitive (multi?)touch-skjerm er jo fantstisk. Har den AMOLED også blir dette nærmest den perfekte smartphone! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Foruten at den blir litt stor, så kan den bli heftig ja. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke noe info om størrelsen jeg har sett (har du?), men er jo sannsynlig at den blir forholdsvis stor med så høy oppløsning. Men oppløsning og skjermstørrelse følger ikke av hverandre. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vel, tenkte vel mest på om det var Leo som kom med android. Leo virker ganske stor.. kan jo seff bli mindre skjerm, og mindre størrelse. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvor langt frem i tid vil denne ligge? Sitter å tygger på om eg skal kjøpe meg Hero nå, men om denne kommer rett etter jul så venter jeg heller litt. Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 håper jo på at den kommer til jul, men det ser litt mørkt ut. om den ikke kommer før, så tar det vel litt tid utpå nyåret før den kommer. ingen lanserer vel en telefon rett etter jul? eller? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er det andre enn meg som er veldig skuffa over det designet her? Kvifor ikkje berre putte Android inn i Leo som ser 100x tøffere ut? Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja siste bildet for Dragon ser ikke særlig bra ut. Om det blir endelig design for telefonen gjør det avgjørelsen mellom HTC Dragon og SE X10 veldig enkel. Får den samme design som Leo derimot.. Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 oppdatert første posten. noen som har mer info? jeg som hadde håpt at denne kom før jul.. =/ Lenke til kommentar
freerun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Håper designet ikke blir som det på bildet. Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Mener at HD2 er nedre enn den. Er det noe spes i den som HD2 mangler? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ja? Android... Egentlig syns jeg den ligner på en prototype/tidlig modell av HTC Droid Eris, det kan forklare hvorfor de har strøket over modellnavnet i det bildet. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har lest at denne får 4.3" skjerm, noe som betyr at den burde ha ca samme størrelse som HTC HD2. Det blir visstnok også en "google phone", noe som burde bety at den kjører stock android (men det øverste bildet i tråden viser sense ui), hmmm. Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg hørte at det kan bli LG som lager Google Phone'n. Samsung ble også nevnt, men det var ikke så uaktuelt siden de lager deler til iPhone (kilde http://www.cnet.com/8301-19709_1-10400787-...ag=mncol;title) Lenke til kommentar
freerun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvis den blir seende sånn ut hjelper det stort iallfall. interessant artikkel her: http://blogs.zdnet.com/gadgetreviews/?p=9541 Det her er moro! Denne telefonen er faktisk den eneste jeg noen gang har ventet på i hele mitt liv. Noen som tørr å anslå hva prisen på denne kommer til å bli? 5k? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er det bildet en annen htc-telefon? Ser ut som en Windows Mobile-telefon utifra knappene. Uansett mye stiligere enn bildene i førstepost. http://blogs.zdnet.com/gadgetreviews/?p=9541 Arrington reports that Google is “planning a big advertising push around the device early next year,” with January 2010 as the target. I’m confident that will help get the phone into people’s hands (...)Betyr dette at den kommer i januar?! http://www.techcrunch.com/2009/11/17/thegoogle-phone/ The next “super” Android device will almost certainly be a HTC phone that’s much thinner than even the Droid or iPhone – The Dragon/Passion.Det hadde vært imponerende. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 @Überradri Ja, det er en Windows Mobile-telefon (HTC Touch HD) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vil ha HD2 med Android! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå