Coffey Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Har dere hørt om NanoCrowd? Konseptet er at du skriver inn en film du liker, hvor da siden vil anbefale forskjellige filmer utifra hvilke gruppe på 3 nøkkelord du velger. F.eks: Hvis du søker etter Wall-e og velger "animation, breathtaking, imaginative" så anbefaler den Spirited Away, Howls Moving Castle og Princess Mononoke blant annet. Endret 6. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Må jeg få testet ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skrev at jeg likte Vertigo (1958) og "psychological obsessive insanity". Et av de interessante svarene ble Misery. Må sjås. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne tråden er splittet ut fra Filmprat, ettersom siden kan være potensielt like populær som icheckmovie.com og flickchart.com-trådene var. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Morsom tjenste det der. Får bruke den neste gang jeg vil se en ny film. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmmm, den anbefalte Finale Destination når jeg skrev inn Donnie Darko Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Skrev at jeg likte Vertigo (1958) og "psychological obsessive insanity". Et av de interessante svarene ble Misery. Må sjås. Må si Misery passer veldig godt inn i den beskrivelsen ja. Hmmm, den anbefalte Finale Destination når jeg skrev inn Donnie Darko Vel, vel, det er fortsatt i beta da. EDIT: I ettertanke: Jeg søkte på Donnie Darko selv, og for å få opp Final Destionation som et alternativ (#4) så må du velge "death, vision, imaginative", noe som beskriver FD veldig bra. Endret 6. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Meget interessant side. Den inneholder også mange mindre kjente filmer, noe som er veldig positivt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spennende tjeneste det der. Skal brukes flittig! Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Var litt artig å sjå norske Reprise på #10 då eg søkte på Fight Club. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Da ble jeg nettopp ferdig med å tipse dem om 27 filmer som ikke allerede er i databasen. Sliten, og kjenner ikke fingrene mine lenger. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nei, har du sett. Fikk en personlig e-post der de takket for alle tipsene mine. Det var jo litt koselig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ikke verst, Kad, men du kunne jo ha hacket siden og tilføyd endringene dine selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå